Godina: 2017 – 2018
Redatelj: Ben Edlund
Glavne uloge: Peter Serafinowicz, Griffin Newman, Valorie Curry
Trajanje Serije: 29:00
Epizoda: 12
Datum izlaska: 25.08.2017 (svjetska premijera)

Dok je Netflix trenutno poznat kao kralj strimovanja ovih dana, osjećam se kao da trebamo dati neke velike kredite Amazonu. Uglavnom zato što su proizveli dosta raznolik raspon emisija i filmova, a dobar dio njih sam uživao. Zato razgovarajmo o jednom takvom showu danas.

Dame i gospodo … “The Tick”.

Arthur Everest (Griffin Newman) vrlo je nervozan mladić s tragičnom prošlošću. Jednog dana se njegov život mijenja kad susreće tajanstvenog muškarca u plavom odijelu, poznatog samo kao The Tick (Peter Serafinowicz). I uskoro se ovo dvoje nađu kako pokušavaju zaustaviti negativca koji je poznat kao The Terror (Jackie Earle Haley). Sada imamo priču o superjunaku. A ono što mi se svidjelo je to što, u usporedbi s mnogim drugim suvremenim superherojskim pričama, nije zabrinut što je grubo, utemeljeno ili pretjerano ozbiljno. Umjesto toga imamo više superhero priču koja govori o jeziku, koja ima više ciljeva za zabavu i inspiriše. Gotovo je poput parodije superjunaka, dok se i dalje prepuštaju dobrom klasičnom superherojskom klišeju. I otkrio sam da je ova krivnja bila prilično velika.

Likovi odradili super posao

Likovi su ovdje slojeviti, jedinstveni, zanimljivi i beskrajno zabavni. Peter Serafinowicz igra The Tick, titularni plavi junak. On je malo izgubljen u životu, jer nema sjećanja na svoj život prije susretanja s Arthurom. Sve što on zaista zna jest da je superjunak i zove se Tick, a mislim da radi za njegov lik, ne trebate uvijek konačno porijeklo. On je također vrlo zabavan junak, on je vrlo otvoren i optimističan čovjek koji uvijek gleda na svijetlu stranu života. Inspiriranje stranim redoslijedom gluposti kako bih to opisao. I Serafinowicz je fantastičan u ulozi. Griffin Newman igra Arthura, neurotičnog mladića u središtu ove priče. Zbog nečega što mu se dogodilo tijekom djetinjstva, vrlo je nervozna osoba i mala urota. Ali vidimo ga kako prolazi zanimljivim lukom u seriji nakon što upozna Tick-a i započne s njim istraživati Terror-a. I Newman je velik u ulozi.

Onda imamo Valorie Curry kao Dot, Arthurovu sestru. Mogla bi izgledati mala i krhka, ali zapravo je dosta čvrsta i radi sve kako bi pomogla svom bratu da vodi normalan život. A Curry je stvarno dobra u ulozi. Onda imamo Scott Speiser kao Overkill, vrlo mračan i nasilan plaćenik koji s Tick i Arthur ulazi u avanturu. On čini zanimljiv kontrast u ovoj generalno sjajnoj priči, stvarajući neke vrlo ugodne scene. I Speiser je zaista dobar u ulozi. Onda imamo Jackie Earle Haley kao The Terror, glavni negativac ove priče. Najbolji način na koji bih ga mogao opisati jest da je poput Aku iz “Samurai Jacka”. Prijeteći i sposobni negativac koji također ima zabavnu i ugodnu osobnost, čineći ga izdvojenim među svim zlikovcima u filmovima i televiziji. I Haley je sjajan u ulozi.

Konačna osoba koju sam blago proučavao je Yara Martinez kao gospođa Lint, hodočasnik Terrora. Imala je snage munje, i to je sve što ću reći da bi priču i druge njene osobine ličnosti bolje iskusili. A Martinez je stvarno dobra u ulozi. Također imamo podršku za ljude poput Devina Ratraya, Alana Tudyk, Brendana Hina, François Chau, Townsenda Colemana, Michaela Cerverisa, Johna Pirkisa i mnogih drugih. Svi rade jako dobro u svojim ulogama.

Muzika koja podiže seriju

Muziku za sezonu radio je Chris Bacon, i bio je prokleto dobar. Ponekad je zabavno i jazz, ali u drugim je slučajevima prilično ozbiljno i više zvuči kao nešto što biste čuli u tipičnom filmu akcijskog superjunaka. Ali, osjećam kao da sve muzike dobro funkcioniraju, jer često podiže seriju na određene načine. Postoji i nekoliko licenciranih pjesama koje se koriste tokom čitavog perioda i oni rade sasvim dobro.

Na osnovu komične serije Ben Edlunda, ovu seriju je stvorio … Ben Edlund? Da, napravio je seriju iz vlastitog stripa … neće lagati, mislim da je to super. U svakom slučaju, također je dobio pomoć pri pisanju i usmjeravanju od cijele hrpe ljudi. I moram reći da sve to radi čudesno. Smjer je zabavan i brz, što znači da nikada nije dosadan trenutak, čak i kad se usporavaju zbog karakternih stvari. I akcijski su prizori zabavni. Naravno, one nisu najneposrednije ili pretjerano koreografirane stvari, ali prilično su zabavne za gledati.

Efekti cool

Doduše postoje neki vizualni efekti u ovoj seriji koji izgledaju pomalo blijedo, ali mislim da to radi na tome jer ne uzimaju to ozbiljno kao i mnoge druge superhero stvari. Pošto je ovo komedija, hajde da pričamo o humoru. Bilo je jako smiješno, puno sam se smijao tijekom serije. I ne govorim samo o jednostavnim šalama, bilo je puno glasnog smijeha koji je dolazio od mene tijekom sezone, što je rijetkost.

Ocjena Serije

Ova serija / sezona dobro je primljena. Na Rotten Tomatoes ima 88% pozitivnu ocjenu i “Fresh” certifikat. Na Metacriticu ima rezultat od 72/100. I na imdb.com ima rezultat od 7,4 / 10.

“The Tick” je ton zabave i također je jedan od najboljih superhero serija koje su dostupne trenutno. Ima izvrsnu presliku, sjajne likove, sjajne nastupe, dobru muziku i izvrsnu režiju / akciju / komediju. Vrijeme je za moj konačni rezultat. Moj konačni rezultat za “The Tick” sezona 1 je 9,88 / 10. Što znači da dobiva “pečat odobrenja!”.

Ocjena Serije: 4/5

IMDB Ocjena: 7,4 / 10

Trailer Serije: