Monday, May 20, 2024

Recenzija: Zona Smrti – Outside the Wire (2021)

Sve u svemu, smatrao sam da je ovaj film prilično zabavan u smislu akcije, s lijepom izvedbom Anthonyja Mackieja i nekim cool specijalnim efektima. Svejedno, kako je priča odmicala, nisam mogao ne osjetiti da se pokušava zakomplicirati više nego što je trebalo. Impresionirali su me borbeni prizori, prekrasni specijalni efekti i sjajna borbena sekvenca.

Zona Smrti (2021)
Outside the Wire

Žanr: Akcija | Avantura | Fantazija
Godina: 2021
Redatelj: Mikael Håfström
Producent: Rowan Athale, Rob Yescombe
Glavne uloge: Anthony Mackie, Pilou Asbæk, Emily Beecham, Michael Kelly
Zemlja: Hungary | USA
Trajanje filma: 114min
Datum izlaska: 15.01.2020 (svjetska premijera)
U kinima od : ///

Zona Smrti – Outside the Wire je već neko vrijeme bio promoviran i bio sam prilično uzbuđen gledajući prvi akcijski film 2021. godine na Netflixu. Tako sam se sinoć pripremio da ga pogledam. Pa kako je bilo u filmu? Otkrijmo, hoćemo li?

Kratka linija priče

Smješten u 2036. godinu, američka vojska počela je koristiti robotske vojnike zvane Gumpys uz potporu borbenih zrakoplova za borbu u ratu u istočnoj Europi. Mladi pilot drona po imenu poručnik Thomas Harp (Damson Idris – Snowfall TV series itd.) dodijeljen je granici kao podređeni kapetanu Leu (Anthony Mackie – Ured za prilagodbu, Night Catches Us itd.) koji je očito bio vojni android. Njihov glavni zapovjednik bio je pukovnik Eckhart (Michael Kelly – virus, kronika itd.).

Leo i Harp imali su posebnu humanitarnu misiju u Ukrajini koja je bila izvan njihove stanice. Iako će se kasnije pojaviti, postojao je dodatni plan za zaustavljanje opasnog terorista Viktora Koslava (Pilou Asbæk – Overlord, TV serija Game of Thrones itd.). Tijekom ove misije susreli su se i s borcima otpora predvođenim Sofijom (Emily Beechem – Daphne, TV serija Into the Badlands itd.).

Pa kako se Harp nosio s radom s androidom dok bi se svim silama trudio preživjeti bez stvarnog borbenog iskustva? Pronađite sve u ovom akcijskom filmu.

Zona Smrti Filmske Recenzije

Kad sam vidio prvih nekoliko minuta, bio sam prilično zapanjen intenzitetom sekvence radnji. To je bilo dovoljno da me stvarno zasiti i da nastavim gledati. Ali tek kad smo se upoznali s likom Lea, bio sam uistinu zaintrigiran i uzbuđen. Mogućnost da gledam androidnog vojnika bilo mi je prilično interesantno.

Svejedno, kako je priča odmicala, nisam mogao ne osjetiti da se pokušava zakomplicirati više nego što je trebalo. Činilo se da je sukob dovoljno jednostavan, ali tada je postojao snažan osjećaj za njegovo složenije, uključujući nepotrebne preokrete po mom mišljenju. Ali akcijski dio bio je totalno dobar! Impresionirali su me borbeni prizori, prekrasni specijalni efekti i sjajna borbena sekvenca koju je izveo Anthony Mackie. Očito ima vjerodostojnost da postane nevjerojatna akcijska zvijezda (jedva čeka njegovo pojavljivanje u dugo očekivanoj seriji Marvela ove godine).

Drugi glumac ovdje bio je Damon Idris s kojim nisam bio upoznat. Bio je sasvim u redu i činilo se da se može suprotstaviti Mackieju. Dok ostatak glumačke ekipe nije imao preveliko vrijeme na ekranu da pruži nezaboravne performanse. Btw, ovdje nije bilo puno drame, ali imalo je puno akcije koja bi zadovoljila ljubitelje. Traje 115 minuta, uključujući zatvaranje kredita, a ne srednje ili poslije kreditne scene. Nasilje je ovdje bilo prilično eksplicitno s nekim prljavim jezicima, što ga je učinilo klasificiranim za osobe starije od 18 godina.

Moje omiljene akcijske scene bile su u sredini tijekom pljačke banke. Međutim, nisam bio zadovoljan završnicom. Osobno nisam očekivao ovakav vrhunac, pogotovo nakon dobrih trenutaka ranije. Ideja ovog filma zapravo je bila prilično zanimljiva, čak i ako se neke od njih možda ne čine originalno. Oni Gumpysi podsjetili su me na Robocopa gdje su robotizirani vojnici raspoređeni u borbi protiv neprijatelja, dok me Leo podsjetio na Terminatora.

Sve u svemu, smatrao sam da je ovaj film prilično zabavan u smislu akcije, s lijepom izvedbom Anthonyja Mackieja i nekim cool specijalnim efektima. Ali to nije bilo nešto što bih nazvao sjajnim akcijskim filmom, jer me nije dovoljno “oduševio”. Međutim, ako se bavite ovakvim stvarima i želite ga vidjeti samo radi akcija, to bi trebalo biti dovoljno zabavno. Tvoj izbor. IMDB Ocjena Filma: 5.3/10

Trailer Filma Zona Smrti – Outside the Wire 2021

Sve u svemu, smatrao sam da je ovaj film prilično zabavan u smislu akcije, s lijepom izvedbom Anthonyja Mackieja i nekim cool specijalnim efektima. Svejedno, kako je priča odmicala, nisam mogao ne osjetiti da se pokušava zakomplicirati više nego što je trebalo. Impresionirali su me borbeni prizori, prekrasni specijalni efekti i sjajna borbena sekvenca.Recenzija: Zona Smrti - Outside the Wire (2021)