Venom (2018)

Žanr: Akcija | Horor | Sci-Fi
Redatelj: Ruben Fleischer
Producent: Kelly Marcel, Todd McFarlane
Glavne uloge: Tom Hardy, Michelle Williams, Woody Harrelson, Tom Holland, Jenny Slate, Riz Ahmed, Scott Haze, Marcella Bragio. Reid Scott, Michelle Lee, Mac Brandt, Sailor Larocque, Al-Jaleel Knox, Sam Medina, Jessica Dawson Strong
Trajanje filma: 01:52:00
Datum izlaska: 03.10.2018 (svjetska premijera)
B i H 04.10.2018.
Hrvatska 04.10.2018.
Srbija 04.10.2018.

Eddie Brock (Tom Hardy – Dunkirk , The Dark Knight Rises i sl.) bio je istražiteljski novinar koji je imao svoju vlastitu emisiju i bio je angažovan s advokatom Anne Weying (Michelle Williams – All the Money in the World, My Week with Marilyn i dr.). Međutim, nakon što je razgovor otišao u krivu s milijarderom Carltonom Drakeom (Riz Ahmed – Rogue One: A Star Wars Story, The Night Of miniseries i sl.), njegov život je nestao pošto je izgubio svu vjerodostojnost novinara.

U najnižim trenucima, Eddie je nekako saznao o eksperimentima koje je uradila Drakeova fondacija koja je uključivala živi organizam iz svemira koji se naziva Symbiote. Kao što bi bila sudbina, jedan od Symbiote (koji se naziva Venom) odabrao je Eddie kao domaćina, a kasnije će postati onaj koji je dovela do toga da Eddie ima super snagu i super izolacijske sposobnosti. Međutim, Venom može imati svoj dnevni red koji bi mogao ugroziti život na zemlji. Da ne spominjem i druge simbioze, također su pokušavale tražiti domaćine kako bi preživjeli.

Pa što će se dogoditi s Eddie i njegovim alter egom Venom? Pronađite ih sve u ovom vrlo zanimljivom antiheroj akcijskom filmu.

Filmske Recenzija VENOM

Sada je to bio film koji je u početku bio malo spor, no kako je napredovao, postao je uzbudljiviji i zabavan na prilično kaotičan način. Zapravo, prvih pola sata bilo je toliko sporo, do točke gdje sam postao pomalo nestrpljiv i želio sam vidjeti Eddi Brock kada je postao Venom i pomislio sam da to ne bi moglo doći dovoljno brzo. Da, imalo je neku vrlo kratku neizvjesnu scenu u kojoj je sudjelovao drugi Symbiote, ali osobno sam smatrao da je previše kratak i da ne ostavlja previše dojam. U svakom slučaju, nakon što je Venom počeo da sprječava Eddiejevo tijelo, filmski ritam postao je vrlo brz, uzbudljiv i pomalo opčinjen.

Akcijske sekvence za koje mislim da su odlične, i s posebnim efektima koji su lijepo napravljeni, naročito na vrhuncu scene. Mislim da je CGI učinjen prilično dobro (s obzirom na to da je imao proračun od 100 milijuna dolara, pretpostavio sam da to ne bi trebalo iznenaditi). No, budući da je sam Venom napravljen od CGI, nisam siguran hoće li privući ljude koji ne cijene previše toga. Moja djevojka i ja ipak smo se zabavili efektima. O, jedna stvar koja nas je natjerala da budemo kao VENOM bila je glas. Bio je to vrlo duboki zapovjedni glas koji nas je impresionirao jer potpuno odgovara čudotvornom monstruoznom liku izvan prostora koji potpuno proturječi glasu Eddieja Brocka.

Tom Hardy

Također mislim da je Tom Hardy prilično uvjerljiv igrajući ulogu ispranog neuspjelog novinara (s njegovim izgledom je izgledao veoma nizak, čak i na način na koji je hodao), a i njegovu interakciju s Venomom, što je prilično nevjerojatno. Ponekad čak i zabavan. I to je ono zašto ljudi zapravo ne uživaju, budući da je Venom trebao biti super zlikovac i trebao je vjerojatno biti nemilosrdniji (iako je postojala scena koja je nagovijestila kopanje ljudskih tijela). Možda da je film snimljen u R Rating, vjerojatno bi bilo puno zabavnije i privlačnije. Još jedna stvar za koju mislim da je nedostajala to je trajanje. Za samostalni anti-hero originalni film, osobno sam smatrao da je prekratak s manje od 2 sata, pogotovo s prvih pola sata usporene scene.

Pored kul produkcije Tom Hardy kao Venom, i dobrih specijalnih efekata, zvučni efekti ovog filma bili su nevjerojatni. Ako imate priliku vidjeti ovo u Dolby Atmos kazalištima, preporučujem vam da to učinite kako biste bolje doživjeli film. Umjesto da odete u studije sa lošim kvalitetnim zvučnim sistemom. Kad sam vidio krajnju kreditnu scenu, također sam primijetio da je specijalizirana za IMAX. Mislim da je to bilo odlično. Oh ya, postojala je 1 srednjoročna kreditna scena (koju bi vjerojatno razumjeli samo Spider-man obožavatelji koji su čitali stripove) i još jednu post-krajnju kreditnu scenu koja nam je dala napomenu o filmu koji dolazi u kazališta u prosincu 2018. Dakle, nemojte prebrzo napustiti svoja mjesta.

Sve u svemu, mislio sam da je ovaj film bio prilično zabavan. Pomalo pojednostavljen u dijelu priče i prekratko trajanje. No, akcijske sekvence (osobito jurišne scene u San Franciscu) bile su odlične. Bilo je i nekoliko prizora koji su bili prilično smiješni. Moja djevojka i ja jako smo uživali u ovom filmu, jer ga nismo analizirali. Publika koja želi vidjeti film očekujući prave nasilne akcijske scene ne bi se zadovoljila. Ne mislim da je dovoljno sigurno za djecu jer postoji kratka zastrašujuća sekvenca i scene prikladnije za zreliju publiku. Dakle, ako ste u potrazi za mekanim, malo zabavnim filmom protiv heroja Marvel, onda bi to mogla biti alternativa. Međutim, ako želite više nasilni poput Deadpoola ili crossovera s MCU-om, onda ih ne biste našli ovdje. Tvoj izbor. IMDB OCJENA FILMA: 7.1/10

Sretno promatranje!

Venom (2018)
Previous articleMary Queen of Scots (2018) Trailer Filma