Slow west – Zemlja bez zakona 2015 Recenzije Filmova

Žanr:  Akcija, Triler, Vestern
Redatelj: John Maclean
Glavne uloge: Kodi Smit-McPhee, Michael Fassbender, Ben Mendelsohn
Trajanje filma : 01:25:00
Datum izlaska :  16. Travanj 2015.

Mladić iz Škotske putuje duž Amerike u potrazi za djevojkom koju voli, a njegovo putovanje privući će pažnju odmetnika koji će mu postati pratilac.

Bez obzira što je jedan od najtraženijihi glumaca, najpoželjnijih i najtalentiranijih, Fassbender nekako još nije našao film koji bi ga vinuo u nebesa i donio mnogobrojna priznanja i nagrade. Evo i ovaj film je jedan od primjera kako ovaj njemački glumac još luta tražeći pravi scenario.

Ono što s pravom mogu reći da je ovaj film svakako podcjenjen jer mislim da je zaslužio veći medijski prostor i pažnju, ali u drugu ruku, ‘Slow West’ nije ponudio ništa spektakularno niti vanserijski da bi se makar izdvojio u toj grupi B niskobudžetnih, manje popularnih filmova. U zadnjih par godina bili smo bombardirani velikim brojem vestern filmova, od kojih su neki bili drame, neki horor ili komedije, a od kojih su rijetki plijenili pažnju(Django Unchained, True Grit) pa su nažalost sve više i više počeli ličiti jedan na drugog. Iako zanimljiv i u nekim trenucima snažno emotivan i jak, film je poprilično spor, bez puno prave akcije i dinamičnosti pa će mnogima biti teško uopšte doprijeti do njega, ali bilo kako bilo, iznjedrio je odlične performanse. Dakle, radnja se vrti oko šesnaestogodišnjaka koji dolazi iz Škotske u Ameriku u potrazi za djevojkom koju voli, da bi, sasvim slučajno, naletio na misterioznog ubicu i krvnika Silasa, kojeg igra Fassbender, koji odluči biti mu pratnja. Ovaj neobični dvojac uskoro postaju itekako vezani. Ne zvuči li vam ovo poznato? U Djangu, Jaime Foxx je tražio svoju djevojku sa lovcem na glave Christophom Waltzem i oni su bili nesvakidašnji jarani, ali su postali oni pravi. U ‘True Grit’u, djevojka koja traži osvetu za svog oca postaje vjerni pratilac Jeffu Bridgesu, a u prošlogodišnjem ‘The Homesmanu’, Hillary Swank i Tommy Lee Jones postaju takođe pravi jarani. Da, o tome vam pričam. Standardna postava i ovom filmu koji je ipak neorigilanost začinio s malo crnog humora i odličnim performansima te nepredvljivim krajem možda uspio ostaviti i utisak na nekoga.

Ocjena na IMDb.com mu je odličnih 7,2/10 a na Tomatoesima zavidnih 87%. Reditelj filma je John Maclean kojem je ovo rediteljski debi. Film je na nepoznat budžet zaradio malo više od 190 hiljada dolara u Americi.

Zanimljivi ali ne toliko drugačiji od žanrovski sličnih mu filmova, ‘Slow West’ na svim silama, miksom crnog humora, akcije i sentimentalne priče ostaviti pečat ali bojim se da mu i ne uspijeva. Nažalost, jer je u pitanju potencijalno epska western triler drama.