The Secret Life of Pets – Tajni život ljubimaca 2016 Recenzija Filma

Godina: 2016
Redatelj: Yarrow Cheney, Chris Renaud
Glavne uloge: Ellie Kemper, Lake Bell, Kevin Hart
Trajanje filma : 01:33:00
Datum izlaska : 24. Lipanj 2016.

Miran i sretan život malog terijera Maksa mijenja se kada u njegov dom useli veliki pas Duke koji će poremetiti njegove planove.

Prvi teaseri i najave ovog filmića zapalile su publiku i svi su jedva čekali vidjeti šta to rade kućni ljubimci kada nasa nema, a ja kao ljubitelj crtanog filma, također sam strpljivo čekao i eto, dočekao.

Riječ je o originalnoj animiranoj priči koja dolazi iz produkcijske kuće ”Illumination” koja iza sebe ima hitove poput ”Despicable Me” i popularne ”Minionse”. Ovog puta su spremili jednu šarenoliku, živopisnu, uzbudljivu animiranu obiteljsku komediju, dakle sve u jednom paketu, ali ako ćemo bez laganja i zamazivanja očiju, ovo je samo prosječan crtić koji nije zaživio punom snagom. Naravno da ne, jer nije imao toliko snage. Pošto igra po poznatoj formuli, ima poznate i predvidljive likove i pošto sam uspio naći još par zamjerki, poput tankog i slabog scenarija i poruke koja se izgubila u referenciranju na modernu umjetnost i aktuelna dešavanja kroz šalu i pošalicu, ”The Secret Life of Pets” mi je donekle i zabavan i simpatičan, na površini ga vode drži odličan kasting, dakle vokalna potpora te, tu i tamo, pokoja smiješna šala, a sve ostalo je daleko, daleko od nečeg epskog, nečeg vječnog i historijskog. Ustvari, u historiju možda i uđe kao prvi animirani film koji nije nastavak, a da je imao otvaranje od sto miliona dolara u Americi, i to je vjerovatno iz razloga što je imao odličan i dobro osmišljen marketing, te rijetko bi ko propustio ovu priču koja djeluje kao mješavina ”Bolt”a i ”Toy Story”-a, ali ako je ciljao na mjesto gdje stoje ”Nebesa”, ”Wall-E” itd., onda je promašio. Itekako promašio. Spomenuo sam i promašenu poruku. Eh pa, riječ je o tome kako film potencira kućne ljubimce, tačnije, napuštene životinje, ali u cilju da budi i probudi svijest o tome i proširi koju korisnu informaciju, film se distancirao od takve vrste patetike, te se sasvim sigurno upleo u, još jednom da podcrtam, klišeiziranu priču, zaplet i rasplet, gdje smo sasvim sigurno dobili samo zabavni, šareni filmić koji se udavio u vlastitim ambicijama. Lik napuštene i izranjavane sfinks mačke koja ima engleski akcent, definitivno mi je omiljeni i najbolji lik iz ovog crtaća.

Ocjena na IMDb.com mu je 6,8/10 a na Tomatoesima 74%. Reditelji filma su Chris Renaud(Despicable Me 1&2 i Lorax) te Yarrow Cheney, kojem je ovo rediteljski debi. Na 75 miliona dolara, film trenutno teži više od 403 miliona.

Možda sam prethodno zvučao previše formalan i direktan, ali sad ću vam na najprostiji način saopštiti, na mom maternjem bosanskom jeziku: film nije loš, ali jednostavno nije ispunio moja očekivanja. Eto, može li jednostavnije?