Izazivač: Le Mans ’66 – Ford v Ferrari (2019) Recenzija Filma

Glavne uloge: Christian Bale, Caitriona Balfe, Matt Damon, Jon Bernthal
Trajanje filma: 02:32:00
Datum izlaska: 13.09.2019 (svjetska premijera)
B i H 14.11.2019.
Hrvatska 14.11.2019.
Srbija 14.11.2019

Postavljen početkom 1960-ih, Carroll Shelby (Matt Damon – Ured za podešavanje , Veliki zid itd.) bio je vlasnik proizvođača automobila Shelby American. Kad je Henry Ford II (Tracy Letts – Lady Bird, The Post itd.). Želio stvoriti novi trkački automobil za Ford koji je sposoban pobijediti Le Man i pobijediti njihovog konkurenta Ferrarrija, dodijelio mu je jednog izvršnog direktora Leea Iacocca (John Bernthal – The Punisher TV serija, Baby Driver itd.). Kako bi se Shelby angažirao u ovom teškom zadatku.

Shelby je želio surađivati ​​samo ako je u timu imao svog pouzdanog vozača / mehaničara Kena Milesa (Christian Bale – trilogija Dark Knight, The Machinist itd.). Međutim, izazov je dobio od drugog Fordovog izvršnog direktora Lea Beebea (Josh Lucas – Poseidon, Život kakav znamo i sl.). I samog Ken Milesa podržale su supruga Mollie (Caitriona Balfe – Monster Monster , Outlander TV serija itd.) I njegov mali sin Pete (Noah Jupe – Mirno mjesto itd.).

Pa bi li Shelby i Miles mogli stvoriti takav automobil i pobijediti u utrci za Le Man? Pronađite ih u ovom izvanrednom nevjerojatnom sportskom dramskom filmu.

Ford v Ferrari Filmske Recenzije

Bio sam svjestan da je film dobio mnogo pozitivnih kritika prije nego što sam ga gledao. Ali nisam shvatio da je to tako dobro dok ga nisam pogledao. Bila je to prava eksplozija, čudesno napisana priča i mislim da je jedna od najemotivnijih sportskih drama koju sam ikad vidio. Od početka do kraja nikad nije bilo dosadnog trenutka. Čak i kada se priča fokusirala na ljude koji stoje iza stvaranja ovog trkačkog automobila, uvijek je bila zanimljiva.

Trajanje filma je bilo 152 minute, što je duže od prosjeka, ali nevjerojatno nisam osjećao da je predugo. Mislim da je sjajan posao redatelja Jamesa Mangolda koji je režirao nekoliko uspješnih filmova poput Logana , Wolverinea, Walk the Line i nekolicine drugih kako bi film bio zanimljiv kroz cijelo vrijeme. Ne samo da je uspio dramatični dio učiniti lijepim za vidjeti, već je uspio učiniti vozačku sekvencu sumnjivom i učinio je publici da osjeti sve emocije i navija za vodeće zvijezde.

Zvijezde filma

Govoreći o zvijezdama, ovaj je film bio sjajan i zbog nastupa Matt Damona i Christiana Balea. Sviđa mi se Damonov portret kao slavni Carroll Shelby, kao i Baleov nevjerojatan dio kao voljeni Ken Miles. Njihov odnos na ekranu bio je zaista uvjerljiv na radost gledanja (taj prizor ispred Milesove kuće bio mi je jedan od najdražih). Činilo se da se međusobno iskomplikuju što ih je učinilo tako ugodnijim za gledanje. Osim njih dvojice, ostali su svoj posao uradili adekvatno s Joshom Lucasom, posebno pod uvjetom da su imali dobru “zlikovsku” izvedbu kao protuteža Damonu i Baleu.

Kao sportska biografska drama koja nije samo pokazala trud u stvaranju trkačkog automobila. Redoslijed trkača definitivno je bila glavna atrakcija i za mene. Možda nisam pratio trku formule 1 izbliza, ali poznajem dovoljno proizvođača automobila i trkača koji su spomenuti u ovom filmu. Pa ih je bilo lijepo vidjeti u stvarnim događajima 60-ih. Oh, također volim postavke iz 60-ih godina s kostimima, automobilima, frizurama itd. Ovdje ozbiljno urađenim. Muzička pozadina bila je odličan dodatak ovom filmu, a sustav Dolby Atmos bio je savršen jer je pružao prekrasno životno iskustvo tijekom trkačkih scena.

Zaključak Ford v Ferrari :

Napokon je ovo bilo sjajno iskustvo za mene i moju djevojku. Btw nije imao nijednu kreditnu scenu sredinom ili poslije završetka. Volim glumu, način na koji je priča ispričana, scene trke, drame, kratki humor i kraj. Priča se temeljila na stvarnim događajima, ali dramatizacija je rađena na takav način da nije izgledala poput dokumentarnih filmova. Ako tražite posebnu dramu sportske biografije s gore navedenim osobinama, ne tražite više i pogledajte ovo u kinu u vašoj blizini. Ali ako više volite vidjeti puni trkački film, pazite da ovo nije takav film. Tvoj izbor. IMDB Ocjena filma: 8/10

Titlovan Trailer Filma Ford v Ferrari:

PRESUDA

Volim glumu, način na koji je priča ispričana, scene trke, drame, kratki humor i kraj. Priča se temeljila na stvarnim događajima, ali dramatizacija je rađena na takav način da nije izgledala poput dokumentarnih filmova. Govoreći o zvijezdama, ovaj je film bio sjajan i zbog nastupa Matt Damona i Christiana Balea.

Najnovije

Ghostbusters: Afterlife (Istjerivači duhova) 2020 Trailer Filma

Pogledajte prvi službeni trailer za film "Ghostbusters: Afterlife", koji nije povezan s nedavnim remakeom, već je direktan...