Adventure Tomb Raider (2018) Recenzija Filma

Tomb Raider (2018) Recenzija Filma

-

Tomb Raider (2018)

Žanr: Avantura, Akcija, Filmovi 2018
Redatelj: Roar Uthaug
Producent: Geneva Robertson-Dworet, Alastair Siddons
Glavne uloge: Alicia Vikander, Walton Goggins, Hannah John-Kamen, Dominic West, Daniel Wu. Nick Frost, Helena Holmes, Beatrice Stein, Alexandre Willaume, Gintare Beinoraviciute, Rowan Polonski, Bernardo Santos. Conny Stadler, Kenneth Fok, Antonio Aakeel
Trajanje filma: 01:58:00
Datum izlaska: 02.03.2018 (svjetska premijera)
U kinima od : 16 March 2018 (USA)
B i H 15.03.2018.
Hrvatska 15.03.2018.
Srbija 15.03.2018.

Lara Croft (Alicia Vikander – The Danish Girl, Jason Bournei sl.) bila je mlada žena koja je radila kao biciklistički kurir u Londonu. No, zapravo je bila nasljednica velikog posla od svog oca Lorda Richarda Crofta (Dominic West – Money Monster , The Affair TV serie itd.) koji je prije mnogo godina nestao i pretpostavljalo se da je mrtav. Posao je vodio suradnik Richarda po imenu Ana (Kristin Scott Thomas – The English Patient, Four Weddings and a Funeral itd.) koja je pokušavala da Lara preuzme posao.

Kad je Lara saznala da joj je otac možda otišao na tajnovito mjesto u Aziji, odlučila ga je tražiti. Uz pomoć pijanog mornara iz Hong Konga, nazvanog Lu Ren (Daniel Wu – New Police Story, One Night u Mongkoku itd.), krenuli su na opasno putovanje do vrlo udaljenog otoka. Putovanje bi ih dovelo do velikog nalaza i dovelo ih je do vrlo ubojitog i začaranog arheologa po imenu Vogel (Walter Goggins – Maze Runner: The Death Cure , The Hateful Eight itd.).

Pa bi li Lara mogla pronaći ono što traži? Može li pobjeći od Vogela? Sve odgovore pronađite u ovom uzbudljivom akcijskom pustolovnom filmu.

Tomb Raider Filmske Recenzije

U početku kad sam doznao o ponovnom pokretanju ovog legendarnog filma video igrica, priznajem da sam imao sumnje kad su Aliciu Vikander izabrali da igra ​​Laru Croft. Moja je sumnja bila posljedica njezinog prethodnog iskustva, uglavnom dramatičnih uloga, a ne akcione uloge. Da, ona je igrala u The Man from U.N.C.L.E, ali nije bilo puno akcijskih sekvenci u koje se uključivala tamo. Zaista su bile potrebne velike fizičke osobine kako bi se igrala ova junakinja koja je bila poznata po svojoj agilnosti i sposobnosti da se pokreće i skokne kroz čitav niz opasnih mjesta kao što je to u video igri.

No, pokazalo se da je sumnja bila potpuno neopravdana. Alicia Vikander uistinu zaslužuje pohvalu što je nova akciona zvijezda i bila je izvrsna u igranju ove uloge. Bilo je tako mnogo akcijskih sekvenci koje su zahtijevale od nje da radi sve te stvari , a ono što me je iznenadilo i zapanjilo bila je činjenica da je učinila sve te njezine akrobacije. Te je imala ozbiljnu posvećenost njima.

Puno sjajnih akcijskih scena

Glavna atrakcija ovog filma definitivno su bile sve one prekrasne akcijske sekvence. Parcela / priča možda nije bila privlačna kritičarima filma, jer sam također smatrao da je malo slaba. Ali ionako to nije bilo bitno. Kada idemo vidjeti Tomb Raidera, prva stvar koja dolazi u ljudski um bit će mnogo akcija. Posljednja trećina filma uopće nije razočarala. Iako sam osobno osjećao da prva polovica nije bila puna tih akcija. No, kad god se to dogodilo, uvijek su bile napete i intenzivne (moj najdraži dio bio bi kad Lara prolazi kroz džunglu i vodopad).

Gore sam spomenuo da je riječ o ponovnom pokretanju dvaju filmova koje je prethodno igrala Angelina Jolie. Ti su filmovi započeli s Lara Croftom već kao Tomb Rider, ali ovdje se film usredotočio na svoje prve dane. Što znači da je film bio više priča o Lara Croftu. To je bio lijep i drugačiji pristup filmaša. Bilo je to prilično iznenađenje da film nije režirao holivudski poznatiji redatelj akcije. Redatelj je Roar Uthaug, norveški filmaš čije prethodno iskustvo je režiranje Norveških filmova. Ja lično mislim da je učinio divan posao na akcijskim sljedovima.

Specijalni i zvučni efekti su sjajni

Što se tiče drugih aspekata kao što su zvučni efekti, definitivno su bili sjajni. Međutim, muzički efekat nije bio previše dobar prema mom mišljenju (ponekad je bilo previše glasnoće u određenoj sceni, za koju mislim da je trebalo dati dramatičniji efekt, ali se po meni osjećao nepotrebnim). Posebni efekti su bili dobri, a CGI je uredno i lijepo napravljen. Bilo je i nekoliko dramatičnih trenutaka u kojima je moja djevojka također bila pod utjecajem.

Oh, tu je bio i zabavan izgled od Nick Frost (poznat po svojim komičnim ulogama kao što su Shaun of the Dead i Hot Fuzz ). Drugi likovi podrške u filmu koji su se izdvojili bili su očigledno Walter Goggins (kao i obično uistinu prikovan kao zlikovac). Ostali su bili u redu, ali nažalost, lik Daniel Wu nije baš toliko velik u ovome (nije jasno treba li biti Larin pomoćnik ili što). Film nije imao srednju ili post-kreditnu scenu.

Sve u svemu, ovaj je film bio lijep ponovni pokret Lare Croft. Nemojte pretjerivati ​​u parceli ili ponekad ne stvarno logičnom dijelu kao što je Lara bila toliko jaka i vrlo dobra u činjenju svih tih zadivljenja unatoč nedostatku odgovarajuće obuke. Idite na ovaj film da se zabavite u nevjerojatnom akcijskom slijedu (čak i ako je Lara uvijek bila sretna). Ako uživate u ovakvom filmu ili ako ste ljubitelj igara Tomb Raider, onda mislim da bi to bilo zadovoljavajuće. Ali ako želite vidjeti puno borbenih scena kao u prethodnim Tomb Raiders filmovima ili ako tražite kvalitetu Indiana Jonesa, onda ovaj film to ne ispunjava. Tvoj izbor.

Ocjena Filma: 4/5

IMDB Ocjena Filma: 7.5/10

Titlovan Trailer filma: