Shazam! (2019) Recenzija Filma

Shazam ! (2019)

Žanr: Akcija | Avantura | Komedija
Redatelj: David F. Sandberg
Producent: Henry Gayden, Henry Gayden
Glavne uloge: Zachary Levi, Mark Strong, Michelle Borth, Adam Brody, Djimon Hounsou, Ross Butler, Jack Dylan Grazer, Asher Angel, D.J. Cotrona, Grace Fulton, Natalia Safran, Cooper Andrews. Marta Milans, Faithe Herman, Lovina Yavari
Trajanje filma: 02:12:00
Datum izlaska: 03.04.2019 (svjetska premijera)
B i H 04.04.2019.
Hrvatska 04.04.2019.
Srbija 04.04.2019.

Billy Batson (TV serija Asher Angel – Andi Mack ) bio je četrnaestogodišnji dječak koji je više puta dolazio i izlazio iz udomiteljske kuće i napokon stigao u kuću za udomljenu djecu koju je vodio Victor (Cooper Andrews – TV serije Walking Dead itd.) ) i Rosa (Marta Milan). U istoj kući bilo je još 5 djece koja su tamo boravila, a sastojala su se od invalida, ali pozitivnog stava dječak Freddy (Jack Dylan Grazer – IT itd.), nešto starija djevojka Mary (Grace Fulton – Annabelle: Creation itd.). Dječak koji je volio video igre je Eugene (Ian Chen – Fresh off the Boat TV serije itd.), sramežljivi Pedro (Jovan Armand) i najmlađi koji je volio zagrliti, Darla (Faithe Herman).

Billy

Jednoga dana Billy je nekako prebačen na čarobno mjesto gdje se susreo sa starim čarobnjakom (Djimon Hounsou – kralj Arthur: Legenda o maču itd.) I dobio je dar koji će ga pretvoriti u odraslog čovjeka koji nosi čudan kostim izgovarajući ime Shazam (Zachary Levi – Ured ustanka itd.). Mladi Billy konačno je otkrio da će kao odrasli Shazam imati više super moći. I uz pomoć Freddyja, polako će naučiti kako ih koristiti.

U međuvremenu ih je dr. Thaddeus Sivana (Mark Strong – Kingsman: Zlatni krug itd.), koji je pokušavao potražiti čarobni izvor energije, konačno našao, premda zle sile. Budući da je htio prikupiti i moć Shazama, pokušao je sve što je mogao da ga uhvati. Što bi se dogodilo s Billyjem koji je bio u njegovoj glavi? Pronađite ih sve u ovom zabavnom superheroju.

Shazam Filmske Recenzije

U redu, ovo je bio jedan potpuno drugačiji superherojski film iz DC stripa. Bilo je zabavno i ugodno zbog prekrasnih nastupa Ashera Angela kao mladog Billyja i Zacharyja Levija kao odraslog Shazama. Možete li zamisliti dječaka koji iznenada ima super moći u odraslom tijelu s odraslim izgledom? Definitivno su isprobane mnoge stvari za koje nije mogao misliti da su učinjene, a rezultat je bio mnogo smiješnih trenutaka. Međutim, ono što mi se u filmu svidjelo bilo je to što nam nije u cijelosti pružio samo zabavni dio, već i loš dio koji je nastao zbog neodgovornog ponašanja mladića koji je dobio toliko snage.

Priča

U smislu priče, osjetio sam da je u redu. Rani dio bio je pomalo nejasan o tome što je priča, a ja sam zapravo bio malo zabrinut jer film možda neće biti dobar jer je tempo bio malo spor, pogotovo dio o negativcu dr. Sivani. Međutim, moja djevojka i ja smo se složili da je Mark Strong bio totalno super igrajući ovaj dio, budući da je pružio potpuni kontrastni karakter našem superheroju Shazamu. I nakon što je Billy počeo dobivati ​​čarobnu moć, postalo je mnogo zabavnije i zanimljivije. Dodatni mladi glumci, osobito Billyjevi udomitelji, također su bili sjajni. Zasluge za to dajte Jacku Dylanu Grazeru kao Freddieu i najmlađoj Darli koju je lijepo igrao Faithe Herman.

Efekti

Ovaj film nije bio ispunjen obilnim CGI efektima, ali bez obzira na posebne efekte koje su imali ovdje, bili su prilično odlični. Jedna stvar koja je izgledala pomalo smiješno za mene bilo je tijelo Shazama koje je izgledalo previše buffy i činilo se nestvarnim, što ne bi trebalo biti slučaj jer sam shvatio da je Zachary Levi doista radio intenzivno kako bi osigurao da ima tijelo superjunaka. Usput, budući da smo to vidjeli u 4DX studiju, doista smo uživali u doživljaju pomicanja stolica s efektima vjetra na licu tijekom letećih scena, ili drugim efektima koje smo osjetili u velikom broju scena. Zvučni efekti 7.1 Dolby Surround sustava bili su nevjerojatni. Tijekom završnih scena kreditiranja (koje su imale 1 srednju i 1 post kreditnu scenu), primijetio sam da Dolby Atmos efekte, što je čudno s obzirom na studije koje su inače imale ovaj sustav, nisu im pokazivale.

Film kategoriziran za 13+ za koje sam mislio da je na dobro, jer iako je priča o nekom dječaku koji je magično dobio super moći, postoje neke nasilne scene koje bi mogle preplašiti mlađu djecu. Bilo je dosta pjesama u kojima smo mogli uživati, a posebno mi se svidjela pjesma kraljice i jedan smiješni trenutak s temom iz Rocky filmova. Bilo je i jedno lijepo iznenađenje tijekom scene finalne borbe za koju sam mislila da je fantastična, iako bi ljudi koji su čitali stripove znali za to.

Sve ukupno zabavno je vidjeti ovaj film. Bilo je prilično mnogo smiješnih trenutaka u kojima je odrasli Billy bio u obliku Shazama. Zlikovac je bio stvarno mračan i loš (nije bio siv). Možda neće biti toliko bitaka koje bi publika željela, ali za mene je to bilo adekvatno. Ovo je bio sasvim kompletan film o podrijetlu superheroja i imao je dovoljno vremena da nam pruži cijelu priču. Međutim, objektivno, raniji dio mogao je biti bolji da je napravljen bržim tempom, a završetak je vjerojatno bio prelagan za one koji su tražili velike borbe za finale (imao je obiteljski osjećaj). Dakle, ako ste u potrazi za različite vrste DC stripova superheroja film, onda ovaj jedan bi bio velik izbor. IMDB Ocjena Filma: 8.1/10

Sretno gledanje!

Ocjena Mikeovih filmskih trenutaka: 4,5 od 5 zvjezdica

Zabavna činjenica:
Shazam je izvorno bio nazvan kapetan Marvel kada je prvi put stvoren 1939. Međutim, zbog zaštitnog znaka “Captain Marvel” koji je bio u vlasništvu Marvel Comicsa, DC je odlučio preimenovati lik u Shazam.

Shazam
Previous articleToo Old to Die Young TV Series (2019– ) Trailer Serije
Next articleMy Spy (2019) Trailer Filma