Rambo V: Do zadnje kapi krvi – Rambo: Last Blood (2019) Recenzija

Glavne uloge: Sylvester Stallone, Paz Vega, Louis Mandylor, Sheila Shah
Trajanje filma: 01:39:00
Datum izlaska: 18.09.2019 (svjetska premijera)
B i H 26.09.2019.
Hrvatska 26.09.2019.
Srbija 26.09.2019.

Postavljen mnogo godina nakon događaja posljednjeg filma, John Rambo (Sylvester Stallone – Creed 2 , Plan bijega: The Extractors etc.) vodio je miran život na ranču sa staricom po imenu Maria (Adriana Barazza) i njezinom unukom Gabrielle (Yvette Monreal). Povremeno Rambo također postane volonter kada je to potrebno.

Kad se nešto grozno trebalo dogoditi s Gabrielle u Meksiku, Rambo se nije ustručavao otići tamo i iskoristio je sve svoje prethodno iskustvo i vještine kako bi je spasio. Čak i kad bi se morao boriti protiv vojske opasnih meksičkih kartelskih bandi koje su predvodili braća Martinez Hugo (Sergio Peris-Mencheta) i Vito (Óscar Jaenada). Bila je tu i tajanstvena žena (Paz Vega – Duh itd.) Za koju se činilo da se zanimala za Martineza.

Pa se dogodilo s Rambom i Gabrielom? Pronađite ih sve u ovom akcijskom trileru.

Rambo V: Do zadnje kapi krvi Recenzija Filma

Posljednji Rambo film koji sam vidio sa svojom djevojkom bila je verzija iz 2008. koja je bila puna akcije na naše iznenađenje. Tako da sam napola očekivao da će i ovaj biti isti. No, ispostavilo se da je drugačiji stil akcije. Možda neće imati punu radnju kao u Rambou 2, 3 ili 4, ali njegove akcije (posebno vrhunac scene) bile su još uvijek odlično izvedene i nasilne.

Veliki sam ljubitelj Ramba. Prvi film koji sam vidio bio je Rambo: First Blood II. Dio koji sam vidio u kinu sa svojim starijim bratom i ocem. Bio je to prvi vojni film koji sam doživio i volio odrastajući. Toliko sam volio taj film da sam imao plakat Ramba koji drži svoju bazuku. Bilo je, naravno, i drugih filmova o vojsci s kraja 1980-ih i početka 1990-ih, jer je to bila prilično popularna tema, sa zvijezdama kao što su Arnold Schwarzenegger, Michael Dudikoff, Jean Claude Van Damme, Dolph Lundgren i mnogi drugi, ali ovaj je ostao jedan od moj najdraži.

Efekti

Dok sam gledao ovaj peti film, nisam mogao a da ne osjetim da je pomalo sličan originalnom filmu Prva krv jer nije bio puna radnja od početka do kraja, ali imao je neke elemente drame. A konkretno, Rambo je to učinio samo kad je bio gurnut u kut i nije imao drugog izbora nego da se bori samo koristeći jedini poznati način. Zbog tog razloga nije bilo puno spektakularnih akcija.

Zvučni efekti nisu bili loši u kinu u kojem sam gledao, premda bi mi se još više svidio da sam ga vidio u kinu s Dolby Atmos. Kad sam vidio kredite za zatvaranje, primijetio sam da doista ima zvučne efekte Dolby Atmos. Šteta što na web mjestu kina nisu te informacije bile dostupne. Oh, rani dio završnog kredita imao je nekoliko sjajnih snimaka koje bi obožavatelji Ramba voljeli (kao što sam i ja), ali nije bilo srednjih ili naknadnih kreditnih scena.

Priča pomalo teška

Ovdje je priča bila pomalo teška i očigledna je bila borba Ramba kao branitelja da postane normalna osoba. Lik mlade i nevine Gabrijele vrlo je lijepo prikazala Yvette Monreal, što nam je omogućilo da razumijemo ljubav koju je Rambo imao prema njoj. U filmu su se pojavili i drugi likovi s dvojicom glumaca gdje su ponajprije braća Martinez bili nevjerojatni, jer smo stvarno osjećali da su toliko zli i zaslužuju kaznu od Ramba. Međutim smatrao sam da lik Paza Vege ovdje nije previše impresivan i imao je vrlo mali utjecaj. Ne trebam ništa govoriti o Stalloneu kako se činilo da je rođen za ovu ulogu (pogotovo što ga je igrao više od 20 godina).

Način na koji vidim, mislim da je ovaj film zaista prikladan kao konačni zaključak u Rambo filmovima. Čak je i naslov imao riječi Zadnja krv što sam smatrao pravilnim finalom Prve krvi . I osobno sam smatrao da je završetak dovoljno lijep, i da nisam imao novih borbi za Ramba. No, Hollywood je uvijek imao način oživljavanja stare franšize kako bi zaradio više novca. Sam Stallone je već rekao da bi mogao snimiti 6. Rambo film ako ovaj bude dovoljno uspješan.

Sve u svemu, mislim da je ovo dovoljno lijep zaključak filmova Rambo. Prilično sam uživao u tome i više bih se zabavljao kad bi imao malo više akcija. Dakle, ako ste obožavatelji Ramba, to svakako morate vidjeti, ali nemojte očekivati ​​da će ovo biti akcijski film kao u 2., 3. ili 4. Rambu. Uz nasilje i oštre jezike ovdje je definitivno prikladnije za odrasle. U svakom slučaju, Rambo bi mogao biti lik kojeg bi znali uglavnom samo odrasli ljudi, pogotovo jer je posljednji film bio prije više od desetljeća. Ako vam se sviđa vrsta akcijskog filma s lijepom pričom i dramom, koji ima zadovoljavajući vrhunac, onda krenite. Čak i ako prije niste pogledali nijedan od Rambo filmova, u ovom bi se filmu moglo uživati ​​kao samostalni film. Sretno gledanje! IMDB Ocjena Filma: 7.2/10

Titlovan Trailer Filma Do zadnje kapi krvi :

PRESUDA

Rambo: Do zadnje kapi krvi (2019) Sve u svemu, mislim da je ovo dovoljno lijep zaključak filmova Rambo. Prilično sam uživao u tome i više bih se zabavljao kad bi imao malo više akcija. Dakle, ako ste obožavatelji Ramba, to svakako morate vidjeti, ali nemojte očekivati ​​da će ovo biti akcijski film kao u 2., 3. ili 4. Rambu.

Najnovije

The InBetween (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije

The InBetween (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije ...