(TV SERIES) Jessica Jones (Sezona 2) 2018 Recenzija Serije

Jessica Jones

Žanr: Akcija, Krimi, Drama, Recenzije Serija
Kreator: Melissa Rosenberg
Glavne uloge: Krysten Ritter, Rachael Taylor, Eka Darville …
Trajanje filma: 56 min
Datum izlaska: 08.03.2018 (svjetska premijera)

Priča je postavljena nakon završetka prve sezone, gdje je Jessica Jones (Krysten Ritter – Confessions of a Shopaholic, Veronica Mars TV series i sl.) dobila nepotrebnu pažnju nakon što je ubila negativca Kilgrave koji je mogao kontrolirati ljudske umove. Jessica je voljela biti neupadljiva zbog svog rada kao privatnog istražitelja. Njezin susjed Malcolm (Eka Darville – Mr. Pip itd.) smatrao se Jessicinim asistentom i pomogao joj u obavljanju nekog posla na zemlji. Jessicina najbolja prijateljica Trish Walker Rachael Taylor – Transformers, The Darkest Hour itd.) pokušavala je Jessici otkriti istinu za IGH, organizacije koja je eksperimentirala s Jessicom i učinila je da postane moćna.

U međuvremenu, Jeri Hogarth (Carrie-Anne Moss – The Matrix trilogy, Pompeii i sl.) koja je ponekad davala zadatke Jessici imala je svoj problem u odvjetničkoj tvrtki. Tražila je pomoć od drugog privatnog istražitelja Pryce Cheng (Terry Chen – Continuum TV serije i sl.). Kako bi riješio njezin problem koji bi utjecao na Jessicin posao. Stvari bi postale komplicirane kada je tijekom istrage IGH, tajanstvena i vrlo moćna žena (koja je igrala Janet McTeer – Tumbleweeds, Me Before You itd.) pokušala zaustaviti Jessicu.

Još jedan lik koji bi imao važnu ulogu u Jessicinu životu bio je njen novi nadzornik pod imenom Oscar (JR Ramirez) koji stvarno nije volio ljude poput nje. Plus beskućnica zvana Inez (Leah Gibson) koja je izgledala kao veza s IGH-om. Jessica bi također mogla saznati što se stvarno dogodilo s njom i osobama iza IGH? A tko je tajanstvena žena pokušavala spriječiti njezinu istragu? Pronađite ih sve u ovoj sezoni serije.

Jessica Jones  Recenzija Serije

Wow, 2. sezona ove serije je stvarno dosadna. Tempo je bio toliko spor da je stvarno postalo dosadno i dolazio sam u iskušenje da jednostavno prestanem gledati. Osim 1 iznenađujućeg twista u epizodi 6, nije bilo uzbuđenja, nikakve neizvjesnosti, nema mnogo akcije, čak ni istrage nisu bile toliko zanimljive. Ovo je zaista nepovezano od 1. sezone koja je bila vrlo zanimljiva. Jer je negativac (ili bih trebao reći nadzornik) Kilgravea bio je mnogo zanimljiviji i teško ga je pobijediti, pogotovo zato što je njegova sposobnost bila kontrola uma. U sezoni 2, zlikovac je bio previše siv i umjesto da se brine o tome kako bi je Jessica mogla pobijediti, priča postaje previše drama.

Pored super sporog tempa, novi likovi (ovog puta se ne slažem s kritičarima) nisu bili tako privlačni. Jedini lik koji me zanima bio je Karl Malus (lijepo odigrao Callum Keith Rennie – Jigsaw, Into the Forest i sl.), pus razvoj karaktera Malcolma. Čak je i razvoj karaktera Jeri Hogarth bio dosadan, osim krajnjih prizora u finalu koji je bio prilično super. I nisam uživao ni za Trishov karakterni razvoj. Ako ništa, postala je stvarno dosadna osoba i njena scena u finalu sezone koja bi trebala biti iznenađujuća, bila je razočaravajuće pogrešna.

Kraj sezone slab

Još jedna stvar koja mi se ne sviđa bio je kraj ove sezone koji nije ostavio puno želje. Nije bilo ničega dovoljno intrigantno da bih željeo više. Moram reći da je to bilo razočaravajuće kad sam vidio da sam vezan za kontinuitet ovog cijelog Marvelovog univerzuma. Stoga ne bih mogao gledati buduće sezone, ali nažalost nemam toliko entuzijazma i predviđanja za njih. O, bio je samo jedan crossover lik iz druge serije kao i što me čini da nisam imao osjećaj kontinuiteta s ostalima.

Jedna stvar koja mi se sviđa o seriji bila je predstava Krysten Rittera za koju mislim da je stvarno bila uočljiva na portretu takve mračne, snažne izvana, ali ranjive od unutarnjeg lika. Bila je uistinu uvjerljiva tijekom njezinih tamnijih trenutaka ili njezinih sumnji da će se nositi sa situacijom u kojoj se radi o zlikovcu. Ako ne za nju, mislim da bi druga sezona bila mnogo gora.

Krystena Rittera odlična

Jedna stvar koja mi se svidja o seriji bila je performansa Krystena Rittera, za koju mislim da je stvarno bila uočljiva na portretu takve mračne, snažne spolja, ali ranjive od unutrašnjeg karaktera. Bila je zaista uvjerljiva u njenim tamnijim trenucima ili njene sumnje da bi se suočila sa situacijom u kojoj je bio zločinac. Ako ne za nju, mislim da bi druga sezona bila mnogo gora.

Sveukupno, ako ste ljubitelj mračne serije Marvel i želite da vidite drugačiju vrstu heroja. Možda biste bili zainteresirani da vidite Jessica Jones. Osobno ipak, prvu sam sezonu puno volio više od ove druge sezone. Ali ako nisi ljubitelj vrlo sporog niza, onda to sigurno ne bi bilo po vašem ukusu. Tvoj izbor.

Ocjena Serije: 2.5/5

IMDB Serije:  Jessica Jones (2015) on IMDb

Trailser Serije: