Zemlja: China | Morocco | Hong Kong
Trajanje filma: 02:22:00
Datum izlaska: 16.02.2018 (svjetska premijera)
B i H –
Hrvatska –
Srbija –

Zemlja Yewaire blizu Afrike bila je na rubu potencijalnog građanskog rata između pobunjeničke skupine koja je planira udariti na službenu vladu i vojsku. Bilo je dosta kineskog osoblja i radnika u toj zemlji čiji bi životi mogli biti u opasnosti. Mali tim iz Kineske pomorske vojske nazvan Jiaolong Assault tim predvođen Yang Rui (Zhang Yi) bio je dodijeljen da se infiltrira u zemlju i evakuira ove kineske građane da se ukrcaju u plovila izvan zemlje.

U međuvremenu, jedan francuski-kineski novinar koji radi u Maroku saznao je o pobunjenicima koji bi mogli raditi s terorističkom skupinom Zaka. Također su pokušavali napraviti prljavu bombu i uhvatiti neke kineske civile koji su željeli koristiti za prijetnju kineskim vojskama.

S toliko na kocki, tim Jiaolonga, koji je činio vođa potpredsjednika Xu Hong (Du Jiang), snajpera Gu Shun (Huang Jingyu), njegovog promatrača Li Donga (Yin Fang), strojnih ubojica Zhang Tiande (Wang Yutian) Tong Li (Jiang Luxia), koja je bila i jedina članica, signalizator Zhuang Yu (Prince Mak) i medicinar Lu Chen (Guo Jiahao) su se potrudili da se bore s pobunjenicima i teroristima, lokalnih civila. Mogu li dovršiti svoju zadaću i preživjeti napad s toliko mnogo terorista? Pronađite ih sve u ovom filmu punom akcije.

Operation Red Sea Filmske Recenzije

Ovaj je film zaista bio ratni akcijski film. Od prvog trenutka, imali bismo pogled na ono što bi Jiaolong napadački tim mogao učiniti kada se bore protiv gusara na kineskom brodu. Tada smo se preselili u zemlju u sukobu, biće nam pokazana efektivnost i dobra saradnja svih članova tima svatko je radio ono najbolje u svom području. Akcijska sekvenca bila je vrhunska i zapanjujuća i činjenica je da bi se trebala pripisati redatelju Danteu Lamu koji je bio poznat po redateljskim akcijskim filmovima kao što su Beast Stalker (dobitnik nagrade za najboljeg redatelja 2008. godine), The Stool Pigeon , Operation Mekong i još mnogo toga. Njegovo iskustvo u izradi tih filmova bilo je svakako glavni čimbenik u izradi takvog velikog ratnog akcijskog filma.

Gledanje Operation Red Sea s trajanjem od 139 minuta bilo je prilično naporno. Bilo je trenutaka gdje sam zapravo osjećao da je to vjerojatno dovoljno, ali onda smo dobili jedan zadnji ludi štos koji je trebao biti vrhunac. Iako sam osobno osjetio kako bi vrhunac bio bolji ako je to bio onaj kada je Jiaolongov tim pokušao prodrijeti u središte pobunjenika. Posljednji se osjećao malo previše i učinio je da osjećam da je predug. Kao usporedbu, najveći kineski film koji je bio do danas Wolf Warrior 2, koji slučajno također ima sličan ton rastućeg patriotskog osjećaja za Kineze, imao je samo 121 minuta trajanja.

Istinito

Specijalni filmski efekti bili su vrlo dobri. Nije imalo previše kompjutorskih prizora i eksplozivni efekti su bili odlični. Bilo je mnogo užasnih nasilnih prizora s povremeno prikazanom krvlju (ne uvijek), ali mislim da je prikladna za takav film. Ovdje je bilo vrlo malo prostora za dramu, iako je do kraja bilo malo dramatičnih trenutaka. Glumci i glumice ovdje su vrlo uvjerljivo proveli svoje uloge, iako su neke akcije malo pretjerane i vjerojatno ih je teško prihvatiti ako koristite svoju logiku. Ali to bi bilo rizik za gledanje ovakvih filmova o ratnim akcijama.

Također sam vidio da postoji tekst koji se temelji na stvarnom događaju u Operation Red Sea. Kad sam pročitao članke o filmu, rekao je da se labavo temelji na evakuaciji stranih državljana i kineskih građana iz južne luke Aden u Jemenu u Građanskom ratu 2015. Što znači da bi ova posebna jedinica trebala biti vrlo cijenjena.

Uz previše dugo trajanje, u početku sam imao još jednu poteškoću u uživanju u filmu. To je bilo zbog Jiaolongovog tima koji se sastojao od 8 ljudi. Koji su se odijevali i izgledali vrlo slični s istom odorom i šišanjem. Teško ih je razdvojiti (čak i ženski član imao isti kratku frizuru). Činjenica da je većina tima bila praktički nepoznata učinila ga je još težim. Ali srećom, kako je film napredovao, uspio sam ih bolje prepoznati. (s više prizora koji su nam pokazani da nas upoznaju). Samo nekoliko zvijezda kao što su Simon Yam kao glavni urednik i Zhang Hanyu kao zapovjednik flote koje sam prethodno poznavao, ali su bili samo u manjim ulogama.

Sve ukupno, mislim da je Operation Red Sea bio dobar ratni akcioni film sa akcentom na akciju. Ljubitelji filmova poput ovoga bi trebali biti u mogućnosti uživati ​​u njemu. No, s naglaskom na izuzetnosti i veličine kineske jedinice, mogao sam shvatiti zašto je film bio glavni hit u Kini. (i nekim drugim zemljama s puno Kineza), ali ne iu zapadnim zemljama. Zato ako ne tražite takve atribute u filmu, najvjerojatnije ga ne biste mogli cijeniti. Ali ako tražite 2+ satni ratni film pun ekspanzivnih akcijskih sekvenci onda možete ovo probati. IMDB Ocjena: 7.0/10

Trailer filma:

Operation Red Sea 2018
Previous articleHolmes & Watson (2018) Trailer