(TV SERIES) Prison Break (Sezona 5) 2017 Recenzija Serije

Žanr: Akcija, Krimi, Drama, Recenzije Serija
Kreator: Paul Scheuring
Glavne uloge: Dominic Purcell, Wentworth Miller, Amaury Nolasco …
Trajanje filma: 44:00
Datum izlaska: 04.04.2017 (svjetska premijera)

Kratka priča (SPOILER UPOZORENJE od ranijih sezona)

Prva epizoda u osnovi nam je rekla šta je postala banda koja je još bila u četvrtoj sezoni. Lincoln Burrows (Dominic Purcell – Blade Trinity, Legends of Tomorrow TV serije i sl.) Vratio se na svoje stare sjenovite načine, dok je Sarah (Sarah Wayne Callies – The Walking Dead i Colony TV serije itd.) sada je bila sretno udana žena za koledž profesora nazvan Jacob (Mark Feuerstein – TV serije Royal Pains itd.) uz brigu o svom djetetu Michaelu Junioru. U međuvremenu, T-bag (Robert Knepper – Hitman, Transporter 3 itd.) upravo je pušten iz Fox River zatvora i još jedan bivši zatvorenik C-Note (Rockmond Dunbar – The Path TV serije i sl.) postao je vjerski muslimanski kler koji radi na anti-radikalizaciji sad. I konačno Fernando Sucre (Amaury Nolasco – Transformatori, Telenovela TV serije itd.), koji je sada radio kao slobodni profesor na teretnom brodu.

Kada je postala mogućnost da je Michael Scofield (Wentworth Miller – Resident Evil: Afterlife, Legends of Tomorrow TV serije i sl.) još uvijek živ, Lincoln je sve napustio u SAD-u i pokušao tražiti brata koji se činio da je u zatvoru u Jemenu. Zajedno s C-Noteom i suradnikom kojeg je poznavao u Jemenu po imenu Sheba (Inbar Lavi – Last Witch Hunter, TV serije Imposters i sl.), Lincoln je otišao u opasani Yemen da traži Michaela. Kasnije će se otkriti da je Michael doista bio u tom zatvoru i da se sprijateljio s još jednim zatvorenikom kojeg je nazvao Whip (Augustus Prew – Tajna mjesečevih, Pure Genius TV serije itd.) I pokušavali su pobjeći iz zatvora.

Pa kako bi Michael mogao biti još živ i u zatvoru u Jemenu? Mogao je pobjeći iz zatvora i ponovno biti zajedno sa svojom obitelji nakon 7 godina? Sve odgovore pronađite u ovoj intrignoj TV seriji.

Prison Break (Sezona 5) Recenzija

Da vam kažem istinu, bio sam iznenađen kada je najavljeno da prave petu sezonu. Razmišljao sam zbog čega su to morali učiniti. Bio sam obožavatelj ove serije i volio sam prvu i drugu sezonu, ali osjećao sam da je treća sezona bila nižeg kvaliteta i prekratka (zbog toga što su pisci u Hollywoodu), a četvrta sezona više nije bila u vezi zatvorske pauze, već više o teoriji zavjere priča. Pomislio sam i osjetio da je završetak ove serije prekrasno učinjen čak i ako je to tužno, pa sam doista osjetio da nema razloga za oživljavanje priče.

Ali, nakon što sam vidio pilot epizodu ove pete sezone (koja je također bila nazvana Prison Break: Resurrection ), opet sam bio navučen. Da, naravno da je priča o tome kako je Michael bio još živ, bio je malo daleko, ali hej ako mogu oživjeti bilo koga u filmu ili TV seriji, zašto ne i Michael Scofielda, voljeni anti heroj koji je otišao u zatvor kako bi spasio svog brata? Naravno, serija prison break ne bi bila zabavna ako ne postoji element bijega iz zatvora. I bili smo u ovome i usprkos tome što ima kraći period (samo polovica sezone bilo je o prison break parceli), još je bilo zabavno vidjeti kako je Scofield bio takav genij i treba ga smatrati velikim umjetnikom bijega.

Serija se osjećala vrlo intenzivno i neizvjesno

I ovaj put, zbog samo 9 epizoda, serija se osjećala vrlo intenzivno i neizvjesno. To je bilo drugačije od treće sezone koja se ponekad vukla, ali bila je prebrza na kraju. Dok sam u ovoj sezoni, potpuno volio sve od početka do epizode 6 koja je imala vrlo brz tempo. Onda mislim da je epizoda 7 malo usporila, ali epizode 8 i 9 imale su više zapleta koji su bili iznenađujući. Imao sam iskustvo u razmišljanju kad sam saznao o upotrebi Scofieldove ručne tetovaže. OMG je bio nevjerojatan i još sam osjećao tu scenu dok ovo pišem. Ostatak bande imao je manje vremena na ekranu (osobito Sucre), ali mi se svidjela priča o T-Bagu ovdje.

Snima se sezona 6

Završetak ove sezone, iako je činilo da zaključuje sve, mislim da je još uvijek bilo mjesta za nastavak. Što sam shvatio već je u procesu izrada sezone 6. Problem je, što se publika možda osjećala pomalo umorna. Jer sam primijetio da ova peta sezona nije imala onoliko gledatelja koliko i prethodne sezone. U svakom slučaju, vidjet ćemo kako je će to završiti za nekoliko mjeseci.

Dakle, ako ste ljubitelj ove velike serije i želite vidjeti da Michael Scofield ponovno bježi iz zatvora. Onda možete definitivno gledati ovu sezonu, ako ne i za kvalitetu, barem za zabavnu nostalgiju. Ako budete očekivali da ćete vidjeti dugu igru plana za bjekstvo. To možda neće biti dovoljno jer ima samo 9 epizoda. Međutim, ovo je imalo stvarno divnu bitku svijesti između Scofielda i njegovog protivnika s kodnim imenom Posejdon. Nadam se da ćete i ove sezone uživati.

Sretno promatranje!

Ocjena Serije: 4/5

IMDB Ocjena Serije: 8.4/10