Žanr:  Animirani/Obiteljski/Komedija
Redatelj: Paul Tibbitt, Mike Mitchell
Glavne uloge:  Tom Kenny, Antonio Banderas, Bill Fagerbakke
Trajanje filma : 01:32:00
Datum izlaska :   6 February 2015 (USA)

Kada zločesti pirat ukrade tajnu formulu za pravljenje najukusnijih hamburgera u vodenom svijetu, Spongebob i njegov tim odlaze na površinu da je vrate.

Ko ne zna za ovo malo žuto, ponekad zabavno, ponekad dosadno stvorenje i za njegovu družinu. Od ’99 godine oni su s nama i već su jednom imali svoj film, ali sada je stvar malo drugačija. Oni izlaze iz vode i poprimaju sasvim drugačiji oblik animacije. Naime, filmska ekipa odlučila je spužvi, zvijezdi i ostalim stvorenjima iz vode pokloniti film u trajanju od skoro sat i po kako bi zaokružili jednu epohu i dobili bolji pogled na njihov mali otkačeni svijet.

‘Spongebob’a nikad nisam pratio intezivno kao npr. ‘Tom & Jerry’a i ostalu raju sa Cartoon Networka, ali dovoljno dugo da znam o kakvim se likovima radi i kakav je to crtać uopšte. Davno davno, prije pet šest godina, dobro se sjećam da sam negdje čitao da ‘Spongebob’ djecu koja ga gledaju čini manje inteligentnijim i da usporava njihov psihički razvoj jer – pun je besmislenosti. Ne mogu ih nabrajati, jer se, pobogu ne sjećam svih detalja, ali jasno se sjećam tog naslova, no šta ste očekivali od jednog crtića. Da bude razuman, smislen i da poštuje zakone fizike itd. I pošto nisam dugo gledao nijednu epizodu ovog simpatičnog crtaća, s obzirom da su isti ljudi koji stoje i iza animirane serije snimili i ovaj film, sad vidim koliko besmislenosti nosi ovaj film i koliko je zapravo luckast. Ali toliko je i zabavan i toliko isto ima komičnih scena da ćete mu oprostiti sve manje nedostatke. Uglavnom, radnja filma ne odskače od svakodnevnice iz svijeta Bikinni Bottoma, samo što ovaj put tajna formula za pravljenje ukusnih Krabby Burgera nestaje, ali nestaje na površini i ukrao ju je zločesti gusar kojeg igra Antonio Banderas, a čije me utjelovljenje ovog lika podsjetilo na Hank Azariu kada igra Gargamela u novim ekranizacijama Štrumpfova. Spongebob, Patrick, Lignjoslav, Luna,Gospodin Krabs i Plankton odlaze gore da vrate tajnu formulu i blagostanje i mir u Bikinni Bottom. I da, to je sva mudrologija , s tim da ćete primjetiti koliko je brz film i koliko je nekako pun zbrke, ali hej, to je Spongebob. U filmu ćete osjetiti direktne reference na svijet odraslih i neke pomalo lascivne šale ali s obzirom da je očigledno film kojem ciljana meta nisu samo djeca, mogao se barem malo potruditi da bude dostojan gledanja starije populacije.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,4/10 a na Tomatoesima zaivdnih 78%. Zaradio je preko 311 miliona dolara na budžet od 74 miliona dolara. Reditelj filma je Paul Tibtt koji je ujedno i reditelj svega ostalog vezanog za ovaj crtać.

Većinom za mlađu raju i za ljubitelje same serije, ‘Spongebob’ i da je ispao loš, svejedno će imati svoju publiku kojima se dopada kad vide kako mala žuta spužva prevrće pljeskavice u dubinama mora. Besmisleno, puno bedastoća, otkačeno, zabavno i smiješno – u najkraćim crtama.

Mauritanac Dnevnik iz Guantanama – The Mauritanian (2021) Recenzija Filma

Temeljena na memoarima Mohamedoua Oulda Salahija, Mauritanac Dnevnik iz Guantanama, ova filmska adaptacija redatelja...

Jako mi je stalo – I Care A Lot (2020) Recenzija Filma