Saturday, September 25, 2021
HomeAkcioni FilmoviPosljednji plaćenik - The Last Mercenary (2021) RECENZIJA

Posljednji plaćenik – The Last Mercenary (2021) RECENZIJA

Prošlog petka na Netflixu su objavljena dva nova filma, od kojih je jedan japanski koji nisam isprobao jer sam još razmišljao hoću li ga pogledati unatoč tome što nisam vidio kompletne prethodne filmove. Dok sam razmišljao, samo sam odlučio pogledati Posljednji plaćenik, jer je izgledao komične prirode i jako mi je trebala komedija.

Richard Brumère (Jean -Claude Van Damme – Bloodsport, Univerzalni vojnik itd.) bio je iskusni tajni agent koji je radio za francusku vladu. Imao je izvanbračnog sina po imenu Archibad “Archie” (Samir Decazza) koji je živio u Francuskoj pod zaštitom vlade. Međutim, kad je prenapeti birokrat Alexandre (Alban Ivanov) nešto učinio, zaštita je ukinuta i Archie je postao meta operacije koju je vodio zapovjednik Jouard (Patrick Timsit).

Uz pomoć Archiejeve susjede Dalile (Assa Sylla), Richard i Archie prošli su kroz grad Pariz izbjegavajući zarobljavanje od vlade, kao i neke osobe koja se lažno predstavljala s Archiejem koji je imao vlastiti plan.

Što se s njima dogodilo? Pronađite ih sve u ovoj akcijskoj komediji.

Posljednji plaćenik Filmske Recenzije

Da budem iskren, nisam bio veliki obožavatelj Jean-Claudea Van Dammea, iako mi se sviđaju neki njegovi filmovi. Možda nije bio tako elegantan, nevjerojatan ili dobro poznat kao druge akcijske zvijezde iz 80 -ih koje su tada postale velike, ali je svoje poslove obavljao adekvatno. Bez obzira na sve, nikada nisam tražio njegove filmove, osobito one objavljene> 2000. godine. No ovaj put, kao što sam već rekao, bio sam raspoložen za zabavu, pa sam ga isprobao. I zapravo nije loše. Uživao sam gledajući s nekoliko komičnih trenutaka koji su se dogodili zbog kombinacije idiotskog ponašanja, pogrešnog identiteta i nemogućnosti komunikacije.

Ovdje je glavni fokus bio interakcija između Van Dammea, ovog nevjerojatnog tajnog agenta koji nikada nije morao razgovarati sa svojim otuđenim sinom, što je rezultiralo vrlo neugodnom situacijom kada su se upoznali. Osim toga, Aleksandrov lik bio je samo tip gdje ste se mogli nasmijati zbog njegovog blesavog izraza lica. Osim toga, došlo je do iznenađujuće šokantnog smiješnog obrata vezanog za zapovjednika Jouarda. Ostatak glumačke ekipe poput Érica Judora i Valérie Kaprisky odradili su svoj posao pristojno. Oh, bilo je jedno pojavljivanje poznate francuske glumice po imenu Miou-miou (ona je višestruka dobitnica nagrada César Awards-France National Film Award) kao jedan od Richardovih starih kontakata.

Što se tiče akcije, Van Damme je ipak uspio pokazati svoju agilnost i svoj zaštitni znak poteza spage sa nogama. Bogami, za osobu njegovih godina, još uvijek se mogao kretati kao da je jednostavno lud. Međutim, njegovo lice jednostavno nije izgledalo previše prirodno i izgledalo je bolje dok je nosio šešir i bradu. Mogao je još napraviti lijepu borbu prsa u prsa. No, kao i druge slične akcijske komedije, radnje nisu bile baš vrhunski, jer su bile kombinirane i s nekim šaljivim humorom, što sam rekao samo radi čiste zabave. Bilo je međutim dobrih scena jurnjave automobilima koje su bile prilično zabavne. Film je imao i nekoliko lijepih pjesama.

Nesto za kraj

Sve u svemu, ovo je bio film koji mi je dovoljno dao ono što mi je trebalo, tu i tamo neku komediju i malo smijeha. Bilo je još dovoljno drame i iznenađujućeg zaokreta na kraju koje nisam očekivao. Oh, opet je postojala kreditna scena na sredini i na kraju, samo iz zabave, a ne da previše razmišljam. Dakle, ako želite pogledati ovakvu akcijsku komediju iz Francuske (u ovom se filmu snažno osjetio europski stil, kao kad sam gledao te TAXI filmove), s Van Dammeom u 61 -oj godini u borbi protiv loših momaka u ulozi akcijske komedije i Imajući smiješnih trenutaka, onda biste mogli pokušati. Samo nemojte očekivati ​​da će ovo biti nevjerojatan film. IMDB Ocjena Filma: 5.4/10

Posljednji plaćenik (2021)
The Last Mercenary

Žanr: Akcija, Komedija, Filmovi 2021