Sunday, April 14, 2024

Presretac – Interceptor Film Recenzija & Kratak Pregled (2022)

SUMIRANJE

Sve u svemu, Presretac je film koji je u najboljem slučaju osrednji akcijski triler. Specijalni efekti definitivno nisu bili vrhunac ovog filma jer je CGI bio prilično očit. Dobra stvar je ipak, akcija je bila prilično dobra. Uz neuvjerljivu glumu sporedne glumačke ekipe, ovaj film za mene nije bio nezaboravan.

Reditelj filma Presretac: Matthew Reilly
Glavne uloge Glumci: Elsa Pataky kao Captain J.J. Collins, Luke Bracey kao Alexander Kessel, Aaron Glenane kao Beaver Baker, Mayen Mehta kao Corporal Rahul Shah, Rhys Muldoon kao Lieutenant Colonel Clark Marshall, Belinda Jombwe kao Ensign Washington, Marcus Johnson kao General Dyson, Colin Friels kao Frank Collins, Zoe Carides kao President Wallace
Trajanje: 1h 39min
Zanr Filma: Akcija, Avantura, Drama, Filmovi 2022
Orginalni Naziv Filma: Interceptor

Radnja ukratko: JJ Collins (Elsa Pataky – Brzi i žestoki 6 – 8, Zmije u avionu itd.) bila je kapetan američke vojske koja je upravo premještena u stanicu presretača na platformi usred mora. Stanica je bila posljednji obrambeni sustav SAD-a od nuklearnog napada.

Kada je skupina plaćenika predvođena čovjekom po imenu Alexander (Luke Bracey – Holidate, Hacksaw Ridge itd.) htjela preuzeti postaju, JJ nije imala izbora nego se boriti protiv njih dok prijete napadom na SAD koristeći 16 nuklearnih projektila.

Što bi se dogodilo s JJ-om i ostalim ljudima u postaji? To možete saznati u ovom filmu.

Presretac Film Recenzija

Iz trailera koji sam vidio, ovaj film nije baš dao auru visokokvalitetnog akcijskog tipa, ali je dao atmosferu Umri muški jer je izgledalo da se vojska jedne žene bori protiv grupe loših momaka u zatvorenom prostoru. Međutim, nakon što sam ga počeo gledati, odmah sam osjetio kako je dao snažan osjećaj B filma. Bilo je još gore kada su likovi predstavljeni jer se činilo da većina nema iskustva u glumi. Iako su ovdje samo dvije glavne uloge, ali ako sporedna nije bila uvjerljiva, to je otežalo uživanje u filmu.

Srećom, Luke Bracey me je impresionirao jer je bio prilično dobar u portretiranju šarmantnog, ali nemilosrdnog zlikovca, dok se Elsa Pataky osjećala bolje kada je glumila Elenu Neves u tim Fast & Furious filmovima. Jedina druga glumačka postava koja je barem bolje izvela bila je Mayen Mehta kao kaplar Shah. Ostalo je bilo potpuno zaboravljivo. Dobra stvar je ipak, akcija je bila prilično dobra. Možda nisu bili spektakularni, ali borbe su bile prilično dobro izvedene. Ponekad sam osjećao da Elsa Pataky ima iskustvo kao UFC borac. Najbolje su mi bile one u kojima se borila protiv jedinog ženskog negativca (nisam siguran kako se zove) plus stvarno velikog tipa. Bili su bolji od finalne borbe koja mi se činila antiklimaksom. Oh, također sam bio prilično iznenađen što je ovdje bilo nekoliko prilično slikovitih nasilnih scena.

Specijalni efekti definitivno nisu bili vrhunac ovog filma jer je CGI bio prilično očit. A možete zaboraviti i na priču. Činilo se da su pisci dodali malo drame uz malu mračnu pozadinu priče glavnog junaka. Ali kako ionako nisam puno očekivao, nisam bio toliko razočaran. Ono što ipak nisam očekivao je kad sam vidio cameo slavne zvijezde, iako ako malo pročitate Netflixov sinopsis filma, njegovo ime je spomenuto kao izvršni producent. Zabavna činjenica (hint): on je muž Else Pataky.

Ovaj film traje samo 98 minuta, što je bilo u redu jer bi predugo samo bilo teško. Također ima kratku zabavnu kreditnu scenu. Režirao ga je Matthew Reilly u svom redateljskom debiju. Reilly je bio poznat po pisanju akcijskih trilera, a ovaj je film napisao zajedno s iskusnijim Stuartom Beattiejem (scenarista Collaterala, Pirates of the Carribbean: The Curse of the Black Pearl itd.). Šteta što ovo nije najbolji početak Reillyjeve karijere što se može vidjeti po niskoj gledanosti filma čak i prema standardu publike.

Sve u svemu, Presretac je film koji je u najboljem slučaju osrednji akcijski triler. Obično sam utjehu mogao pronaći u radnjama na loše napisanom akcijskom filmu, ali čak i ako nisu bili loši, nisu bili ni izuzetni. Uz neuvjerljivu glumu sporedne glumačke ekipe, ovaj film za mene nije bio nezaboravan. Dakle, ako ste još uvijek OK s ovakvom kvalitetom i nemate ništa bolje za gledati ili jednostavno želite vidjeti nekog od Osvetnika u gotovo neprepoznatljivoj ulozi, onda možete pokušati.

Presretac Trailer Filma

Sve u svemu, Presretac je film koji je u najboljem slučaju osrednji akcijski triler. Specijalni efekti definitivno nisu bili vrhunac ovog filma jer je CGI bio prilično očit. Dobra stvar je ipak, akcija je bila prilično dobra. Uz neuvjerljivu glumu sporedne glumačke ekipe, ovaj film za mene nije bio nezaboravan. Presretac - Interceptor Film Recenzija & Kratak Pregled (2022)