Polar (2019) Recenzija Filma

Producent: Jayson Rothwell, Víctor Santos
Glavne uloge: Mads Mikkelsen, Vanessa Hudgens, Katheryn Winnick, Matt Lucas, Johnny Knoxville, Anthony Grant, Robert Maillet, Fei Ren, Ruby O. Fee, Julian Richings, Josh Cruddas
Zemlja: USA | Germany
Trajanje filma: 01:58:00
Datum izlaska: 25.01.2019 (svjetska premijera)

Polar Filmske Recenzije

Na temelju promotivnog materijala filma, na vidjelo dolazi još jedna nedavna serija akcija, a to je film Johna Wicka. Ova usporedba je poštena, ali možda je najveća razlika između Polara i John Wicka su glavni likovi. Dok su prva dva filma Johna Wicka manje-više osvetničke priče, Polar uzima ubojicu iznad brda i prisiljava ga da se suoči sa starošću. Priča je o uskoro umirovljenom ubojici po imenu Duncan Vizla, zvanom The Black Kaiser (Mikkelsen). Nažalost za njega, njegovi bivši poslodavci imali su druge planove, označavajući ga za smrt.

Tijekom svoje karijere Vizla je zaslužio svoj ugled. Pokazano nam je zašto će se u filmu pojavljivati ​​brzi bljeskovi njegovog dosadašnjeg rada (ti bi trenuci napravili mnogo zanimljiviji film) dok se pokušavao smjestiti u malom gradu Montani. Kontrast između njegova prethodnog života i života u malom gradu bio je poput noći i dana (što je vjerojatno bio razlog zašto je on tamo odlučio živjeti) . Svijet koji je Vizla pomislio da je ostavio za sobom bio je tako komično nadmudren, od likova do okoline. To je samo učinilo njegov novi život u malom gradu još uobičajenijim. Gledanje čovjeka iz Vizlinog stasa koji se pokušavao prilagoditi životu u malom gradu bilo je nešto što je trebalo gledati, ali očito nije dugo trajalo.

Vizla će biti pozvan na posljednji posao prije odlaska u mirovinu i znatan dan ispalate, ali to će se pokazati kao varka kako bi ga se eliminiralo kao način da mu ne mora platiti mirovina. Njegovi poslodavci bi na kraju shvatili da bi uklanjanje čovjeka poznatog kao The Black Kaiser bilo lakše reći nego učiniti bez obzira na njegove godine. Nažalost, Vizla bi film trebao podijeliti s mlađom ekipom ubojica, koja je imala zadatak da ga ubije.

Vizla i neprijatelji

Mladenački entuzijazam i nemilost tima trebali su se suprotstaviti Vizlinoj mirnoj i proračunatoj prirodi, međutim, sve njihove različite osobnosti, s nekim prevladavajućim od drugih, učinile su ih gotovo karikaturnim i nepodnošljivim za gledanje. Iako bi veliki dio filma bio igra mačke i miša između Vizle i momčadi, bilo je teško brinuti se za bilo koga od njih, budući da je Vizla bio mnogo zanimljiviji lik od bilo kojeg od njih (ili bilo koga drugog) . Također držanje Vizle i / ili filma Polar bio je njegov odnos sa ženom po imenu Camille (Hudgens) koja je imala svoju tragičnu priču.

Dovoljno je reći da je film uzeo malo vremena da se stvarno pokrene, ali kada je to učinio, doista je i učinio. Film je bio najslabiji i okrutan i nije se zaustavio kada je došlo do nasilja. Iako se Vizla možda uzdigao u starosti, definitivno nije propustio ni ritam. Gledati ga kako ubija svakoga i sviju koji su mu stajali na putu, bilo je nevjerojatno zadovoljstvo. Gledati zahvaljujući nekoj velikoj koreografiji borbe i radu s kamerama. Bilo bi lijepo vidjeti više toga.

Najbolji dio filma, bez sumnje, bio je Mikkelsenov odličan nastup kao Vizla. Bio je primamljiv za gledati zahvaljujući svom šarmu i karizmi bez napora. Mogao bi raditi bilo što, ali teško je skinuti oči s njega. Bio je gotovo savršen kao jak, tihi tip. Vizla je možda čovjek od nekoliko riječi, ali kad god je govorio, govorio je mnogo. Camille je možda bila nepotreban lik, međutim, još je uvijek bila u redu i imala je pristojnu hemiju s Mikkelsenom. Nagrada za najuzoritiju hameju stigla je od Richarda Dreyfussa koji se nakratko pojavio pri kraju filma.

Sve u svemu, Polar je bio dobar akcijski film koji se možda nije uspio udaljiti od poznatih filmova Johna Wicka. Ali još uvijek nudi uvjerljiv lik koji vodi odličan nastup Madsa Mikkelsena. Možda stariji, ali još uvijek može zadržati svoje. Vizla je bio zanimljiva osoba koja je imala neke prilike za sjaj. Međutim, prenapučena priča zadržala je i njega i film od ostvarenja svog punog potencijala. Tu se definitivno mnogo toga dešavalo i ponekad je bilo malo više pretjerano. Ali film je bio u svom najboljem izdanju kad je usmjeren na njega. Dok nasilje u filmu zasigurno neće biti za svakoga, neustrašivi ljubitelji akcije koji vole filmove na nasilnoj strani naći će mnogo toga za uživanje. IMDB Ocjena Filma: 6.7/10

Trailer Filma Polar:

Polar 2019
Previous articleDrunk Parents (2019) Trailer Filma