Nemoguća Misija Raspad Sistema – Razilaženje (Mission: Impossible – Fallout) 2018 Recenzija

Nemoguća misija Raspad sistema 2018
Nemoguća Misija – Razilaženje
Mission: Impossible – Fallout

Žanr: Akcija | Avantura | Triler | Filmovi 2018
Redatelj: Christopher McQuarrie
Producent: Bruce Geller, Christopher McQuarrie
Glavne uloge: Henry Cavill, Tom Cruise, Michelle Monaghan, Rebecca Ferguson, Vanessa Kirby, Simon Pegg, Angela Bassett, Alec Baldwin, Ving Rhames. Sean Harris, Joey Ansah, Alix Bénézech, Lampros Kalfuntzos, David Mumeni, Conny Sharp
Trajanje filma: 02:27:00
Datum izlaska: 12.06.2018 (svjetska premijera)
B i H 02.08.2018.
Hrvatska 02.08.2018.
Srbija 26.07.2018.

Nemoguća misija Raspad sistema 2018 Ethan Hunt (Tom Cruise – American Made , The Mummy i sl.) dobio je novu misiju za nabavku plutonija koji bi se koristio za teroristički napad. Kako bi to učinio, morao je osigurati da se kupnja može obaviti putem trgovca oružjem pod nazivom White Widow (Vanessa Kirby – Me Before You, Crown TV serije i sl.). Zbog svoje ranije misije, CIA-ina voditeljica Erica Sloane (Angela Bassett – Black Panther , American Horror Story TV serije i sl.) dodijelila je jednog od svojih najboljih agenata Walker (Henry Cavill – Man of Steel, The Man from U.N.C.L.E i sl.), da “prati” Ethana.

Zajedno sa svojim starim članovima Luthera (Ving Rhames – Entrapment, Con Air itd.) I Benji (Simon Pegg – Ready Player jedan , The World’s End i sl.), Njih četvero odlaze u Pariz za svoju misiju. Kao i obično, morat će improvizirati i postat će gotovo nemoguće je završiti, jer to uključuje osobu koja je znala o Ethanovoj prošlosti, Solomon Lane (Sean Harris – Macbeth, Trespass Against Us itd.). Stvari su također postali složenije kada je bivši agent MI6 Ilsa Faust (Rebecca Ferguson – The Greatest Showman , The Snjegović i sl.) došao na sliku s vlastitim programom.

Može li se misija dovršiti? Pogotovo s tolikim preprekama i poteškoćama da se zaustave nuklearni napadi? Nađite ih sve u ovom uzbudljivom punom zadatku akcijskog filma.

Nemoguća misija Raspad sistema 2018 Filmske Recenzije

Woooow! Ovaj je film doslovce bio vrlo uzbudljiv. Bio je pun akcije od gotovo početka i tokom čitavih 2 sata i 47 minuta trajanja. Da, doista je bilo tako dugo, ali moja djevojka i ja nismo osjetili da je predugo. Zapravo smo bili vrlo zadovoljni kad se priča osjećala potpunom, a sve se činilo da se riješi bez previše žurbe. I u slučaju da nisam spomenuo dovoljno često, film je bio stvarno pun akcije, premda su neke od njih možda pomalo pretjerane (izgleda da Ethan Hunt ima više od 9 života i vrlo je sretan), ali to je bilo učinjeno tako stručno da publika može uživati ​​u njima i da se ne osjećaju kao da ih je prevario film.

Sama priča bila je prilično standardna Mission: Impossible stil s uobičajenim načinom rješavanja, poput upotrebe gumenih maski ili različitih tehnologija. Čak i neke od pretpostavljenih scena, nije nas više iznenadilo (da budemo pošteni, mislim da je moja djevojka bila u pravu, vjerojatno smo vidjeli toliko mnogo filmova da smo mogli pogoditi takve uvjete). Osim tih preokreta, glavna atrakcija ovdje definitivno bila je neprekidna akcija koja je uključivala toliko apsolutno nevjerojatnih i uzbudljivih prizora. Moja djevojka je bila toliko zauzeta u akcijama da čak i nije trebala ići u wc unatoč dugom vremenu kada smo morali sjediti u kinu. Iz različitih akcijskih nizova, mislim da sam najviše volio scenu motocikla u Parizu, kao i borbenu scenu u Rusiji, plus tko ne bi volio onu potpuno fantastičnu završnu scenu koja nas je ostavila bez daha?

Glumci odradili odličan posao

Ono što sam također volio u filmu bilo je to što nije bio sasvim ozbiljan. Kao i njegov prethodnik, Simon Pegg je dodao humorističan element, dok je Ving Rhames iznenađujuće izgledao humanije u ovom. Rebecca Ferguson se činila potpuno sposobnim držati korak s Tom Cruiseom u akcijskim scenama. Henry Cavill bio je izvrstan i cool ovdje i bilo je uzbudljivo vidjeti ga kako izvodi nešto drugo osim što je Superman u DC Extended Universeu. Tom Cruise? Pa, bio je doista dobar. Negdje sam pročitao da je ovaj film pokazao da bi mogao nadživjeti sve nas i moram se složiti s tim jer je uspio izvesti neke od ludih akrobacija. Sjetio sam se da je ozlijeđen tijekom jedne scene, koja je toliko govorila o njegovoj posvećenosti da je akcijska filmska zvijezda.

Zvuk i Akcione scene Fantastične

Stoga je bilo lijepo uživati ​​u takvom jedinstvenom iskustvu. IMAX studio je doista bio velik jer su slike bile vrlo jasne i zvuk je bio fantastičan. U kombinaciji s većim ekranom, doista nam je dao prekrasan osjećaj uzbudljivog gledanja filmskog iskustva. Muzička je ocjena također bila vrlo dobra, s povremenom Mission: Impossible temom koja se igrala u pravim trenucima. Naravno, tijekom neizvjesnih prizora, dodali su element neizvjesnosti. Mislim da je redatelj Christopher McQuarrie (koji je prethodno režirao Mission: Impossible – Rogue Nation i Jack Reacher ) učinili super posao u izradi ovog filma.

Sve u svemu, ovo je bio veliki akcijski film. Imao je sve sastojke dobrog špijunskog filma, s nekoliko višestrukih poteza. Akcijske sekvence koje su doista bile super, neke dojmljive trenutke, kratku ljubavnu priču i velike zločince. Bilo je stvarno vrijedno provesti više od 2 sata svog vremena da biste vidjeli ovaj film u kinima. Film je također imao PG-13 ocjenu koja je bila stvarno pogodna jer nije imala opscene ili vrlo nasilne scene i loš jezik. Nije imao nikakve srednje ili poslije krajnje kreditne scene. Ako film niste vidjeli, preporučujem vam da ga vidite u kinu (pronađite kvalitetne studije s dobrim zvučnim sustavom kako biste najbolje iskoristili svoje iskustvo) najranije.

Nemoguća Misija Raspad Sistema - Razilaženje
Previous article10×10 (2018) Recenzija
Next articleThe First (2018- ) Trailer Serije