Lego Ninjago Film – The Lego Ninjago Movie 2017 Recenzija Filma

Trajanje filma: 01:41:00
Datum izlaska:    21.09.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :    22 September 2017 (USA)
                    B i H   21.09.2017.
                    Hrvatska 21.09.2017.
                    Srbija    21.09.2017.

U gradu daleko udaljenom nazvanom Ninjago, bio je dječak koji je upravo napunio 16 godina i zvao se Lloyd Garmadon (Dave Franco – Nerve, Now You See Me and its sequel etc). Nije se osjećao uzbuđen zbog svog rođendana zbog toga što je njegov otac bio najzloglasniji zli negativac Garmadon (Justin Theroux – The Girl on the Train, The Leftovers TV series etc) koji su cijelo vrijeme pokušavali osvojiti Ninjago. Lloydova majka koja je se zvala Koko (Olivia Munn – X-Men: Apocalypse, Ride Along 2 etc) pokušala je uvjeriti Lloyda da uživa u svom danu, ali to je bilo vrlo izazovno.

Tog dana, Garmadon je doista pokušao napasti Ninjago. Međutim, baš kao i prethodnih neuspjelih pokušaja, Garmadonovu vojsku je izazvala skupina nindža koje je vodila tajanstvena Zelena Ninja i njegovi prijatelji Red Njinja (Michael Peña – CHiPs, Ant-Man etc), Blue Ninja (Kumail Nanjiani – Silicon Valley TV series etc), Silver Ninja (Abbi Jacobson – Broad City TV series) i Black Ninja (Fred Armisen). Ove tajanstvene nindže trenirao je iskusni Majstor Wu (Jackie Chan).

Nakon što je izgubio svoj najnoviji napad, Garmadon je došao do najopasnije ideje da napadne Ninjago. Da li će Njinje spasiti Ninjago i završiti jednom zauvijek sa Garmadonom? Može li Lloyd izmijeniti njegov odnos s ocem koji ga je ostavio dok je još bio beba? Sve ove odgovore pronađite u ovom zabavnom 3D animiranom filmu Lego likova.

Filmske Recenzije

Nakon što sam gledao 2 prethodna filma s Lego bandama tj. Lego Movie i Lego Batman Movie, nadao sam se još jednom fantastičnom, zabavnom i dobrom filmu. Međutim, pokazalo se da ovaj put film nije bio dobar kao ovi prethodni. Imam osjećaj da je u prvom dijelu filma bilo previše gužve, a nekako robotski dijelovi u različitim oblicima koje su Ninje koristile za vrijeme obrane Ninjaga bili su previše (iako je njihovo stvaranje fantastično). Osjećao sam se da je film bio puno ljepši kada su se borile protiv Garmadona.

U terminima priče, to je bilo prilično dobro. Karakterizacija i odnos između zla Garmadona i njegovog sina Lloyda bio je vrlo dirljiv, smiješan i lijem. Majstora Wu također je lijepo igrao Jackie Chan. Bilo je nekih smiješnih stvari, ali bilo je i nekoliko šala koje po meni nisu bile smiješne. Po meni najbolja smiješna šala vjerojatno je bila u toj jednoj sceni u džungli. Jedna od stvari koja je bila ugodno iznenađenje je početak i posljednji dio filma za koji mislim da je uistinu jedinstven u usporedbi s ostalim Lego filmovima. Govoreći o završnom dijelu, svakako pričekajte neko vrijeme jer je na sredini kreditne scene bilo nešto zabavno za vidjeti.

Baš kao u Lego filmu, postojao je i dio gdje su se Lego cigle koristile za razvoj nečeg hladnog. Mislim da je taj dio lijepo napravljen i vrlo dobra demonstracija koliko su korisne one cigle. To je bio dobar način da ih promoviraju. Zvučni efekt ovog filma bio je strašan. Svijetle boje filmskih znakova i grada bi trebale biti velika atrakcija za djecu, ali sama priča mislim da bi mogla biti previše teška (osobito šale koje mislim da bi bile prikladnije za veću djecu). Vidio sam ovaj film u 2D-u, ali mislim da je bilo puno scena koje će biti cool vidjeti u 3d efektima, pa ako još uvijek sumnjate i možete odabrati, bolje se odlučite u 3D.

Zaključno, ja mislim da je film dobar, ali nije tako velik. Bilo je puno zabave za doživjeti, uključujući zabavne dijelove koji uključuju Jackie Chan, i neke dirljive trenutke, ali nemojte očekivati da će ovaj film biti dobar kao i ostali Lego filmovi, posebno The Lego Batman film. Međutim, još uvijek možete uživati u ovom film sa svojom obitelji ili prijateljima. Vaš izbor!!

Sretno gledajući!!!

Ocjena: 3/5

The LEGO Ninjago Movie (2017) on IMDb