The Magnificent Seven – Sedmorica veličanstvenih 2016 Recenzija Filma

The Magnificent Seven

Žanr : Akcija, Vestern
Redatelj : Antoine Fuqua
Glavne uloge : Chris Pratt, Haley Bennett, Vincent D’Onofrio
Trajanje filma : 01:33:00
Datum izlaska :  23. Rujan 2016.

Radnja filma Sedmorica Veličanstvenih vrti se oko gradića Rose Creeka koji se nalazi pod smrtonosnom kontrolom industrijalista Bartholomewa Boguea, pa očajni građani zatraže pomoć sedmorice odmetnika, lovaca na glave, kockara i unajmljenih revolveraša.

Evo jednog filmića koji se dugo čekao, a ko je strpljivo čekao, a nije pritom odjurio u kino da ga pogleda, na kraju ga je i dočekao. Riječ je o rimejku kultnih ”Sedam samuraja”, odnosno američkoj ekranizaciji ”Sedam veličanstvenih” iz 1960. godine.

U najnovijoj ekranizaciji okupljena su zvučna filmska imena, kako ispred kamere tako i iza nje i svi su zasukali rukave da učine ovaj film barem upola dobrim kao što su nekada bila njihova izvorna djela. Naravno, težak je to i nezahvalan posao ali su napravili dosta dobru stvar – stvar film sa glavom i repom, neizostavnom dušom i to je rezultiralo time da meni ovo bude jedan od najjačih akcionih filmova godine kojeg iskreno preporučujem svima, naročito muškoj populaciji. Nisam mizogin niti muški šovinista, bože sačuvaj, nego jednostavno mislim da je ovo film ”braće”; ono gdje glavni likovi u filmu rezoniraju taj neki bratski odnos, zbog čega bi se muški dio publike mogao poistovjetiti sa filmom i tako ga zavoljeti. ”Sedmorica veličanstvenih” imaju obećavajući početak i dalje nastavlju u tom smjeru, oduševljvajući nas širok spektrom likova, kako pozitivaca, tako i negativaca, a onda nas do kraja vode uz dosta napetosti, akcije, suptilnog humora i dosta dobrih dijaloga. Sve to kad se upakuje onda dobijamo jedan i više nego dobar film koji će zadovoljiti skoro svačije kriterije, uz razervu da znate da ova najnovija ekranizacija o sedam otpadnika, ostaje uskraćena za neku posebnost, sa neku osobenost i, glupo bi bilo reći originalnost, jer je rimejk u pitanju, ali za neku čar i magiju koja bi u film utisnula dugovječnan život, a ne samo izgled klasičnog kasnoljetnog blockbustera. Sviđa mi se to što je film našao mjesta i za brutalnost, dakle nije štedio svoje likove niti je štedio scene od krvi, nasilja, pomiješanih emocija i prašine, ali ne očekujte sada Tarantino stil vesterna; očekujte stil vesterna kakav zapravo i prirpada modernim vremena i bit ćete sretni na kraju priče. Što se tiče performansa, svi su mi zaista legli i pokazali su odanost svom poslu, ali ne bih ja bio ja, a da ne izdvojim par njih: Denzel Washington kao vođa odmetnika, zatim Vinenct D’Onforio, a i Petar Sgarsgard koji je u ulozi negativca oduševio, mada je njegovom liku dato nekako najmanje vremena, a jako je bitna karika za čitavu priču.

Ocjena na IMDb.com mu je dobrih 7,1/10, a na Tomatoesima solidnih 63%. Na 90 miliona dolara budžeta, film je zaradio više od 161 milion. Antoine Fuqua je reditelj filma, tvorac odličnog ”Dana obuke” i filmova tipa ”Sotuhpaw”, ”Bait”, ”Savršena meta”, ”Pravednik”, ”Pad olimpa”, ”Suze boga sunca”, ”Zakon ulice” itd.

Iskusni reditelj prihvatio se teškog posla ali je učinio da barem na kratko vestern ne bude zapostavljen i omražen među svim žanrovima te mu dao neku svoju vlastitu prepoznatljivu notu, malo modernizma, ritmičnosti i pravih glumaca i na kraju svih sedmorica zapravo jesu veličanstveni kad su tako uspjeli da nam dostave jednu stvar vrijednu pamćenja i preporuke.

Ocjena:8/10