Resident Evil: Vendetta (2017) Recenzija Filma

Žanr:  Animation, Action, Adventure
Redatelj: Takanori Tsujimoto
Glavne uloge:  Orion Acaba, Erin Cahill, Darin De Paul
Trajanje filma: 01:37:00
Datum izlaska:    27 May 2017

U počeku sam mislio da je ovo još jedan nastavak Resident Evil: The Final Chapter, ali kad sam malo pročitao, shvatio sam da nema nikakve veze s tim filmom.

Chris Redfield (voice Kevin Dorman) bio je član BSAA, elitne jedinice specijalizirane za ubijanje nemrtvih/zombija. On je dobio zadatak zajedno s posebnim snagama druge jedinice kako bi uhvatio zloglasnog prodavača oružja Glenn Arias (voiced Alexander Polinsky – Charles in Charge TV series). Iako misija nije bila uspješna, Chris je uspio saznati da Arias radi na novoj vrsti virusa kako bi stvorio zombie.

U međuvremenu, profesor Rebecca Chambers (Erin Cahill – Power Rangers Time Force TV series) bila je istraživač koji je analizirao najnovije zombijske napada koji su pogodili neka područja u SAD. Zbog svog uzornog rada, Arias je naredio svome timu na čelu s misterioznom plavokosom ženom da ukradu njezin posao.

Tijekom svoje analize, Rebecca je pronašla nešto u virusu koje bi moglo pomoći u pronalaženju lijeka. Prema Chrisu, to će zahtijevati pomoć stručnjaka, Leona S. Kennedyja (izraženog od strane Matthew Mercera), agenta američke vlade koja više nije zainteresirana za borbu protiv zombija. —-

Nakon gledanja ovog filma, osjetio sam da je vrlo zabavan. Film je bio ispunjen, raznovrsnim akcijama ubijanja zombija o standardnih po jedan , jedan proziv mnogih, dva protiv beskrajne vojske i tako dalje. Akcijske sekvence bile su apsolutno strašne. Rani dio djelovanja bio je super, ali najnevjerojatnije scene za oduševljenje zasigurno bi bila borba vrhunca. Bilo je ispunjeno ludim, gotovo apsurdnim borbenim prozorima.

Čini mi se da je film napravljen tako baš za ljubitelje igre. Bio je to film koji dijeli isti svemir kao i video igrice Resident Evil. Postavljen je u vremenu nakon Resident Evil 6, ali prije događaja u Resident Evil 7: Biohazard . Nije imao veze s akcijskim filmovima Resident Evil s glavnim likom Alice (koju glumi Milla Jovovoch), iako su se pojavili i Chris Redfield i Leon Kennedy likovi Resident Evil: afterlife, Retribution i Final Chaper.

Razlog zašto sam rekao da je ovo više ciljan film za obožavatelje bila je činjenica da zapravo nisu imala predgovore tri glavna lika. Pretpostavljeno je da ćete ih sve poznavati ako ste već igrali igru. Međutim, za nas koji uopće ne igramo igre, nije nimalo smetalo. Glavna atrakcija film ionako nije bila drama (redatelj je pokušao pokazati neke dramske scene koje se nažalost nisu lijepo uklopile u film, možda zbog karakterističnosti prilično jasnih glasova??).

Što se tiče zvučnih efekata, bilo je apsolutno cool. Uočio sam na kraju kreditne scene da ima sistem zvuka Dolby Atmos. Šteta što film nije igrao u jednom od tih kina, gdje sam mogao uživati još bolje. Govoreći o krajnjoj kreditnoj sceni, nije bilo ništa na samom kraju. Zato nije bilo potrebno da čekate dok ne završi.

Kao CG animirani film koji se temelji na video igri, osjećam da je ovaj bio bolji u terminima finalne borbene scene od drugog sličnog filma kojeg sam vidio prije nekoliko mjeseci Kingsglaive: Final Fantasyy XV. Akcijske sekvence ovdje su se živjele, iako opet dramski dio nije fino urađen. Podsjetimo, da je ovo film koji se temelji na nasilnoj igri i da nije definitivno pogodan za djecu. Bio je pun brutalnih ubojstava, nasilja i krvi.

Dakle, ako ste jedan od onih koji su obožavatelji igre Resident Evil, vjerujem da će gledanje ovog filma zasigurno biti stvarno vrijedno. Sada, ako ništa igrali igru, ali uživate u gledanju zombi ubijanja, onda je ovo definitivno opcija. CG animacija jedini je čimbenik koji možda neće privuci opću publiku, jer iako je animacija ljudi bila vrlo živa, još su uvijek bile krute kod nekih pokreta, osobito tijekom razgovora. U svakom slučaju, uz ovaj film sam se zabavio i nadam se da ste i vi (ako se odlučite gledati ga).

Ocjena: 3/5

Resident Evil: Vendetta (2017) on IMDb

Trailer: