(TV SERIES) iZombie (Seasons 1) 2015 Recenzija

Žanr: Comedy, Crime, Drama
Godina: 2015
Redatelj: Diane Ruggiero, Rob Thomas
Glavne uloge: Rose McIver, Malcolm Goodwin, Rahul Kohli
Trajanje Serije: 42:00

Olivia “Liv” Moore (Rose McIver – A Christmas Prince i sl.) bila je medicinska osoba u bolnici u Seattleu i bila je angažirana s Major Lilywhite (Robert Buckley – Lipstick Jungle, One Tree Hill TV series i sl.). Livov se život okrenuo naopako kada je jedne noći pretvorena u zombija koji je morao jesti ljudski mozak. Kako bi zadržala stalnu opskrbu mozga, odlučila je raditi kao asistent medicinskog istražitelja u mrtvačnici pod svojim šefom Ravi (Rahul Kohli). Međutim, kad god je Liv pojela ljudski mozak, došlo je do nuspojava gdje bi neko vrijeme imala viziju života osobe.

U međuvremenu, Clive Babineaux (Malcolm Goodwin – Freelancers, Breakout Kings TV series ) bio je detektiv za ubojstvo u policijskom odjeljenju u Seattlea.U toku svojih istraga, zatražio bi pomoć od kancelarije ME o uzroku smrti ili drugim informacijama o žrtvama. Ovo bi bilo mjesto gdje bi Livove vizije bile praktične prilikom pomaganja Babineauxu u istragama.

Ali stvari ne bi bile tako lake kao što bi se činilo. Osobito s pojavom tajanstvenog čovjeka zvanog Blaine (David Anders – Alias, Heroes TV series itd.) koji bi imao ogroman utjecaj na njezin život. Pa kako je se Liv bavila životom koji je uništen postajući zombi? Je li mogla sakriti svoje istinsko stanje od sviju, uključujući njenog najboljeg prijatelja Peyton (Aly Michalka – Easy A, Phil of the Future TV series itd.)? I kako je ona postala zombi na prvom mjestu? Pronađite ih sve u prvoj sezoni ove prekrasne serije.

————-

Nadam se da gore navedena kratka priča nije otkrila previše informacija jer bih volio da uživate u iznenađenjima i zabavnom iskustvu koje sam imao dok sam gledao seriju. Bilo je nekoliko uzbudljivih pletiva i smiješnih trenutaka koji su se obično dogodili tijekom Livove interakcije s Raviom. Bilo je i zabavno kad god je Livov život bio pod utjecajem ljudskih mozgova. Osim zabavnih trenutaka, bilo je očito da su tu i neki dirljivi trenuci koji uključuju Liv. Kao što je pokušala da zadrži svoju razum, kao i odnose s Majrom i njezinom obitelji i prijateljima. Povremeni zbunjeni / upečatljivi izrazi detektiva Babineaux kad god je video nešto čudno s Livom, takođe su bili neprocijenjivi.

Volio sam ovu seriju zato što je uspjela kombinirati obično zastrašujuće zombije u živopisniju ljudsku osobu s policijskim proceduralnim tipom priče. Serija policijskih postupaka jedan je od mojih najdražih žanrova TV serije. Gdje bi se prikazali različiti slučajevi u svakoj epizodi da bi se istražili kako bi pronašli krivca i obično s većim lukom priče koja prolazi kroz cijelu seriju ili nekoliko epizoda ( Monk, Castle, CSI, zločinačke umove, smrtonosno oružje da spomenemo nekoliko). Zato kada je takav žanr kombiniran sa zombi, bilo mi je zabavno da ga gledam. Mislim da je imalo nekih sličnosti s još jednom komičnom serijom poput Psych koju je moja djevojka potpuno voljela.

Kroz prvu sezonu koja je trajala 13 epizoda, osjetio sam da su prve epizode bile vrlo zabavne i intrigantne, no tada su srednje epizode postale previše standardne i činile su se neznatnim gubitkom zamaha. Međutim, od epizode 10 nadalje je počeo se dizati tempo sve do finala sezone koji sam apsolutno volio. Bila je to vrlo zapanjujuća epizoda i osjećao sam da je to savršeno finale za prvu sezonu. Zaista sam zaintresovan da vidim sljedeću sezonu kako bih saznao što se dogodilo nakon tog završetka.

Serija bez puno efekata, ali koja drži pažnju

Serija nije imala puno posebnih efekata, a slučajevi nisu bili vrlo složeni. Ali to je zapravo bio put prema pronalaženju loše osobe koja je bila glavna atrakcija. Učinci šminke bili su OK za seriju zombija. Zato nemojte očekivati ​​vrstu zombi apokalipse serije poput The Walking Dead. Gdje su zombiji bili zastrašujući i uvijek idu okolo u potrazi za ljudima da ubiju i jedu. Zanimljivo je da je ova serija labavo utemeljena na stripu istog naslova iz Vertigo (dio DC komičara koji se specijalizirao za različite vrste junaka ili antihiper-heroja, poput Lucifera ). Bilo je nekih kratkih prizora koji su izgledali kao da su bili uzeti iz stripova za koje mislim da je dao lijep dodir. Međutim, sama strip knjiga imala različite osobe. Jedine sličnosti bile su način na koji su istrage o ubojstvu riješene kroz “vizije” iz mozgova žrtava.

Ukratko, ako tražite policijsku proceduralnu televizijsku seriju, gdje je glavni protagonist ženski zombi i imala je smiješne trenutke s duhovitim razgovorima, onda je to definitivno za vas. Sada, ako želite da vaš zombi bude glavni antagonist, možda bi vam to bilo previše čudno. Ipak, preporučujem vam da pokušate i pogledate je, jer sam prilično siguran da će vam pružiti nešto drugačije i zabavno. Tvoj izbor.

Ocjena Serije: 4/5
IMDB OCJENA SERIJE:
TRAILER SERIJE: