Friday, December 3, 2021
HomeAkcioni FilmoviVojska Lopova Recenzija & Pregled Filma 2021 (Army of Thieves)

Vojska Lopova Recenzija & Pregled Filma 2021 (Army of Thieves)

-

Jučer je ovaj novi “Vojska lopova” (Army of Thieves) film objavljen na Netflixu. Već nekoliko tjedana znam za ovaj film, koji je prednastavak onog zanimljivog filma “Army of the Dead” od prije nekoliko mjeseci. Definitivno je bilo intrigantno jer je u fokusu bio jedan od likova za koje sam se vezao. Tako da kad mi se sinoć pružila prilika, odmah ga počnem gledati. OK, idemo dalje.
Kratka priča

Nešto prije događaja iz tog ranijeg filma, Dieter koji se još uvijek zvao Sebastian (Matthias Schweighöfer) radio je kao bankovni blagajnik i bilo mu je dosadno u njegovom životu. To je bilo sve dok nije upoznao Gwen (Nathalie Emmanuel – The Fate of the Furious, Four Weddings and a Funeral miniseries itd.) koja je primijetila Sebastianovu sposobnost sigurnog razbijanja.

Gwen je regrutirala Sebastiana da bude dio njezine posade zajedno s ostalim članovima poput mišićavog Brada Cagea (Stuart Martin), vozača Rolpha (Guz Khan) i hakera Korine (Ruby O. Fee) kako bi izvršili pljačku na nekom najtežem sefu na svijetu. Dok su počeli s tim pljačkama, agenti Interpola predvođeni inspektorom Delacroixom (Jonathan Cohen) pokušavali su ih uhvatiti.

Pa kako bi se priča završila? Sve možete pronaći u ovom zanimljivom i prilično zabavnom filmu o pljački.

Vojska Lopova Recenzija Filma

Kad sam počeo gledati “Vojska lopova” film, nekako sam osjetio da će biti malo laganiji u usporedbi s Army of the Dead. I dok sam nastavio gledati, očito je bilo lagano do kraja. Nije bilo puno drame, a budući da je glavna glumačka uloga bio lik koji je bio prilično društveno neugodan, osjećaj koji sam imao bio je pomalo suosjećaj sa Sebastianom, pogotovo kada je otkrio da ga privlači žena koja je izašla iz njegove lige i njegova osobna potraga za “osvajanjem” legendarnih sefova.

Ali kako je priča napredovala, ta se simpatija pretvorila u podršku Sebastianovoj novootkrivenoj avanturi i prijateljima i natjerala me da bolje uživam u filmu. Budući da je došlo do niza pljački, svakako je bilo ugodno vidjeti kako će to učiniti. Najviše mi se svidjela prva pljačka jer je uspjela spojiti inteligenciju i bilo je malo komične strane. Sljedeće pljačke bile su napetije. Općenito, nisu bili potpuno komplicirani tipovi pljački, iako ih je još uvijek bilo zabavno vidjeti.

Glumačka ekipa “Vojska lopova” (Army of Thieves) filma prilično je dobro odradila svoj posao. Očito mi se sviđa igra Matthiasa Schweighöfera kao ovog vrlo simpatičnog lika, dok se Nathalie Emmanuel savršeno uklopila u svoju ulogu. Njezinu hemiju s Matijom bilo je zabavno gledati. Oh, Jonathan Cohen također je bio vrlo prikladan kao inspektor Interpola koji je želio uhvatiti tim koji mu je nekoliko puta izmakao. Čini mi se da je glumačka postava ovdje europska, što sam smatrao ispravnim odabirom jer je radnja filma bila u Europi. Sviđa mi se kako su se uspjeli povezati s epidemijom zombija koja će biti temelj događaja u Army of the Dead.

“Vojska lopova” film traje 127 minuta što se činilo prilično dugim, ali mislim da je bilo u redu s obzirom na to da je trebalo izvesti niz pljački. Nije bilo srednje ili post end kreditne scene. Btw, prvobitno sam mislio da će i ovaj film biti prilično elegantan kao i njegov nastavak, ali onda mi je palo na pamet da film nije režirao Zack Snyder nego sam Matthias Schweighöfer. Iako možda nema takvu kvalitetu, ali je ipak bio zabavan film. Oh Zack Snyder je pridonio filmu kao jedan od producenata i kao koscenarist zajedno sa Shay Hatten.

Sve u svemu, meni je ovo bio zabavan film. Ima nekoliko jedinstvenih pljački koje su izvršili ljudi koji nisu bili previše ozbiljni dok ih je Interpol proganjao. Bilo je malo komedije i romantike, dok su zombiji ovdje bili vrlo ograničeni i više nalikovali samo pozadini. A zbog nedostatka zombija i svjetlijeg tona, ovo nije nasilan film koji bi ocjenu za 16+ objasnio samo govorom u filmu. Sada ako vas zanima film o pljački s gore navedenim atributima, onda će ovaj film biti ugodan. Međutim, ako vam se više sviđa film o preživljavanju zombija ili ozbiljan komplicirano napravljen film o pljački s puno obrata, onda vam to možda neće biti po volji. Vaš izbor. IMDB Ocjena Filma: 6,4/10

“Vojska lopova” Trailer Filma

Film Credits

Vojska lopova Film (Army of Thieves) 2021

Žanr

Akcija, Komedija, Krimi, Filmovi 2021

Redatelj

Matthias Schweighöfer

Producent

Zack Snyder, Shay Hatten

Zemlja: USA, Germany

Trajanje filma

2h 7min

Datum izlaska 28.10.2021 (svjetska premijera)

U kinima od : //

Glavne Uloge Glumci

Matthias Schweighöfer kao Ludwig Dieter

Nathalie Emmanuel kao Gwendoline

Ruby O. Fee kao Korina

Stuart Martin kao Brad Cage

Guz Khan kao Rolph

Jonathan Cohen kao Delacroix

Noémie Nakai kao Beatrix

Christian Steyer kao Hans Wagner

Dan Bradford kao Big Tough Guy

Trent Garrett kao Mr. Cool Guy

Barbara Meier kao Lucy

Rezime - Sažetak

Ima nekoliko jedinstvenih pljački koje su izvršili ljudi koji nisu bili previše ozbiljni dok ih je Interpol proganjao. Glumačka ekipa “Vojska lopova” (Army of Thieves) filma prilično je dobro odradila svoj posao. Općenito, nisu bili potpuno komplicirani tipovi pljački, iako ih je još uvijek bilo zabavno vidjeti.

Latest posts