Legion Season 1 (2017) Recenzija

Legion Season 1 (2017) Tv Serija

Žanr: Action, Drama, Sci-Fi
Godina: TV Series (2017– )
Redatelj: Noah Hawley
Glavne uloge:  Dan Stevens, Rachel Keller, Aubrey Plaza
Trajanje filma: 01:00:00

Vidio sam promociju trailera o ovoj televizijskoj seriji prije nekoliko sedmica i primijetio sam da se temelji na X-Man iz Marvela. Zato bi je trebalo biti zanimljivo pogledati. Prije dvije sedmice otkrio sam da je serija već završena jer je imala samo 8 epizoda. Odlučio sam da bi bilo lako završiti prvu sezonu i vidjeti sto je to bilo.

Pilotska epizoda počela je uvođenjem Davida Hallera (Dan Stevens – Beauty and the Beast, Downton Abbey TV series) od mlade dobi do vremena kada je bio primljen u psihijatrijsku bolnicu zbog nervnog sloma i dijagnosticiran kao shizofren. Njegova starija sestra Amy(Katie Aselton – The Gift) ponekad bi ga posjetila, koja ga je očito jako voljela i zeljela da sto prije ozdravi.

U bolnici David je kraj sebe imao imao još jednog pacijenta pod imenom Lenny (Aubrey Plaza – Dirty Grandpa, Mike and Dave Need Wedding Dates etc) gdje mu se činilo da mu daje puno savjeta. Jednog dana došao je novi pacijent pod imenom Sydney Barret (Rachel Keller). Činilo se da ima fobiju da se dotakne. Kasnije će se otkriti da ima razlog takvog ponašanja. David odmah se zaljubljuje u nju i oni su postali privrženi jedno drugome sve dok Sydney nije pustena iz bolnice. To je bio početak nečeg doista nevjerojatnog koje će raznijeti vas um.

U kasnijim epizodama upoznali smo se s drugim zanimljivim likovima kao sto su Melanie Bird (Jean Smart – Sweet Home Alabama, The Accountant etc). Koji je bio “vođa” mutanata. Bio je i Cary scenarist (Bill Irwin – Lady in the Water, Rachel Getting Married etc),Kerry koji je bio jako dobar u borilačkim vještinama (Amber Midthunder) i Ptonomy koji je mogao uči u bilo koja sjećanja (Jeremie Harris).

Budući da je prva sezona bila tako kratka, ne bi mogao ici dalje od gornje kratke price bez otkrivanja previse podataka, za koje smatram da bi ih trebali vidjeti sami.

— Ova serija o mutantima je doista drugačija. Serija je stavila pravi naglasak na Davidom um. Vecina epizoda bi nam pružila bitove i komade Davidove prošlosti i njegovih sposobnosti. To je prikazano u prve dvije ili tri epizode. Druge epizode zapravo su nam dale uvid u ono sto se događa u Davidovu umu. Moja divljenja također idu Danu Stevensu jer je u stanju prikazati takav složen karakter.

Ova serija nije normalna ili uobičajena vrsta serije superjunaka gdje je izvor glavnih likova prikazan ili u flashbackovima, ili pripovijedanjem ili bilo kojom drugom metodom. Ovdje bi se trebali usredotočiti na promatranje. Ne smijete da propustite scene. Jedna posebna epizoda koju biste trebali pratiti je bila epizoda 7 koja bi otkrila nešto šokantno. Ja osobno nisam vidio taj dio dok ga nisam pročitao na web stranici. Međutim mislim da je bilo vrlo teško primijetiti to ako niste svjesni da biste ga trebali gledati ili ako ste pročitali pricće o Davidu Halleru.

Serija nije bila puna akcijskog tipa. Došlo je do nekih akcija u kojima su prikazane sposobnosti mutanata, ali se osjeća samo kao pozadina. Uglavnom su akcije bile prikazane usporeno ili putem CCTV snimanja. Posebni efekti su zapravo bili prilično nevjerojatni za TV seriju, ali mislim da make up efekti nisu stvarno dobri.

Vjerujem da je ova serija bila dobra u smislu originalnosti. Nije bilo druge serije koja se usudila prići superheroju/mutantnoj prići iz tog ugla. Međutim, ne mislim da je ova serija za opću publiku. Nažalost, unatoč showu bila je vrlo zanimljiva i intrigantna. Mislim da se ova serija može smatrati onim sto nazivam dragim “kritičarima”, prikazivanje koje kritičari jako vole, ali se ne bih usudio reci ovo, da je ova serija kao loša. Ipak, budući da sezona ima samo nekoliko epizoda (shvatite da ce se druga sezona sastojati samo od 8 epizoda) definitivno bi gledao drugu sezonu, budući da je kraj 1 sezone bio pravi, trebali biste nastaviti pratiti osmu epizodu do samog kraja.

Dakle, ako vam se dogodi da obožavate serije X-Man i da zna i za lik Davida Hallera, ovo bi trebao biti zanimljiv izbor za vase gledanje, ali ako tražite seriju svjetlosnih superjunaka, ova definitivno nije jedna od njih. Tvoj izbor!!

Sretno gledajući!!!

Ocjena: 9/10

Legion (2017) on IMDb