Sunday, April 28, 2024

Jumanji: Iduća razina – The Next Level (2019) Recenzija Filma

SUMIRANJE

Sve u svemu, stvarno sam se zabavio gledajući ovaj film. Bila je to zaista zabavna kombinacija komedije. Film je bio toliko zabavan zbog nevjerojatnih likova koje su prikazali glavni likovi koji su imali uloge avatara. Nevjerojatni specijalni efekti ujedno su bili veliki faktor koji me je natjerao da se bolje uživam, a u kombinaciji s prekrasnim Atmos zvučnim efektima učinili su to vrlo zadovoljavajućim iskustvom.

Jumanji: Iduća razina (2019)
Jumanji: The Next Level

Žanr: Akcija | Avantura | Komedija
Redatelj: Jake Kasdan
Producent: Jeff Pinkner, Scott Rosenberg
Glavne uloge: Karen Gillan, Dwayne Johnson, Madison Iseman, Kevin Hart
Trajanje filma: 02:03:00
Datum izlaska: 04.12.2019 (svjetska premijera)
B i H 12.12.2019.
Hrvatska 12.12.2019.
Srbija 12.12.2019.

Postavljen neko vrijeme nakon Jumanji: Dobrodošli u džunglu , četvero prijatelja Spencer (Alex Wolff), Martha (Morgan Turner), Bethany (Madison Iseman) i Fridge (Ser’Darius Blain) planirali su se okupiti tijekom odmora. U međuvremenu Spencer je imao svog djeda Eddija (Danny DeVito – Dumbo live verzija itd.) koji je boravio u njegovoj kući.

Bez znanja njegovih prijatelja, Spencer je ponovno igrao igru ​​Jumanji, a sada su Martha i ostali morali ponovno ući u igru ​​kako bi pomogli Spenceru. Ali nekako su djed Eddie i njegov stari prijatelj Milo Walker (Danny Glover – Monster Trucks itd.) usisani u Jumanji.

S djedom Eddiejem i Milom nisu znali kako igrati igru, svi su se morali potruditi da je dovrše i dovedu Spencera na sigurno koristeći svoje avatare dr. Bravestone (Dwayne Johnson – Brzi i žestoki: Hobbs i Shaw , Rampage itd.) ), kartograf Sheldon (Jack Black – Kuća s satom u zidovima itd.), zoolog Franklin (Kevin Hart – Central Intelligence itd.) i borilački umjetnik Ruby (Karen Gillan – Krug , Stuber itd.). Pa se cijeli nered očistio? Pronađite sve u ovom vrlo zabavnom filmu.

Jumanji: Iduća razina Filmske Recenzije

Nakon gledanja trejlera za ovaj film, imao sam osjećaj da će biti jako zabavno, pogotovo s novim likovima koji se pridružuju igri. I imao sam dobar osjećaj jer smo se i ja i ostali iz publike koji su gotovo popunili kino smijali od srca. Bilo je bezbroj puta da smo uživali zbog urnebesnih trenutaka. Sigurno da bi rani dio mogao biti malo spor za ljude koji očekuju da će radnja započeti što je prije moguće, ali začudo, nije mi dosadio, jer je to dalo perspektivu kako su se glavni likovi ponašali nakon prethodnog filma.

Film je bio toliko zabavan zbog nevjerojatnih likova koje su prikazali glavni likovi koji su imali uloge avatara. Svi Dwayne Johnson, Jack Black, Kevin Hart i Karen Gillan uspjeli su nas uvjeriti da su zapravo njih 4 u stvarnom svijetu. Njihovi izrazi lica, ponašanje, govor tijela i svi su bili toliko slični da je nemoguće ne nasmijati se. A mogli biste i zamisliti kako bi bilo smiješno da dvije starije osobe poput Dannyja DeVita i likova Dannyja Glovera moraju izdržati živote u ovoj opasnoj igri.

Glumci, efekti…

Pored glumačkih uloga, mlada 4 prijatelja također su adekvatno obavljali svoje uloge, premda ako moram biti iskren, likovi avatara bili su prave zvijezde. Btw, također je bilo nekoliko ljudi koji su se pojavili u igri, s jednim poznatim imenom, posebno Awkwafina ( Ludi bogati Azijci itd.). Koji su dodali više boje već zabavno ispunjenim likovima. Bilo je i malo drugih imena koja biste prepoznali kada biste pogledali film.

Nevjerojatni specijalni efekti ujedno su bili veliki faktor koji me je natjerao da se bolje uživam, a u kombinaciji s prekrasnim Atmos zvučnim efektima učinili su to vrlo zadovoljavajućim iskustvom za mene i djevojku. Muzička ocjena kad god je Jumanji krenuo bila je izvrsna, što nam je pružilo avanturistički osjećaj. Za film u trajanju od 123 minute nije se osjećao predugo i imao je dovoljno vremena za ekran da pokriva sve probleme likova. Imao je neki kreditni prizor u srednjem kraju koji je mene oduševio ako je to pravi pokazatelj mogućeg nastavka. Doduše, nije postojala kreditna scena poslije završetka.

Jumanji: Iduća razina Zaključak:

Sve u svemu, stvarno sam se zabavio gledajući ovaj film. Bila je to zaista zabavna kombinacija komedije koju pruža uloga i avantura u potrazi za blagom. Iako se ne varam, ovaj put je komedije bilo malo više i avanture su se malo smanjile, ali ipak je postojao neki intenzivni trenutak (najdraži mi je bio onaj koji uključuje majmune). Ovaj je put film imao i emotivan trenutak koji nas je uspio dotaknuti . Ako vam se sviđa prethodni film, trebali biste moći i u ovome uživati. IMDB Ocjena Filma: 7/10

Sve u svemu, stvarno sam se zabavio gledajući ovaj film. Bila je to zaista zabavna kombinacija komedije. Film je bio toliko zabavan zbog nevjerojatnih likova koje su prikazali glavni likovi koji su imali uloge avatara. Nevjerojatni specijalni efekti ujedno su bili veliki faktor koji me je natjerao da se bolje uživam, a u kombinaciji s prekrasnim Atmos zvučnim efektima učinili su to vrlo zadovoljavajućim iskustvom.Jumanji: Iduća razina - The Next Level (2019) Recenzija Filma