Sila Privlačnosti – Attraction 2017 Recenzija Filma

Attraction

Žanr: SF, akcija, drama, romansa
Redatelj: Fyodor Bondarchuk
Glavne uloge: Irina Starshenbaum, Alexander Petrov, Rinal Mukhametov, Oleg Menshikov
Trajanje filma: 02:10:00
Datum izlaska:    26 January 2017

Opšte je poznato da su blockbusteri skupi filmovi a “Attraction” je novi blockbuster redatelja Fedora Bondarchuka. Film je prodat u vise od 40 zemalja, nadati je se da će film uspjeti da povrati uloženi novac koji je iznosio 380 miliona rubalja i da nešto zaradi. Utjecaj Hollywooda se osjeti u radu reditelja Fedora na ovom filmu, žanr na koji se odlučio snimati je SC-Fi koji je jedan od najpopularnijih žanrova u Hollywoodu.

Tokom rijetkog meteorovog tuša na nebu Rusije, jedan izvanzemaljski svemirski broj nekako je vrlo blizu ozraćija Zemlje. Ruske zračne snage su bile zabrinute zbog opasnosti koju bi mogao predstavljati i pokušala ga je spustiti. Međutim, pucnjava nije spustila svemirski broj, već je samo izgubio ravnotežu i kontrolu i pao je na grad u Rusiji, oštetivši zgrade i ubivši stotine ljudi. Tokom ovog incidenta, učenik srednje škole Julija (Irina Starshenbaum) bila je zajedno s svojim momkom Artemom (Alexander Petrov) i bili su jedni od preživjelih nakon pada broda. Julijin otac, pukovnik Lebedev (Oleg Menshikov) je bio jako uznemiren jer je smatrao da ona ne bi bila tu blizu nesreće da nije izašla s momkom. Također je pukovnik imenovan od strane ruske vlade da bude zadužen za strane situacije.

Pa šta je zapravo bio razlog da svemirski broj dođe na Zemlju? Odakle su došli? Hoće li ruska vlada i vojska moći održati mir, tako da vanzemaljci poprave svoj svemirski broj i napuste zemlju bez rata?? Pronađite ih sve u ovom uzbudljivom filmu znanstvene fantastike.

U smislu posebnih efekata filma, mislim da je bio iznenađujuće dobar za film bez vrlo visokog proračuna. CGI svemirskog broja koji je stigao na zemlju i pao na zgrade učinjen je vrlo lijepo, oblik i pokreti vanzemaljaca također su bili dobri i uvjerljivi a film je zaista zadovoljstvo gledati u 3D-. Zvučni efekti filma za koje je odgovoran novozelandski inovator Dave Whiteheadtakođer su bili dobri. Možete uživati u nevjerojatnim zvukovima tijekom ranog dijela filma i na vrhuncu filma.

Ovaj film ima kombinaciju drame i neizvjesnosti i malo otajstva na vanzemaljsku namjeru. Međutim, to se ne može usporediti s filmovima Invazije Vanzemaljaca, Dan neovisnosti ili Rata svjetova, ali je vise usporediv s Arrival. Iako je Arrival imao mnogo vise drame i mnogo je teži u smislu priće. Također samo uživao u izvedbi Rinal Mukhametov kao Hijkena ili Evgeniy Mikheev kao kolege studenta pod nazivom “google”.Mislim da su ta dva dijela filma malo zabavniji.

U konačnici, film nam je pružio duboku moralnu poruku prema kraju. Vjerujem da ako vanzemaljci uistinu postoje, ovo bi vjerojatno bile njihove misli. Zaključeno, ako tražite dobar film znanstvene fantastike s dobrim specijalnim efektima, a ne smeta vam gledati ga na ruskom, tada biste definitivno mogli uživati u njemu. Iskreno mislim da bi mu svakako trebali dati priliku. Tko zna, mogao bi vas iznenaditi bas kao sto je učinio meni.

Ocjena 5.5/10

Attraction (2017) on IMDb

Titlovan Trailer: