Pokémon detektiv Pikachu – Pokémon Detective Pikachu (2019) Recenzija Filma

Zemlja: Japan, SAD
Trajanje filma: 01:44:00
Datum izlaska: 03.05.2019 (svjetska premijera)
B i H 16.05.2019.
Hrvatska 16.05.2019.
Srbija 16.05.2019.

Tim (Justice Smith – Jurassic World: Fallen Kingdom itd.) bio je mladić koji je bio jedan od rijetkih ljudi koji nisu uživali u društvu Pokémona. Ali kada je dobio vijesti od poručnika Yoshide (Ken Watanabe – Posljednji samuraj, početak itd.) o očevoj nesreći u gradu Rymeu gdje su Pokémoni bili partneri s ljudima, morao se malo prilagoditi. Pronašao je razgovor Pikachua (kojeg je izgovorio Ryan Reynolds – Hitmanov tjelohranitelj , Deadpool 2 itd.) koji je tvrdio da će moći pomoći Timu da sazna što se dogodilo njegovom ocu.

Tim je također dobio nevjerojatnu pomoć od mladog reportera Lucy (Kathryn Newton – Blokeri , Big Little Lies TV serije itd.). Koji je bio u pratnji Pokémona imenom Psyduck. Radila je u medijima u vlasništvu tvrtke Clifford Enterprise pod vodstvom Rogera Clifforda (Chris Greere) i njegova oca Howarda (Bill Nighy – Love Actually itd.).

Što se zapravo dogodilo s Timovim ocem? I kako je se priča odvijala? Pronađite ih u ovom zabavnom i ugodnom obiteljskom filmu.

Pokémon detektiv Pikachu Recenzija Filma

Konačno smo uspjeli vidjeti kako je izgledala live verzija tih slatkih Pokémona. Moj Bože, specijalni efekti su bili apsolutno fantastični. Pokemoni su izgledali vrlo realno i mogli smo ih zamisliti kao prava slatka čudovišta. Tijekom cijelog filma pokazali bi bezbroj različitih Pokémona, posebno kad je Tim stigao do Rymea, gdje su Pokemoni bili partneri ljudima i mogli slobodno lutati svijetom.

Glavna atrakcija ovog filma definitivno je bio Pikachu sa svojim mudrim komentarima i primjedbama koje je sjajno izrazio Ryan Reynolds. Da budem iskren, isprva sam bio malo skeptičan s njegovim izgovaranjem, jer sam mislio da bi bilo prikladnije da je Pikachu bio izrečen od strane mladog dječaka da se podudara s njegovom ljubaznošću. No, očigledno je da je karakterizacija Ryana Reynoldsa bila posve veličanstvena i odgovarala mu je ponekad zabavno ponekad očinsko savjetovanje Tima.

Osim beskrajne ljupkosti i nostalgičnog + osjećaja divljenja kada su ti Pokémoni oživjeli, sama priča je zapravo bila prilično lijepa. Nije bilo preteško jer tajne nisu bile tako teške za predviđanje i mada bi moglo biti malo obrata (kao u bilo kojem misterioznom filmu), ne bi trebalo biti teško pogoditi. Barem sam ja usjeo osjetiti / pogoditi što se dogodilo. Međutim, kraj je bio nešto što nas je iznenadilo. Usput, ovdje su također bili i neki elementi znanstvene fantastike koji mogu ili ne moraju utjecati na mišljenje publike o samom filmu.

Interakcija

Osobno mi se sviđa interakcija između Tima i Pikachua što je bilo zabavno vidjeti. Kombinacija mladenačkog i skeptičnog Tima u kombinaciji s “stažem” Pikachua bila je zabavna. Mislim da imaju lijepu hemiju. Bilo je i drugih likova u filmu, za koje sam mislio da su uglavnom u redu. Iako sam mislio da je Ken Watanabe dobio premalo vremena za ekran. Tu je bio i manji nastup Suki Waterhouse ( Billionaire Boys Club itd.). Koji vi ne biste pogodili. Ali iskreno, bez dva glavna lika, film bi mogao biti pomalo dosadan.

Muzika iz ovog filma bila je dobra. Tijekom završne kreditne scene odigrana je jedna lijepa japanska pjesma (koja nije imala nikakvu srednju ili post scenu). Postojala je čak i pjesma Pokémona koja je lijeno pjevana do kraja. Zvučni efekti ipak, nekako nisu bili baš toliko dobri za moje mišljenje, jer zvukovi eksplozije nisu bili dovoljno dobri. Moglo bi biti bolje da smo mogli vidjeti ovo u Dolby Atmos kazalištu, ali nažalost nije prikazano ovdje. Prije nego što sam zaboravio, detektiv Pikachu je zapravo bio spin-off Pokémon igra, a ovaj film je imao i neke elemente iz iznimno popularne animirane serije i igre Online Reality Pokémon Go (znao bi što mislim ako si igrao igru ​​i vidio ovo film).

Sveukupno sam mislio da je ovo divan i zabavan Pokémon film. Dobio je dramu, avanture, neko zagonetno rješenje, neke emocionalne trenutke i puno zabavnih stvari. Mogli bismo uživati ​​u viđenju mnogih Pokémona koji su oživjeli i na dobar način s nevjerojatnim specijalnim efektima. Ljubitelji igre (ili možda serije) trebali bi moći uživati ​​u filmu. Ali ako niste gledali animirani serijal ili ste uopće igrali igru, i dalje bi vas zabavljala priča i veliki efekti. Osobno sam uživao u ovome boljem od prethodnog filma koji smo vidjeli u Pokémon filmu: ja tebi! jednostavno zato što je oduševio osjećaj gledanja života Pokémona. Također sam smatrao da je ovaj film obiteljski i da nema previše nasilne scene za djecu. Dakle, ako želite vidjeti realno napravljene Pokémone u filmu ili samo dobru staru zabavu dvaju nevjerojatnih partnera koji rješavaju misteriju, onda bi to trebala biti dobra opcija. IMDB Ocjena Filma: 7/10

Titlovan Trailer Filma :

PRESUDA

Pokémon detektiv Pikachu Sveukupno sam mislio da je ovo divan i zabavan Pokémon film. Dobio je dramu, avanture, neko zagonetno rješenje, neke emocionalne trenutke i puno zabavnih stvari. Muzika iz ovog filma bila je dobra.

Najnovije

Line Of Descent (2019) Trailer Filma

Brendan Fraser glumi sumnjivog trgovca oružjem u novom traileru za zločinački triler "Line Of Descent" u New...