Thursday, April 25, 2024

Mjesto tišine 2 – A Quiet Place Part II (2020) RECENZIJA Filma

Sve u svemu, ovo je još uvijek nevjerojatan film. Priča je pomalo napredovala pojavom Cillian Murphy. Posebni efekti filma i dalje su bili dobri kao i prvom filmu. Jedna stvar koja mi je nedostajala bio je emocionalni trenutak.

Mjesto tišine 2 je bio jedan od mojih najiščekivanijih filmova koje sam trebao vidjeti prošle godine prije početka pandemije. Planirano je da se u kinima pojavi u ožujku 2020., ali je odgođeno za svibanj 2021. gdje se neko vrijeme igralo u kinima prije nego što su naglo zatvoreni zbog velikog porasta novih slučajeva. U svakom slučaju prošlog mjeseca već je bila promocija da će ovaj film biti dostupan na Catchplay+ 28. srpnja. Tako je jučer bio spreman za streaming uz dodatnu naknadu.

Film je započeo scenom prvog dana napada aliena u gradiću u kojem su Lee (John Krasinski – Tom Clancy’s Jack Ryan TV series, 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi itd.), njegova supruga Evelyn (Emily Blunt – Mary Poppins vraća , Sherlock Gnomes itd.) I njihova djeca gledali dječju bejzbolsku utakmicu. Blic naprijed do Dana 474., nakon događaja iz prvog filma, Evelyn, Regan (Millicent Simmonds) i Marcus (Noah Jupe – No Sudden Move, Ford v Ferrari itd.) pokušavali su se preseliti na drugo mjesto sa svog prethodnog mjesta.

Dok su to činili, sreli su se s usamljenim preživjelim, za kojega je kasnije otkriveno da je Emmet (Cillian Murphy – Dunkirk, TV serija Peaky Blinders itd.). Kad je Regan nešto saznala dok je bila kod Emmeta, odlučila je sama otići istražiti. Zbog toga je Evelyn morala odlučiti kako će joj pomoći, a istovremeno će se brinuti za Marcusa i bebu.

Pa kako bi se priča nastavila? Sve možete pronaći u ovom filmu.

Mjesto tišine 2 Filmske Recenzije

Pa zato što sam toliko volio prvi film, jako sam očekivao kako će se priča nastaviti nakon tako fantastičnog i uzbudljivog iskustva. I kad sam gledao prvih 10 minuta pomislio sam da je ovo sjajan način da nam prvo pokaže što se dogodilo u napadu, dalo je prekrasnu perspektivu, plus inteligentno ponovno ubacivanje Johna Krasinskog u film. Zatim se priča očekivano nastavila svojim tihim pokretom, ali nedugo prije nego što je napetost ponovno počela.

Priča je pomalo napredovala pojavom Cillian Murphy. Filmu je dao drugačiju boju u odnosu na prethodnu glavnu mušku ulogu zbog svog potpuno različitog karaktera. Kako je priča odmicala, nisam mogao ne osjetiti da je intenzitet bio nešto manji od prvog filma. Bilo je nekoliko kratkih napetih trenutaka, s naglaskom na prizoru blizu obale. No, ono što me doista iznenadilo je kraj. Nisam shvatio da sam došao do tog dijela. Možda zato što se nije osjećalo izgrađenim prema tome. Ali to je ipak bio sjajan kraj.

Efekti

Posebni efekti filma i dalje su bili dobri kao i prvom filmu. Ali ono što ne razumijem je da je proračun ovog drugog filma bio 3 puta veći od izvornog jer nisam vidio značajne promjene u vizualnim efektima. Mislim da je to korišteno za plaćanje više glumačke ekipe koju su morali unajmiti poput Murphyja i Djimona Hounsoua – Kapetan Marvel, Shazam! itd.) i eventualno veću produkcijsku vrijednost poput dodataka, ljudi u vratolomiji, postavki/lokacija.

Za njegovu ideju kako proširiti priču mislim da je Krasinski napravio sjajan posao. Ali kao što sam gore rekao, nisam siguran zašto, ali intenzitet se nije osjetio tijekom cijelog filma. I još jedna stvar koja mi je nedostajala bio je emocionalni trenutak kojeg je bilo puno u originalnom filmu. Također se nije činilo da je izgrađen prema finalu, pa sam ostao pomalo zadivljen kako je film završio. Jednostavno me nekako natjeralo da osjetim da je ovo film između trećine trilogije (zasigurno bi postojao i treći film nakon takve vrste kraja).

Nesto za kraj

Sve u svemu, ovo je još uvijek nevjerojatan film. I dalje volim dinamiku ove obitelji i jako volim nastup Millicent Simmonds ovdje jer je ona preuzela malo središnju ulogu. Širenje univerzuma bilo je prilično pametno i također volim prvih 10 minuta filma. I iako još uvijek ima neizvjesnosti i intenziteta, ali nedostatak emocija (za mene osobno) i osjećaj da je ovo išlo prema velikom finalu natjerao me da više volim prvi film. Dakle, ako ste gledali prvi film, svakako pogledajte ovaj kako biste se pripremili za konačni film. Ali ako još niste vidjeli prvi, molimo vas da ga pogledate prije nego što vidite ovaj. IMDB Ocjena Filma: 7,4/10

Mjesto tišine 2 (2020)
A Quiet Place Part II

Žanr: Drama, Horor, Sci-Fi, Filmovi 2021
Godina: 2021
Redatelj: John Krasinski
Producent: John Krasinski, Bryan Woods, Scott Beck
Glavne Uloge Glumci: Emily Blunt, Millicent Simmonds, Noah Jupe, Cillian Murphy, Djimon Hounsou, John Krasinski
Zemlja: USA
Trajanje filma: 1h 37min
Datum izlaska: 20.03.2020 (svjetska premijera)
U kinima od : //

Mjesto tišine 2 Trailer Filma:

Sve u svemu, ovo je još uvijek nevjerojatan film. Priča je pomalo napredovala pojavom Cillian Murphy. Posebni efekti filma i dalje su bili dobri kao i prvom filmu. Jedna stvar koja mi je nedostajala bio je emocionalni trenutak.Mjesto tišine 2 - A Quiet Place Part II (2020) RECENZIJA Filma