The Hunger Games: The Mockingjay – Part 1 (2014) Recenzije Filmova

Žanr: Akcija, Avantura, Drama
Redatelj: Francis Lawrence
Glavne uloge: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth
Trajanje filma : 02:03:00
Datum izlaska :   20. Studeni 2014.

Katniss se sada nalazi u Distriktu 13 nakon što je jednom zauvijek uništila Igre. Sada, povedena hrabrošću, želi spasiti Peetu i podstaknuti naciju na pobunu protiv Kapitola.

Nesumnjivo je da su ‘Igre Gladi’ još od prvog dijela izazvale veliku pažnju, u nebesa vinuli zvijezde iz filma, zgrnuli lovu i trljali ruke, očekujući još tri nastavka. Ovo je drugi, slijedeće godine imamo finale čitave priče, a prošle godine smo s dozom skepticizma dočekali ‘Plamen’ u nadi da neće razočarati, i iako nije bio loš, nije bio ni toliko dobar.

U prve ‘Igre gladi’ sam se neočekivano zaljubio. U svakom pogledu su se podigli iznad većine filmova slične tematike i zbog toga su vjerovatno brzo stekli popularnost i osvojili srce publike. Jennifer Lawrence, kao što je bilo i za pretpostaviti, najviše je imala koristi od samog filma, ali najviše je i uložila, mada nije jedina koja je dobra od ‘Igara Gladi’, dobra je i sama autorica knjige. U trećem nastavku, radnja filma se vrti oko njenog ustanka protiv Kapitola, oko posljedica nakon uništavanja ‘Igara’ i o njenom pokušaju da spasi Peetu. Iako za nijansu bolji od prošlog dijela, zanimljiviji i s mnogo više nepredvidljivosti, moram priznati da su opet nastavci generalno bili razočaravajući u odnosnu na prvi dio i nisu me uspjeli oduševiti i ostaviti na mene snažan utisak. Treći dio ‘Igara’ je nekako slabo dinamičan, a pod tim mislim da nema toliko akcije koliko smo navikli da ova saga dostavlja i nekako djeluje preglumljeno i prepotentno, i želeći da istakne da se sada radi o ozbiljnim stvarima, o konačnoj socijalnoj pobuni i o buđenju demokratije, što je nekim zemljama i dan danas strano, film gubi svoj sjaj i većinom je sadržaj praznog hoda. Nekako opet najjači utisak ostavljaju Elizabeth Banks, Stanley Tucci, Woody Harrleson ali i pokojni Seyfour Hoffman. Lawrence je opet dobra, ali ovaj put je u sjeni ostavlja kolega Josh i mislim da se on itekako bolje pokazao u ovom dijelu. Treći dio je samo zapravo uvod u ono što nas čeka sledeće godine i kao finale, zaslužujemo nešto najbolje, a pogotovo fanovi ove franšize.

Ocjena na IMDb.com mu je 7,1/10 a Tomatoesima osrednjih 65%. Reditelj filma je Francis Lawrence, poznat po prošlom dijelu ovog filma, po ‘Ja sam legenda’, ‘Contastantinu’, ‘Vodi za slonove’ a priprema i finale ovoga filma. Film je na budžet od 125 miliona zaradio preko 751 milion što je i više nego dobra i fina isplata.

Možda je malo pokasno sa recenzijom, s obzirom da je film izašao još u novembru, ali nikada nije kasno za onoga koga zanima moje mišljenje ali i za tvrdokorne fanove’ Igara’. Film je solidan i gledljiv i mislim da je kao uvod u završnicu mogao biti mnogo bolji, ali ne želim cjepidlačiti zato želim reći da, ako ste zagrijani za Ketniss i njenu pobunu, bujrum.

Ocjena:5/10

Raya i Posljednji zmaj (2021) Recenzija Filma

Disney's Raya i Posljednji zmaj pomalo se spotakne da krene, ali uspijeva prikazivanje iskrenog...