Trajanje filma: 01:36:00
Datum izlaska: 20.09.2018 (svjetska premijera)
B i H 27.09.2018.
Hrvatska 27.09.2018.
Srbija 27.09.2018.

Stopalići Filmska Recenzija

Stopalići je novi animirani film avanturističke komedije Warner Animation Group. To je inventivni spin na zajedničkoj priči u kojoj Yeti postaje odlučan dokazati postojanje mitske “male noge” (ljudskog). Sadrži ansambl glas glumaca uključujući glumce kao što su Channing Tatum, James Corden, Common, Danny DeVito, Gina Rodriguez i još mnogo toga.

Bio sam doista impresioniran koliko je duboka priča ovog filma. Naravno, film je namijenjen mlađoj publici, pa postoji jasna formula za koju se film uglavnom drži i predvidljiva priroda, ali film ima i druge načine da se osjeća svježim i jedinstvenim. Na primjer, konačna poruka filma o “biti vjeran sebi” nije ništa novo, osobito u obiteljskim filmovima; međutim, ovaj film ide malo dalje i donosi zanimljiv komentar o religiji i društvenoj pokretljivosti. Opet, to je znatno ublaženo da bi bilo ukusnije za djecu, ali mislim da ovaj film može biti odličan način da predstavite i započnete važne razgovore s mladom i znatiželjnom djecom.

Moguće je da bi to moglo zalutati prema vrijednostima nekih obitelji, ali kao cjelina, rekao bih da film ima pozitivne poruke i namjere. Osim toga, postoji vrlo zanimljiva podloga koja se bavi slavom i integritetom. Film također ima mnogo za ponuditi u smislu čiste vrijednosti zabave. Mnoga djeca u publici su se smijala na većinu humora u filmu. Kao odrasla osoba, mislim sam da je film bio sladak i smiješan. Bilo je dosta scena koje su me duboko nasmijale, ali čak i delovi za koje nisam smatrao da su smiješni su me nasmijali.

Animacija

Animacija filma očito je sjajna. WAG uvijek radi dobar posao s vizualima u svom filmu. Postojala je jedna sekvenca sličnih snova od kojih nisam bio veliki obožavatelj, ali bio sam vrlo zadovoljan ostatkom. Mislio sam da je soundtrack filma izvrstan. Pjesme su bile smiješne, inspirativne i dobre za poticanje priče. Posebno je postojala jedna pjesma, postavljena je pod imenom Queen and Bowie’s Under Pressure, što me je puklo. Osim toga, glasa je vrlo jak. Channing Tatum je izvrsna u svojoj vodećoj ulozi, jer noktira komičnu isporuku i ironije. Možda je moj omiljeni glumac u glasu bio Ely Henry, koji je igrao komičnu reljefnu osobu s nekim od najboljih trenutaka u filmu. Zajednički, Danny DeVito i Gina Rodriguez također su sve sjajne dopune.

Sve u svemu, bio sam vrlo impresioniran Stopalići . Mislim da je to sjajni film za djecu, ali također nudi puno za odrasle koji će ih pratiti u pozorište. Stvarno se nadam da je ovo dovoljno dobro da jamči još jedan posjet svijetu Yetisa. IMDB OCJENA: 6.1/10

Stopalići - Smallfoot 2018
Previous articleRiver Runs Red (2018) Trailer
Next articleBorder (2018) Trailer