Još 24 Sata Života – 24 Hours to Live 2017 Recenzija Filma

JOŠ 24 SATA ŽIVOTA 2017
24 Hours to Live

Žanr: Akcija, Triler
Redatelj: Brian Smrz
Producent: Zach Dean, Jim McClain
Glavne uloge: Rutger Hauer, Ethan Hawke, Paul Anderson, Liam Cunningham. Nathalie Boltt, Tanya van Graan, Hakeem Kae-Kazim, Qing Xu. Aidan Whytock, Andrew Morgado, Tyrone Keogh, Richard Lothian, Bjorn Steinbach, Brendan Murray, Jenna Upton
Zemlja: Hong Kong, Južna Afrika
Trajanje filma: 01:33:00
Datum izlaska: 26.10.2017 (svjetska premijera)
U kinima od : 1 December 2017 (USA)
B i H 07.12.2017.
Hrvatska 07.12.2017.
Srbija 07.12.2017.

Jedan od najzabavnijih elemenata uspjeha ” John Wick ” bio je način na koji je film koristio Keanu Reevesovu posebnu prisutnost na ekranu imala najveći utjecaj. Akcijski filmovi često se igraju snagama svojih vodećih muškaraca poput čovjeka kojeg je Bruce Willis prenio u ” Die Hard ” , Liam Neesona u ” Taken “, a tako je i bio s gospodinom Wickom, ulogom koja se osjećala kao takva za Reeves. Međutim, proizvedena je suprotna reakcija gledajući “24 Hours to Live”. Film koji izgleda u sukobu s osnovanom osobnošću svog vodećeg čovjeka, prekrasni Ethan Hawkeom . Tijekom filma, možete vidjeti Hawkove pokušaje da donese rezonanciju i istinu u film koji je nacrtan kao “Crank” nastavak i dijaloge koji zvuče kao da ih je napisao jedan tinejdžer. Gledanje glumca u borbi protiv dubokih nedostataka filma u kojemu je on gotovo zanimljiviji od samog zapleta. Barem je zabavnije.

Red Mountain je organizacija koja je odgovorna za sve vrste užasnih stvari. Jedan od njih, Keith Zera, pristao je svjedočiti UN-u o zlodjelima koje su počinili ti gadovi. Jim Morrow, visoki operativac Red Mountain-a koji je također bliska prijatelj Travisa, daje ponudu koja Travisu zvuči predobro da je odbije. Keith Zera je pod zaštitnim nadzorom Interpolove agencije Lin Bisset, koja se pokazala prilično teško za ubiti, šta s njezinim pištoljem kojem nikada ne ponestane metaka i cilj koji nikad ne promašuje bez obzira na sve.

Travis zavodi Lin kako bi dobio pristup informacijama na mobitelu i uskoro sazna gdje se Keith nalazi. Međutim, Lin ga pronalazi ubrzo nakon toga, a to će rezultirati pucnjavom gdje ce ga agentica pogoditi i ubiti. Rekao sam vam da nikada ne promašuje. Srećom za Travis, organizacija Red Mountain usavršila je sposobnost da se mrtvi ponovno vrate u život. … dobro, privremeni život – točno 24 sata. Žele dobiti informaciju od Travisa gdje se nalazi njihov cilj, s namjerom da ga ubiju nakon što dobiju te informacije. Naravno, i s manje od jednog dana života, on odluči učiniti toliko štete Red Mountainu, dok možda skriva za svoje grijehe spašavanjem Linovog sina od svog poslodavca kako bi nadoknadio što nije bio tamo da spasi svoju ženu i sina.

Vidite, ovo nije obični film ubojice. Nakon što je Conrad pozvan na zadnji zadatak, za koji će mu se uplatiti 2 milijuna dolara, završava par puta na ulici. Probudi se na operacijskom stolu, rekavši mu kako je vlada izumila novu tehnologiju koja u osnovi može oživiti svakoga: JOŠ 24 SATA ŽIVOTA. Da bi dodali malo filmski njuh na to odbrojavanje, doslovno su stavili sat koji otkucavao u ruci pacijenta. Dakle, neobične ovlasti koje su probudile Conrada da bi dobili dio vitalnih informacija od njega koje je saznao prije pucanja u njega.

Još 24 Sata Života jako zanimljivog života

Malo “Crank” i malo “John Wick” s Ethanom Hawkeom?. Zvuči kao sjajna ideja. Kako bi mogao biti film s ubojicom koji je imao smrtonosni sat u njegovoj ruci? Glavni problem je gore spomenuti prekid veze između glumca i projekta. Hawke donosi gravitaciju u svoje uloge, a ovaj film trebao je ludost. On je takav relatable, humani glumac, ali ova vrsta udjela zahtijeva nešto dobro. Kad god je Hawke pokušao prodati vjerodostojnost, možemo vidjeti rupe i manipulativne trikove. Vjerovali ili ne, većina toga nema smisla (osobito činjenica da se budi Conradom da dobiju informacije o mjestu koje bi vjerojatno bilo premješteno nakon ulične pucnjave, ali što god bilo). Volio bih da mogu reći da “24 sata za život” najbolje djeluje ako isključite mozak i prestanete postavljati pitanja. Ovaj film nikada nije dovoljno zabavnan da to funkcionira.

Evo gdje bismo mogli izdvojiti još neuspješne elemente ” JOŠ 24 SATA ŽIVOTA”, uključujući uniformno užasno podupiranje i nejasan smjer, ali zašto se gnjaviti? Ethan Hawke, koji godišnje izvodi otprilike šest filmova, to ga neće potresti i nastavit će dalje, vjerojatno će pronaći svoj “John Wick” negdje usput. Trebali biste pričekati dok ne učini.

IMDB Ocjena Filma:  24 Hours to Live