Otok fantazija – Fantasy Island (2020) Recenzija Filma

Zemlja: USA
Trajanje filma: 01:50:00
Datum izlaska: 12.02.2020 (svjetska premijera)
B i H 20.02.2020.
Hrvatska 20.02.2020.
Srbija 20.02.2020.

Na ostrvu poznatom kao Otok fantazija na kojem je sve moguće, skupina ljudi upravo je stigla avionom gdje im je dana prilika da ispune svoju fantaziju. Grupu su činili Gwen Olsen (Maggie Q – Nikita serija, Live Free ili Die Hard itd.), Patrick (Austin Stowell – Colossal , Battle of the Sexs itd.), Melanie (Lucy Hale – Istina ili Dare , Katy Keene TV serija itd.) , JD (Ryan Hansen – TV serija Veronica Mars , CHiPs itd.) I Brax (Jimmy O. Yang – Ludi bogati Azijci , TV serija iz Silicijske doline itd.).

Samim otokom upravljao je misteriozni gospodin Roarke (Michael Peña – Dora and the Lost City of Gold , Ant-man i The Wasp itd.). I kao što je obećao, bio je u stanju ispuniti maštu svake osobe, ali sa samo jednim ulovom koji oni moraju progledati kroz fantaziju. Ono što ljudi nisu očekivali da njihova maštarija možda nije baš onako čemu su se nadali, a moglo bi čak biti i opasno po život. Pa kako bi se priča zaključila? Pronađite ih sve u ovom iznenađujuće punom zaokreta filmu.

Otok fantazija Filmske Recenzije

U početku sam imao osjećaj da naslov filma zvuči poznato. Međutim, nisam to detaljnije pogledao i jednostavno sam krenuo s gledanjem. Ali negdje pred kraj odjednom me je podsjetilo da mora biti utemeljen na stvarno starim TV serijama koje sam nekoliko puta gledao u djetinjstvu. A kad sam pročitao više informacija o ovom filmu, zaista je to bila filmska adaptacija te serije. Ali jedna stvar za koju sam mislio da je bila ugodna su mnoga iznenađenja koja su bila ugodna (mada ne mogu reći da su svaki višestruki zaokreti ako se ne urade pažljivo mogli pokvariti savršeno lijep zaplet i umjesto da zabave postanu neugodni).

U svakom slučaju, ovaj je film imao prilično veliku dramu i svaki je lik dobio dovoljno vremena za ekran kako bi se mogao pravilno razvijati. Dobili smo priliku da se upoznamo sa svima njima. Očito bi se jedan ili dva lika isticali više od ostalih, ali u cjelini sam smatrao da su svi adekvatni. Maggie Q ovdje nije uspjela pokazati svoje borbene vještine, dok su Ryan Hansen i Jimmy O. Yang pružili stranu humora. Michael Peña bio je tako dobar kao i gospodin Roarke (FYI, g. Roarkea prethodno je portretirao Ricardo Montalban i sjetio sam se da je bio tajanstven, ali šarmantan, dok je Peña bio vrlo ozbiljan). Osim ove glavne glumačke uloge, bile su i sporedne uloge poput Michaela Rookera i Portia Doubleday (serija Mr. Robot itd.).

Zapleti, elementi

Glavna premisa ovdje je bila način na koji je svaki pojedinac davao svoju fantaziju i kako je to bilo nepredvidljivo, plus nije ispalo onako kako su htjeli. Bilo je i pomalo misterioznog elementa vezanog za otok, iako sam smatrao da ovaj dio baš i nije toliko potreban. Višestruki zapleti bili su prilično simpatični jer je postojao jedan koji moja djevojka i ja nismo pogodili. Nadnaravni elementi bili su u redu, ali nisu glavni fokus ovdje, ali to danas ne bi bilo zabavno za gledatelje da ne bi bilo skoka na scene (jedan ili dva su ipak uspjeli iznenaditi mene i moju djevojku i ostatak publike).

Gore sam rekao da je to filmska adaptacija TV serije za Fantasy Island koja je trajala od 1977. Do 1984. Godine i da je prepravljena 1998. godine samo 1 sezonu. Međutim, kako nisam imao potpunu memoriju na tu originalnu seriju, ne bih je stvarno mogao usporediti s ovim filmom. Sve što mogu reći je da mislim da je dovoljno svježe i zabavno. Kao moderna horor adaptacija, ali vjerojatno ne toliko nevjerojatna da bih imao dobre riječi na jeziku kako bi je promovirao. Uživali smo u filmu, iako nas on zapravo nije čudio. Oh, i ovaj film nije imao srednju scenu ili poslije završnog kredita.

Zaključak Otok fantazija

Dakle, ako tražite prilično kreativan nadnaravni film (ali ne zastrašujući), mogli biste to pokušati i vjerojatno biste mogli uživati ​​u njemu. Međutim, ako vam se više svidi zastrašujući nadnaravni horor film s neprestanim užasnim trenucima, onda vas ovaj neće zadovoljavati. Tvoj izbor. IMDB Ocjena Filma: 4.6/10

Glavna premisa ovdje je bila način na koji je svaki pojedinac davao svoju fantaziju i kako je to bilo nepredvidljivo. Nadnaravni elementi bili su u redu, ali nisu glavni fokus. U svakom slučaju, ovaj je film imao prilično veliku dramu i svaki je lik dobio dovoljno vremena za ekran kako bi se mogao pravilno razvijati.