Recenzija filma

Trajanje filma: 01:56:00
Datum izlaska:    10.05.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :    25 May 2017 (USA)
                    B i H    01.06.2017.
                    Hrvatska 01.06.2017.
                    Srbija   01.06.2017.

Filmska verzija “Baywatcha” slična je sveprisutnoj TV emisiji 90ih na kojoj se temelji, jer oboje nisu jako smiješni. Film, je neumoljivo režirao Seth Gordon (“Horrible Bosses,” “Identity Thief”). Hollywood je pokušao pretvoriti nekoliko omiljenih televizijskih emisija u velike proračunske filmove. Baywatch je najnoviji film prilagode na veliki ekran. Izvorna serija emitirana na NBC od 1989 do 2001 godine, a u njoj su nastupali Pamelom Anderson i David Hasselhoffom. Devedesete su vjerojatno bile najveće ere za televizijske prilagodbe od Brady Bunch, Addams Family, Beavis i Butthead, i nekoliko drugih izdanih tijekom tog desetljeća. Postoje barem dva ili tri filma poput Honeymooners ili Chips koji ne uspijevaju pronaći publiku i zaraditi na blagajnama. Zanima me gdje Baywatch spada??…

Baywatch prati Mitch Buchannon (Dwayne Johnson), voditelj spašavanja koji je postavljen za nadgledanje plaža u zaljevu. Mitch je vrlo izbirljiv za svoje osoblje i ozbiljno shvaća svoj posao. Jednog poslijepodneva dok trenira nove novake, Matt Brody (Zac Efron) pojavljuje se i obavještava Mitcha da mu je šef Thorpe (Rob Huebel) odredio da bude dio Baywatch tima. Iako ga nerado prihvaća Mitch je prisiljen pružiti Mattu šansu. Uskoro otkrivaju niz zločina koji se javljaju na njihovim plažama. Dok Matt misli da je to posao lokalne policije, Mitch je dužan zaštititi svoju plažu. Ovo je mjesto gdje zabava navodno počinje.

Većina humora u filmu proizlazi iz Mitchovih uvreda prema Mattu, prostih šala, te nekih prilično gadljivih scena. Tu je naravno i nekoliko obaveznih parodija na originalnu seriju – svi vide CJ u slow-motionu, a spasitelji se bave ozbiljnim kriminalom. Brodyjeva priča filmu dodaje jednu novu težinu, jednu priču o odrastanju i sazrijevanju. Osim toga, kao što je i za očekivati, svaki spasilac uparen je s određenom spasiteljicom, počevši od Mitcha koji je sa svojom vjernom Stephanie.

Glumačka ekipa uistinu je solidna, a najveće iznenađenje svakako je Bass u ulozi smotanog spasitelja koji pati za predivnom CJ. Cameo uloga ima na pretek – Hasselhoff je onaj kojeg ćete prvog svi prepoznati, dok je Pamela Anderson tako smotano ubačena da ćete se pitati kako im je to uopće palo na pamet izvesti na taj način. Također, iako su prve dvije scene spašavanja bile uistinu dobre, što se film više bliži svom kraju, CGI scene sve su gore i gore – ovo je možda učinjeno i namjerno, ironično, no svakako se doima jeftino. U konačnici, ako ste nekoć bili veliki obožavatelj ove serije, slobodno si priuštite odlazak u kino – vjerujemo da ćete uspjeti pronaći nešto dobro u ovom filmu. No, za sve one koji nemaju nikakvu nostalgiju u vezi “Baywatcha”, ne vidimo što bi ovaj film imao za ponuditi.

Ocjena: 5.5/10

Baywatch (2017) on IMDb

Titlovan Trailer: