Saturday, May 18, 2024

Osvetnici: Završnica – Avengers: Endgame (2019) Recenzija Filma

SUMIRANJE

Osvetnici: Završnica Sve u svemu, ovo je bio zaista nevjerojatan film. Tijekom cijelog filma osjećalo se dosta dramatičnih i dirljivih prizora, koji su nam davali emocionalno vrijeme. Rani dio filma zapravo nije bio ono što sam očekivao, ali to je bila dobra izgradnja do finala koje smo čekali. Film ipak nije uvijek bio emocionalan i sumoran. Bilo je i zabavnih trenutaka, iznenađujuće od Thora. Akcije su opet bile vrhunske kao i obično uz neke dobro napravljene specijalne efekte i vrlo spektakularne zvučne efekte iz Dolby Atmos sustava.

Osvetnici: Završnica (2019)
Osvetnici: Kraj igre
Avengers: Endgame

Žanr: Akcija | Avantura | Fantazija
Redatelj: Anthony Russo, Joe Russo
Producent: Christopher Markus, Stephen McFeely, Stan Lee, Jack Kirby, Jim Starlin
Glavne uloge: Brie Larson, Karen Gillan, Bradley Cooper, Scarlett Johansson
Trajanje filma: 03:01:00
Datum izlaska: 24.04.2019 (svjetska premijera)
B i H 25.04.2019.
Hrvatska 25.04.2019.
Srbija 25.04.2019.

Nakon događaja u Avengers: Infinity War , preostali heroji kao što su Tony Stark / Iron Man (Robert Downey Jr), Captain America (Chris Evans), Thor (Chris Hemsworth), Natasha / Black Widow (Scarlett Johansson), Bruce Banner / Hulk (Mark Ruffalo) i Rhodey / War Machine (Don Cheadle) tražili su načine da preokrenu učinak Thanosa (Josh Brolin). Pridružili su se i drugi heroji koji su također uspjeli preživjeti kao Nebula (Karen Gillan), Rocket (Bradley Cooper) i kapetan Marvel (Brie Larson), radili su ruku pod ruku i činili sve što je bilo potrebno kako bi ponovno spasili svijet.

Osvetnici: Završnica Filmske Recenzije

Konačno, nakon 11 godina prolaska kroz više od 20 filmova, konačno smo vidjeli zaključak. I to je bio doista prekrasan i nevjerojatan zaključak koji je zaista vrijedan čekanja. Priča je bila fantastična, fenomenalna i doista emocionalna koja je doista sažimala naše osjećaje. Ono što me je zapanjilo bilo je kako su filmaši uspjeli osigurati uravnoteženu priču o svakom od izvornih Avengersa. Da, ovaj je bio više usredotočen na one heroje za koje sam mislio da je odličan potez, pogotovo jer smo se zaljubili u Marvel filmove zbog njih na prvom mjestu. Izgledalo je kao divno poštovanje za teške radove koje su uradili da bi sve ove godine doveli voljene likove.

Za oko 3 sata, morali smo doživjeti emocionalnu vožnju gledajući kako su naši omiljeni heroji uništeni nakon što smo izgubili rat s Thanosom i kako su morali pokupiti komade i potražiti načine kako ga poraziti. Sve teorije u mojoj glavi o tome kako bi se to činilo nekako su bile razbijene jer je to bilo potpuno nepredvidljivo (što je ono što sam stvarno volio u filmu). Malo sam se iznenadio što su uspeli da izvedu i još uvijek mogu da me uvjere da je to moguće. Iako to teoretičari / znanstvenici možda nisu u potpunosti prihvatili, ipak fanovi MCU-a ionako ne bi marili za to.

Efekti, Akcija

Tijekom cijelog filma osjećalo se dosta dramatičnih i dirljivih prizora, koji su nam davali emocionalno vrijeme. Rani dio filma zapravo nije bio ono što sam očekivao, ali to je bila dobra izgradnja do finala koje smo čekali. Bilo je to pravo veliko finale, pravedan kraj, lijep i pravilan zaključak za nas. Možda bi valjalo još više da je prva polovica imala više akcija, ali kraj je bio tako spektakularan da sam to mogao zanemariti i uživati ​​u punom filmu. Postojala je jedna omiljena scena koja je uključivala Captain America da je publika zaista cijenila i pljeskala rukama.

Film ipak nije uvijek bio emocionalan i sumoran. Bilo je i zabavnih trenutaka, iznenađujuće od Thora. Akcije su opet bile vrhunske kao i obično uz neke dobro napravljene specijalne efekte i vrlo spektakularne zvučne efekte iz Dolby Atmos sustava. Zapanjujuće, moja djevojka i ja smo uspjeli zadržati odlazak u toalet 3 sata (iako smo smanjili količinu tekućine koju smo popili jer jednostavno nismo htjeli propustiti niti jedan trenutak). Čak je i publika bila sjajna jer su uspjeli zadržati mobitele i ograničiti glasove na minimum. Oh btw, kao što je bio ocijenjeno PG-13, mislio sam da ima nekih scena koje možda neće biti pogodne za stvarno malu djecu. Dakle, ako imate mogućnost, mislio sam da bi bilo bolje dopustiti većoj djeci da vide ovaj film.

Kao i obično za Marvel film, pojavio bi se komadić Stan Lija koji je, koliko sam ja shvatio, bio njegov posljednji nastup prije nego što je preminuo (RIP Stan Lee). Ali nije bilo srednje ili post-kreditne scene za koju sam mislio da je iznenađenje, iako razumljivo jer mislim da je dalo publici pravo vrijeme da stvarno apsorbira cijeli film bez ometanja moguće budućnosti.

Sve u svemu, ovo je bio zaista nevjerojatan film. Da citiram ono što je moja djevojka rekla, “bio je to nezaboravan film”. Bio sam stvarno ponosan što sam dio povijesti takvog izvanrednog podviga koji je započeo prije 11 godina s filmom Iron Man . Nešto što može potrajati mnogo godina da se postigne ili prekorači. Također me je ostavilo s gorkim slatkim osjećajem. Emocije i zadovoljstvo svjedočenja nekih od velikih trenutaka u povijesti filma, ali i tužnog osjećaja koji je morao završiti. Bilo je to kao osjećaj dovršavanja finala moje omiljene serije. Čak i kad sam pisao ovaj post, još sam imao emocionalni osjećaj. Dakle, ako želite dovršiti cjelokupno iskustvo Marvel Cinematic Universe, svakako morate vidjeti ovo. IMDB Ocjena Filma 9/10

Titlovan Trailer Filma Osvetnici: Završnica Kaj igre Avengers: Endgame (2019):

Osvetnici: Završnica Sve u svemu, ovo je bio zaista nevjerojatan film. Tijekom cijelog filma osjećalo se dosta dramatičnih i dirljivih prizora, koji su nam davali emocionalno vrijeme. Rani dio filma zapravo nije bio ono što sam očekivao, ali to je bila dobra izgradnja do finala koje smo čekali. Film ipak nije uvijek bio emocionalan i sumoran. Bilo je i zabavnih trenutaka, iznenađujuće od Thora. Akcije su opet bile vrhunske kao i obično uz neke dobro napravljene specijalne efekte i vrlo spektakularne zvučne efekte iz Dolby Atmos sustava.Osvetnici: Završnica - Avengers: Endgame (2019) Recenzija Filma