Pseći otok (2018)
Isle of Dogs

Žanr: Animirani, Avantura, Komedija
Redatelj: Wes Anderson
Producent: Wes Anderson, Wes Anderson
Glavne uloge: Scarlett Johansson, Bryan Cranston, Liev Schreiber, Tilda Swinton, Bill Murray, Edward Norton, Greta Gerwig, Kara Hayward. Jeff Goldblum, Fisher Stevens, Frances McDormand, Harvey Keitel, F. Murray Abraham, Ken Watanabe, Courtney B. Vance
Trajanje filma: 01:41:00
Datum izlaska: 30.04.2018 (svjetska premijera)
B i H 07.06.2018.
Hrvatska 07.06.2018.
Srbija 07.06.2018.

ISLE OF DOGS je, iznenađujuće, film o psima. Među prelijepim animiranjem stop motion tehnikom, izvanrednog režisera Wesom Andersonom i fantastičnim glumačkim radom, najstarija je priča o 12-godišnjem dječaku koji putuje na otok ispunjen psima kako bi se ponovno ujedinio s izgubljenim psom. Ne dopustite da vas ocjena PG-13 prevari, ovo je film o najboljem čovjekovom prijatelju, i ima romantizam dječje pripovijetke.

Iako su velika imena Bill Murray, Edwarda Nortona, Scarlett Johansson i Jeff Goldblum daleko odsutni, oni uglavnom igraju komične uloge koje nude više informacija o dve vode – Bryan Cranston kao šef, a Leiv Schreiber kao Spots. Sef Cranstona je lutalica i član grupe Alfa koji otkriva Atari, mladog nećaka tiranskog gradonačelnika Kobayashja koji je započeo zabranu pasa i koji je došao da pronađe svoje dugo izgubljene pse. Suviše od grubog, neprijateljskog moćnog stvorenja polagano zagrijavanjem do čistog protagonista nije revolucionaran, ali dobro funkcionira zbog pripovjedne prirode filma. Cranston omogućuje da se unutarnja previranja čuju i ima monolog koji vas osvaja srcem. Daleko je dominantan glas koji se čuje tijekom cijelog filma.

Isle of Dogs Filmske Recenzije

Svaka šala u filmu je priča, kako bi popunila rupu filma s većim obimom snimanja. Postoje standardni Wes Andersonovi šareni pejzaži i popisi koji su objašnjeni kroz sliku, uokvirene slike, pripovijedanje i tekst na ekranu u bilo kojem trenutku kada se uvede novi segment, ali animacija ga čini više glatkim nego bilo koji Andersonov film. To su manje čudne tehnike i više dijelova svijeta koje promatramo.

Sve to zauzima stražnji dio rada na zaustavljanju, međutim, to je zvijezda filma, a male montaže se događaju čija je jedina svrha pokazati njegov sjaj, ali to nije puk. Te sekvence nikada ne zaustavljaju svoju dobrodošlicu i u stvari su jako cijenjene u tome koliko dobro ostvaruju svoj cilj. Bez obzira je li riječ o punom slijedu transplantacije bubrega, ili slučajnom sumo hrvanju, ili pripremi sushia, svaka sekvenca sadrži detalje samo da se uspoređuje pravedno sa poznatim kratkim filmom FRESH GUACAMOLE od strane PES-a. Proizvodnja je lijepa, pejzaži su lijepi i neprestano se mijenjaju, ograničenja za zaustavljanje pokretnih animacija očigledno nikad ne predstavljaju zabrinutost za Wes Andersona. Teško je zanemariti koliko karaktera ima film u njegovoj vizualizaciji.

To je crtani film Wes Anderson svijeta

Kako bi riješio kontroverzu filma, mnogo se govorilo o korištenju Japana kao mjesta za ovu avanturu. Iz perspektive priče to je sasvim nepotrebno, a japanska kultura svodi se na pogled psa. Sve što mogu reći je da ništa u filmu nije nepoštovano i ne mogu zamisliti produkciju bez prekrasnog japanskog rezultata, prekrasne crvene boje teme koja dominira u većini prizora i stranog jezika koji razdvaja pse i ljudsku sposobnost komunikacije. Ako bih morao izabrati razlog zašto je to učinjeno, to bi bio dodatni zrak egzotizma i pustolovine, a nepoznata japanska kultura doprinosi filmu.

To je crtani film Wes Anderson svijeta, a psi koji govore engleski trebaju negdje avanturirati kroz la Alice in Wonderland. Bez obzira na to je li vaš odnos prema stranoj kulturi pravedan, vaša je odluka da to učinite, ali mogu samo ponoviti da u mišljenju ovog kritičara ništa nije učinjeno nepošteno da se stvori duhovita priča. I dječja priča o avanturi za spas grupe pasa savršeno je naglašena predivnom animacijom.

Ocjena Filma: 4/5

IMDB Ocjena:
 Isle of Dogs