Jupiter u usponu – Jupiter Ascending 2014 Recenzije Filmova

Žanr:  Animirani, Avantura, SF
Redatelj: Andy Wachowski, Lana Wachowski
Glavne uloge: Mila Kunis, Channing Tatum, Sean Bean
Trajanje filma : 02:05:00
Datum izlaska : 18. Srpanj 2014

Sasvim obična djevojka iz grada, Jupiter, otkriva da je njena sudbina vezana za nepoznatu galaksiju koja kontroliše sve svjetove pa i naš kakav poznajemo i sada ga želi uništiti.

Kada nema ničeg novog, pristajem na bilo šta. Tako je moj sinoćni pik pao na ‘Jupiter u usponu’, novu sci-fi akcionu avanturu koja nekako od početka snimanja i realizovanja nije mirisala na dobro, a pod ‘dobrim’ mislim na uspjeh. I tako je i izašao u kina u sjeni većih i ozbiljnijih blockubustera.

Kad kažem ozbiljnijih, mislim na projekte koji su daleko zreliji i normalniji u smislu da su snimani za stariju publiku i tako i izgledaju, takvi su im likovi i dijalozi i sav film je takav. Npr. jedan od projekata ekipe koja stoji iza ovog filma je ‘Matrix’ i on nikako ne može biti za dječicu, dok je ovaj očito namjenjen mlađoj publici, jer ne samo da nosi simpatične likove, nego je lakomislen, predvidljiv i pun klišea i samim time smatram da ga jedna zrela i razumna osoba ne može tek tako progutati i svariti te gledati na ‘Jupiter u usponu’ kao na kvalitetan film pun obrta, dobre akcije i zanimljivih scena. Lično mislim da nije toliko loš, da je gledljiv i ima dobrih sekvenci, ali bit će vam još veći doživljaj ako ste jedanaestogodišnje dijete i uživate u svemirskim avanturama i zanimaju vas svemir i galaksije. Film me još više zaintrigirao pojavom Sean Beana kao jednog od likova pozitivaca i htio sam da vidim je li ovo još jedan njegov film gdje će on umrijeti, no zadržat ću vas u nezivjesnosti ukoliko se neko odluči da ga na kraju ipak pogleda. Radnja filma se vrti oko lika Mile Kunis čiji je otac umro prije njenog rođenja i sada živi sa majkom i njenom rodbinom i naporno radi svaki dan da bi jednog dana shvatila da ona nije sasvim obična djevojka i da je na meti ‘vanzemaljaca’, odnosno bića koji kontrolišu Zemlju. Da, definitivno nije loš film, ukoliko ga pustite djeci i ukoliko njih odvete u kino ako se bude prikazivao, u suprotnom, neće ostaviti jak utisak na vas jer ovoliko količinu predvidljivog amaterizma i nedorađenih likova nećete moći podnijeti, a iritantnost lika kojeg igra Eddie Redmayne, odnedavno oskarovac, će vas još više odbiti od ‘Jupiter’a.

Ocjena na IMDb.com mu je 5,9/10 a na Tomatoesima malih 25%. Jedan od razloga slabe zarade filma je vjerovatno zato što reditelji nisu imali sreće ni sa prošlim uratkom a i datum izlaska se stalno pomjerao pa je film zgrnuo samo preko 181 milion dolara na ogromni budžet od 176 miliona. Reditelji su Andy i Lana Wachowski, brat i sestra, koju su se proslavili trilogijom ‘Matrix’, a iza sebe imaju filmove poput ‘Bound’a, krimi drame i ‘Atlas oblaka’, kompleksni film iz 2012te, koji je imao podijeljenja mišljenja baš zbog te kompleksnosti ali i dužine trajanja, tako da je čudno bilo da oni izbace ovakav jedan film koji izgleda kao tip sci-fi blockbustera koji se snime na brzaka samo da bi prikupili lovu i nestali.

Ponavljam za ‘Jupiter u usponu’ da nije toliko loš, ali radije se strpite i sačekajte nešto što svi već dugo čekamo ili pogledajte nešto starije a bolje, nego ovo, jeftino i već viđeno ostvarenje.

Ocjena:4/10