How to Train Your Dragon 2 – KAKO IZDRESIRATI SVOG ZMAJA 2 (2014) Recenzija Filma

Redatelj:  Dean DeBlois
Glavne uloge:     Jay Baruchel, Cate Blanchett, Gerard Butler
Trajanje filma : 01:42:00
Datum izlaska :       13 June 2014 (USA)

How to Train Your Dragon – Kako da dresirate svog zmaja 2010

Kada Hikap i Toothless otkriju novi misteriozni svijet okovan ledom i nove borbene zmajeve, ubrzo će se naći u novoj bici za opstanak koja će ovog puta imati nove žrtve.

Zašto stati na jednom uspješnom filmu kada možete napraviti nastavak i potencijalno snimiti ponovo uspješan film? To su se pitali producenti filma ‘Kako izdresirati zmaja’ koji je zaludio svijet prije četiri godine i bez obzira što su čekali ovako dugo, čekanje se isplatilo, naravno za vjerne fanove prvog dijela s obzirom da meni i nije tako ”leg’o”. Ali ovaj mi se istinski dopao.

Za 95% školaraca u BiH danas je započela škola ali s obzirom da sam posljednji put školu pozdravio u junu, ja, kao potencijalni student u inostranstvu, imam još mjesec dana ”frei” tako da mi je ostalo još vremena da osvježavam blog maksimalno ali i da privedem pripreme kraju, što se tiče studiranja. S obzirom da u zadnjih par dana ničeg novog apsolutno nije bilo da se pogleda, morao sam čekati dok nešto novo nije iskrslo. Obradovalo me kad sam vidio da je u pitanju animirani jer jedan takav nisam zadugo gledao. ‘Kako izdresirati zmaja’ drugi dio, definitivno je jedan od najboljih animiranih filmova godine i to uspjeva biti bez da je komedija i da nasmijava. Osvaja pričom, likovima, zanimljivim zapletom i bez obzira što igra po pomalo poznatoj formuli, film će biti savršen, za djecu, a za nešto starije, pravi animirani film kakav dugo niste gledali. Između prvog i drugog dijela, snimala se i istoimena animirana serija za djecu koju nisam mogao upratiti ali i sumnjam da bi pratio baš animiranu seriju, dovoljno mi je pogledati film i imati sat i po vremena za opuštanje uz lude likove, skupu holivudsku animaciju i dobru vokalnu potporu. Mislim da bi ovaj film trebali pogledati i oni koji rade iza kamere, prave filmove i snimaju ih jer su reditelj i scenaristi ovog filma pokazali kako se pravi nastavak.

Ocjena na IMDb.com mu je 7,9/10 što ga smještan a 190 mjesto poznate IMDb top 250 liste. 92% mu je ocjena na Tomatoesu. Dean DeBlois je reditelj filma koji je pored prvog dijela, režirao i poznati film ‘Lilo&Sticth’ a želi od zmajeva napraviti i trilogiju. Film je zaradio 591 milion dolara na budžet od 145 miliona. Mnogi smatraju da je ovaj drugi dio prožao nezapaženo i ostao potcjenjen, ali ako se snimi još jedan nastavak, mislim da će ovo biti najbolja animirana trilogija ikada.

Prošao on nezapaženo ili ne, oni koji odluče da odvoje malo svog vremena i ”opaze” ga, mislim da se neće pokajati jer film jednostavno ima taj neki recept, koji, ko što bi rekli susjedi hrvati, ”šljaka”.

Ocjena:9/10

Mauritanac Dnevnik iz Guantanama – The Mauritanian (2021) Recenzija Filma

Temeljena na memoarima Mohamedoua Oulda Salahija, Mauritanac Dnevnik iz Guantanama, ova filmska adaptacija redatelja...