Thursday, May 16, 2024

Lift 2024 Film Recenzija

Zapravo sam bio impresioniran obratom. Ovdje je bilo malo akcije što je bilo dovoljno za takav film jer je glavni fokus bila sama pljačka. I da budem iskren, bio sam prilično zadovoljan završetkom filma. Sve u svemu, ovo mi je bio dovoljno ugodan film o pljački. Možda nema pljačku najvišeg standarda, ali je svejedno prilično zabavno.

Lift – film o pljački koji nije najbolje kvalitete, ali je ipak prilično ugodan.

Nekako sam se veselio ovom najnovijem filmu na Netflixu koji je objavljen jučer. Budući da sam obožavatelj žanra pljačke, očito me zaintrigirao film i želio sam ga pogledati što prije. U redu, onda ću krenuti na to.

Cyrus (Kevin Hart – Me Time, Jumanji: The Next Level itd.) bio je vođa pljačkaškog tima koji se sastojao od pilota Camile (Úrsula Corberó – Snake Eyes: G. I. Joe Origins itd.), hakerice Mi-Sun (pjevačica Kim Yoon -ji), obijač sefova Magnus (Billy Magnussen – Nema vremena za umiranje, Tell Me a Story TV serija itd.), inženjer Luke (Viveik Kalra – Zaslijepljen svjetlom itd.) i Denton stručnjak za prerušavanje (Vincent D’Onofrio – Echo TV serije, Ćelija itd.). Cyrus je bio ispod radara agentice odjela za umjetnost Interpola Abby (Gugu Mbatha-Raw – TV serija Loki, The Whole Truth itd.) i njezina šefa Huxleyja (Sam Worthington – Avatar: The Way of Water, The Hunter’s Prayer itd.).

Nakon pljačke, Cyrus i tim planirali su još jedan veliki posao koji je bio gotovo nemoguć i vrlo riskantan jer su morali ukrasti od opasnog kriminalca Jorgensona (Jean Reno – The Doorman, La Femme Nikita itd.).

Dakle, što bi se dogodilo Cyrusu, a također i Interpolu koji su također pokušavali uhvatiti Jorgensona? Mogli biste saznati u ovom filmu.

Lift 2024 Recenzija

Kao što sam već rekao, veliki sam obožavatelj priče o pljačkama što me zaintrigiralo da saznam kako će ovaj film proći. Iako sam gledajući glavnu glumačku postavu, Kevin Hart podigao moju obrvu budući da je on komičar i njegovo je iskustvo gotovo uvijek bilo povezano s žanrom komedije. Pa dok sam oprezno gledao film od početka, nije mi bilo lahko vidjeti ga ozbiljnog. Pružio je malo humora u sredini dok je komunicirao s Dentonom, dok je ostatak filma bio pažljiviji na posao pljačke i nije se zajebavao kao prije.

U svakom slučaju, prva pljačka je bila tako, ali glavna pljačka je bila puno bolja, ali joj je nedostajao pravi intenzitet i neizvjesnost. Zapravo sam bio impresioniran obratom. Iako sam mislio da će završiti s nečim takvim, nisam vidio neki veliki obrat. I da budem iskren, bio sam prilično zadovoljan završetkom filma. Međutim, sama pljačka možda neće biti tako sofisticirana kao ona u drugim filmovima o pljački visoke kvalitete poput slavne Oceanove trilogije ili čak The Italian Job koji je slučajno režirao F. Gary Gray (Men In Black: International, The Fate of the Furious etc), redatelj ovog filma.

Za razliku od uobičajene priče o pljački u kojoj su članovi prvo regrutirani, a zatim tek rade na tome, ova je pokazala da je Cyrus već bio najbolji prijatelj s članovima svog tima od samog početka. Nije bilo pozadinske priče o tome zašto su bili tako bliski, što za mene nije bila velika stvar, ali vjerojatno vrlo važno za neku publiku. Baš kao što sam i predvidio, filmski kritičari su ovaj film žestoko bacili s vrlo niskim ocjenama. Glumačka postava mi je bila OK iako malo njih nije bilo previše privlačno, osim možda Vincenta D’Onofria koji je glumio jedinstven lik i ostavio bolji dojam od ostalih. Nažalost, njegov lik nije bio previše koristan u pljačkama, i činilo se da je dodan samo da da malo boje. Jean Reno također nije bio baš uvjerljiv kao glavni negativac, ali je Sam Worthington sasvim odgovarao kao dosadan lik.

Ovdje je bilo malo akcije što je bilo dovoljno za takav film jer je glavni fokus bila sama pljačka. Šteta što nismo vidjeli kako Úrsula Corberó pokazuje svoje sposobnosti kao u Money Heistu kada je igrala Tokyo. Sama komedija je bila vrlo oskudna i mislim da ova nije prošla kategoriju pljačkaške komedije, već samo pljačkaški film s primjesama humora. Oh, također je imao neke CGI efekte koji su bili prilično očiti kada se gledalo na TV-u (isti problem s drugim filmovima, čak i onima koji imaju veliki budžet). Trajanje je bilo 104 minute, uključujući odjavnu špicu koja nije imala odjavnu špicu ili scenu nakon odjavne špice.

Sve u svemu, ovo mi je bio dovoljno ugodan film o pljački. Možda nema pljačku najvišeg standarda, ali je svejedno prilično zabavno sve dok vam je ugodno vidjeti Kevina Harta kao vođu tima s njegovim stilom. Dakle, ako očekujete nevjerojatan film o pljački, onda ga ovdje nećete pronaći. Ali ako smanjite svoja očekivanja i samo se želite malo zabaviti, onda bi vas ovo moglo zadovoljiti.

Lift 2024 Trailer Filma

Zapravo sam bio impresioniran obratom. Ovdje je bilo malo akcije što je bilo dovoljno za takav film jer je glavni fokus bila sama pljačka. I da budem iskren, bio sam prilično zadovoljan završetkom filma. Sve u svemu, ovo mi je bio dovoljno ugodan film o pljački. Možda nema pljačku najvišeg standarda, ali je svejedno prilično zabavno.Lift 2024 Film Recenzija