Spider-Man Novi svijet – Into the Spider-Verse (2018) Recenzija Filma

Glavne uloge: Liev Schreiber, Mahershala Ali, Shameik Moore, Brian Tyree Henry
Trajanje filma: 01:57:00
Datum izlaska: 12.12.2018 (svjetska premijera)
B i H 13.12.2018.
Hrvatska 13.12.2018.
Srbija 13.12.2018.

U Detroitu Miles Morales (Shameik Moore) bio je normalan tinejdžer koji je prilagodio život u svojoj novoj školi gdje se susreo s prilično zagonetnom djevojkom Gwandom (Hailee Steinfeld – Pitch Perfect 3 , Ender’s Game itd.). Miles se ponekad osjećao neugodno prema načinu na koji ga je liječio njegov otac, policijski službenik Jefferson (Brian Tyree Henry – Hotel Artemis ) i tražio bi svog ujaka Aarona (Mahershala Ali – Luke Cage TV series, The Hunger Games i sl.). Život Milesa uskoro bi se okrenuo naopako kad ga je ugrizao nekakav pauk i učinio da ima sposobnosti poput paukova.

Dok se pokušavao prilagoditi tim novim mogućnostima, Miles je otkrio veliki plan Wilson Fisk / Kingpin (Liev Schreiber – X-Men Origins: Wolverine, Ray Donovan TV serije itd.) Koji bi mogli uništiti svemir u kojem je živio. Kingpin također je bio i razlog zašto je još jedna verzija stariji Spider-man / Peter B. Parker (Jake Johnson – The Mummy , New Girl TV serije itd.) stigla u Milesov svemir. Obojica će uskoro morati surađivati ​​kako bi zaustavili Kingpinov plan i vratili Petra u svoj svemir.

Da li mogu uspjeti? Može li mladi Miles živjeti do velikih očekivanja i prilagoditi se novim pronađenim sposobnostima? Pronađite ih sve u ovoj jedinstvenoj priči o spajdermenu.

Spider-Man Novi svijet Filmske Recenzije

OK, u početku sam mislio da bi to bio samo lagani animirani film superjunaka uz koji bismo mogli uživati ​​bez previše razmišljanja i zabave. Ali očito sam pogriješio. Spider-Man Novi svijet je bio težak, treba imati neku maštu i mora se biti spreman dulje vrijeme za animirani film. Vrijeme od 116 minuta, uključujući post-kreditnu scenu (koju nisam primijetio). Film je bio prilično mračan za animirani film superjunaka koji se osjećao prilično neobičnim i imao je malo nasilja. Imao je i lagani i tamni humor kako bi se oslobodio ponekad teških dijelova. Zbog ovih razloga, mislim da je film prikladniji za tinejdžere i starije, a ne za sve dobne skupine.

Za animirani film, bilo je dijelova koji su se osjećali malo crtićima po izgledu nekoliko karaktera (osobito karakterizacija Kingpina), ali ostali su se osjećali poput stripova. Pogotovo s klasičnim kutijama misli ili vrištavim riječima napisanim na ekranu. To je bio jedan od čimbenika koji mi se sviđao u filmu. Osim toga, pojavljivanja mnogih zamjenskih Spider-mana bili su odlični. Bilo je stvarno zabavno gledati ih sve koji se pojavljuju u istom svemiru i surađuju jedni s drugima. I to me je navelo da shvatim da je očito da postoje mnoge verzije Spider-man iz stripova. Upravo je to bio sjajan način da ih upoznamo s publikom koja ne čita stripove.

Priča, Muzika

Osim zabavnih vremena koje smo imali od onih mnogobrojnih inačica spider-man-a, morali smo vidjeti alternativnu verziju svojih neprijatelja. Priča uSpider-Man Novi svijet bila je prilično dobra. Nije bila vrlo složena i način na koji su mi rekli o ovim alternativnim svemirima nije bilo tako teško shvatiti. Bilo je i raznih prizora što su nas malo maltretirali (volio sam scenu koja uključuje Milesova cimera ili kad ga je prvi put ugrizao pauk). Bilo je i nekih iznenađujućih vijaka vezanih uz likove. Borbe su bile dobre i finale je bilo nevjerojatno.

Muzika u Spider-Man Novi svijet bila je prilično sjajna, imala je neke lijepe hip hop pjesme, a bila je i jedna smiješna pjesma tijekom završne kreditne scene koja je bila naslovljena na Spidey Bells koja je bila parodija Jingle Bells. Tijekom cijelog filma bili smo zabavljeni i pozadinskom muzikom, osobito tijekom prilično emocionalnih trenutaka ili neizvjesnih trenutaka. Također je imala nekakav sjajni glas koji je donio život za te likove. Ovdje su bili neki poznati glasoviti talenti poput Chris Pine, Nicolas Cage, Lily Tomlin, Zoë Kravitz, Kathryn Hahn i mnogi drugi. Oh, i paziti na pojavu pokojnog Stan Leeja koji je također stvorio Spider-man.

Sve u svemu, Spider-Man Novi svijet je bio super animirani film superjunaka. Možda nema najljepšu animaciju, ali imao je smisao stripa i osjećao se u njemu. Glavni likovi bili su simpatični i imali smo priliku vidjeti mnoge verzije Spider-mana. Neke verzije mogu biti malo čudne, ali neke druge bile su vrlo zanimljive. Iz onoga što sam shvatio, već je planiran spin-off nekih od ovih drugih verzija u filmovima ili TV serijama što bi moglo biti zabavno. Svakako možete pokušati pogledati ovaj film ako ste jedan od navijača Spider-Manova, ali ako vam se ne sviđa ideja mnogih drugih verzija i pomislili ste da bi to bilo previše čudno, onda ovaj film možda neće biti ugodan. Tvoj izbor. IMDB Ocjena Filma:
8.8/10

PRESUDA

Spider-Man Novi svijet - Into the Spider-Verse (2018)  je bio super animirani film superjunaka. Muzika u Spider-Man Novi svijet bila je prilično sjajna, imala je neke lijepe hip hop pjesme. Priča o ovom filmu bila je prilično dobra. Nije bila vrlo složena i način na koji su mi rekli o ovim alternativnim svemirima nije bilo tako teško shvatiti.

NAJNOVIJE

See TV Series (2019– ) Trailer Serije

Serija Prikazuje se od Novembra 2019. god. Naziv: See TV Series (2019– )