Richard the Stork – Ričard Roda (2017) Recenzija

Redatelj:  Toby Genkel, Reza Memari
Glavne uloge: sinhronizovano
Trajanje filma: 01:25:00
Datum izlaska:   12 February 2017
U kinima od :    B i H   02.03.2017.
                            Srbija 02.03.2017.

Gledatelji širom svijeta, pa cak i kritičari ne usuđuju se dovesti u pitanje Pixarovu kvalitetu animiranih filmova. Ovaj Disneyev studio je uspio da postavi velike standarde kvalitete animiranih filmova širom svijeta. Richard the Stork produciran je u nekoliko europskih studija u Njemačkoj, Luksemburgu, Norveškoj i Belgiji koji pokušavaju da postanu slavni poput Disneyevog studija. Najnoviji animirani film dosta podsjeća na Pixarov hit “Finding Nemo”. Scenarist Reza Memaris i redatelj Toby Genkels donose nam priču i malom vrapcu i njegovoj obitelji roda, koje će odletjeti na jug.

Vrabac Richard izgubio je svoje roditelje i prije nego sto je se izlegao, te ga je nakon rođenja pronašla roda koja ga je odgojila. To ne čudi da se Richard čitav svoj život smatra rodom koja samo ima različitu boju perija. Kada dođe trenutak da rode moraju da migriraju na jug u Afriku, mali Richard mora se pomiriti s istinom – on jednostavno ne može izdržati tako dug let, i mora ostati u šumi. Sam Richard ne želi da prihvati istinu, odluci da pod svaku cijenu dođe u Afriku, što znaci da ga čeka velika avantura i puno novih prijateljstava.

Kreatori poprilično neuspješnog animiranog filma “Oops! The Ark i gone..” ovaj put su uradili mnogo bolji posao. Istina, i dalje pretjeruju u nekim scenama, dok u nekim scenama se jasno pokazuje nedostatak novca ( neke scene su jako mutne da izgledaju kao da su još uvijek u fazi planiranja). Ove kritike ni nisu toliko bitne za sami doživljaj filma – on i dalje ima vrlo pozitivnu prezentaciju, s puno radosti i slatkih likova s kojima će te se vrlo lahko moći poistovjetiti.

Ovaj film šalje jasnu poruku o svom prihvaćanju različitih kultura, religija i naroda.Richardova upoznavanja s različitim, ali uvijek sebi sličnim likovima je uistinu ono sto će se svidjeti publici kako mlađoj tako i starijoj. Likovi su dobro dizajnirani, sa različitim detaljima koji naglašavaju njihov temperament i porijeklo, a najbolje scene u filmu su one u kojima društvo prkosi snobovskim radnjama i uspijevaju postići svoj cilj. Iako ga ne bi nazvali remek dijelom u stilu Pixara, ovaj film će sigurno biti u stanju da zabavi djecu i odrasle, a usput šalje zaista inspirativnu poruku koja je zaista prikladna za današnje geo političke situacije u svijetu.

Ocjena 7/10

Richard the Stork (2017) on IMDb

Trailer: