Patriots Day 2016 Recenzija Filma

Patriots Day (2016)

Žanr:  Drama, History, Thriller

Redatelj:   Peter Berg

Glavne uloge:    Mark Wahlberg, Michelle Monaghan, J.K. Simmons

Trajanje filma: 02:13:00

Datum izlaska:   13 January 2017 (USA)

Je li prerano? Ako ne, da li je sve ovo previse bolno ponovo? Čak i ako je pravo vrijeme? Svaki gledalac filma će imati svoje odgovore na ova pitanja, ali jasno je da je pisac / direktor Peter Berg (Deepwater Horizon, Lone Survivor) i iz Boston oblasti rodom Mark Wahlberg vjeruju da je sada vrijeme i da je to najbolji način da se ponovno stvori ova katastrofa i njene posljedice.

Wahlberg igra Tommy Saunders. Njegov lik je očigledno sаstаvljen od više policаjаcа i hitne službe, а iаko je u centru filmа, lik je slаbа kаrikа. On je nekako Super policajac koji nikad ne spava i uspevа dа bude bukvаlno svudа gdje se nešto dešava … i na Bostonskom maraton cilju, FBI-kontrolni centar, bolnica da intervjua preživjele, ili hodanje ulicama praćenje ili pronalaženje loših momaka.

Osim Wahlberg lika, film radi izvanredan posao u ponovnom stvaranju tragičnih događaja, emocionalne i fizičke posljedice, kao i hitnu potragu za provođenjem zakona. S obzirom na to da je prošlo manje od četiri godine većina ili svaki detalj je još frišak u našim glavama. Pratimo zajedno kako se koriste ulične kamere za identificirati osumnjičene do konačnog zauzimanja broda u dvorištu. Patriots dan je film koji će donijeti neku vrstu emocija za većinu publike. Ovaj detalj je fantastičan i čini da se osjećate kao dio tima u ovoj epskoj potjeri, utvrđujući vas bijes da uhvate loše momke. Specijalni efekti i audio rezultat samo će produbiti vaše uranjanje u priču. Međutim, budite spremni za neke političke diskusije i potencijalna emitovanja pritužbi kada vidite vrlo ekstremne opise u ovom filmu.

Drugа stvаr sto film rаdi dobro je da ispriča priče pojedinaca koji su jos pod utjecajem. Doživljavamo emocije Bostonskog policijskog komesara Ed Davis (John Goodman), spremnost i hrabrost Watertown Police Chief Jeffrey Pugliese (JK Simmons), uspone i padove MIT službenika Sean Collier (Jake Reading), teror i hrabrost u zatočeništvu Dun Meng (oko Jimmy Yang) i fokus sukoba guvernera Deval Patrick (Michael Beach) i FBI specijalnog agenta Richard Deslauriers (Kevin Bacon). Tu je i priča preživjelih Kensky Jessica (Rachel Brosnahan) i Christopher O’Shea (Patrick Downes), i nekoliko drugih koje smo malo upoznali.

Bombaše / teroriste / braću igraju Alex Wolff and Themo Melikidze, koji ni jedan napor ne cine da objasne svoje postupke i osjećanja. Najbliže mi je argument u stanu sa ženom (glumi Melissa Benoist) to je ujedno jedna od najmračnijih scena. Taj intervju sa zenom starijeg brata. Njihove akcije su prikazane detaljno, iako ne i pozadina motiva. Čak i zabluda iz razreda koji je pomogao zaštiti mlađeg brata su prikazani.

Film uspješno uspostavlja “normalan” početak za ono što se činilo da je “normalan” dan. Naravno, 13. april 2013. godine ispostavilo se da je sve osim toga. Čujemo Newtown počast na otvaranju utrke,a vidimo David Ortiz sa svojom bojom na proglašenju u Fenvai Park. Muzika Trent Reznor i Atticus Ross je uvijek na licu mjesta za raspoloženje, a posljednjih 10 minuta su daleko najviše emocionalne… čujemo iz stvarnog života preživjelih. Ja mogu vjerovati da bi ova priča najbolje bila ispričana u dokumentarnoj formi, ali ne može se poreći da je podsjetnik o moći ljubavi, i duhu Bostona i Аmerike.

Ocjena: 7.5/10

Patriots Day (2016) on IMDb