Petar Zecimir – Peter Rabbit (2018) Recenzija Filma

Petar Zecimir (2018)
Peter Rabbit
Zec Petar

Žanr: Animirani, Avantura, Komedija, Filmovi 2018
Redatelj: Will Gluck
Producent: Will Gluck, Rob Lieber
Glavne uloge: Elizabeth Debicki, Margot Robbie, Daisy Ridley, Domhnall Gleeson, Rose Byrne. James Corden, Bernardo Santos, Tom Greaves, Deborah Rock. Fayssal Bazzi, Emma Louise Saunders, Vauxhall Jermaine, Ty Hurley, Jill Buchanan, Sian Fleet-Milne
Zemlja: Australija, Engleska, SAD
Trajanje filma: 01:35:00
Datum izlaska: 03.02.2018 (svjetska premijera)
B i H 22.03.2018.
Hrvatska 22.03.2018.
Srbija 22.03.2018

Petar Zecimir(kojeg je izrazio James Corden – The Emoji Movie, Trolls itd.) bio je vrlo nestašan zec koji je volio ići u povrni vrt u vlasništvu g. McGregora(Sam Neill – The Piano, Jurassic Parki sl.) kako bi “skupio” mrkvu, paradajz i tako dalje. Uvijek je otišao tamo zajedno sa svojim rođakom Benjaminom (Colin Moody) i sa tri mlađe  sestre Mopsy (EElizabeth Debicki – Guardians of the Galaxy Vol. 2, Everest itd.), Flopsy (Margot Robbie – Focus, Suicide Squad itd.) I Cottontail (Daisy Ridley – Murder on the Orient Express, Star Wars: The Force Awakens i sl.). Gospodin McGregor bio je smeten tim zlosretnim zečevima i pokušao ih je uhvatiti. No uvijek su ih spašavao i zaštićivao drugi lijepi komšija po imenu Bea (Rose Byrne – Damages TV series, Neighbors itd.).

McGregor je imao dalekog nećaka po imenu Thomas (Domhnall Gleeson – American Made, The Revenant itd.) koji je radio u trgovini igračkama u Londonu. Kao što bi sudbina htjela, Thomas je odlučio otići u selo i očistiti McGregorovu kuću. Petar Zecimir i svi ostali koji su živjeli u susjedstvu bili su uzrujani da je novi tip boravio u selu i čuvao povrtnjak. Dok je Bea, koji je bio zadovoljan novim susjedom, izgledao je kao da je se lahko pogodio s Thomasom, pa je Peter postao još više uznemiren i htio se pobrinuti da Thomas napusti selo.

Može li Petar Zec uspjeti da ih Thomas ostavi na miru? Da li je Thomas dobio “borbu”? Sve odgovore pronađite u ovom porodičnom zabavnom filmu.

Petar Zecimir Filmske Recenzije

Kad smo moja djevojka i ja otišli gledati film, bilo je čisto da saznamo da li je film zabavan kao i trailer. I nakon što smo vidjeli cijeli film, osjećali smo se baš tako. Film je bio vrlo lagan, usredotočivši se na zlovolju i šarmantnu osobu Petera Rabbita sa svojom obitelji i prijateljima. Domhnall Gleeson, koji je bio u stanju izraziti svoju lošu stranu, kao i svoju dobru stranu (premda ga nisam mogao prepoznati bez brade), glumio je “negativca”. I James Corden je bio jako dobar u izražavanju Petera Rabbita da bismo mogli zamisliti da li Peter ima glas, bilo bi tako.

Osim onih dvojice, mislim da su i drugi bili istaknuti, izvođači su bili tripleti koji su bili vrlo slatki i sestrinska “gužva” bilo ih je zabavno vidjeti. Ostali prateći prijatelji koji su bili smiješni bili su Svinja i Jež, plus prilično “dosadne” ptice koje vole pjevati. U osnovi, likovi su bili zabavni za gledanje i dodali su boju priči. Siguran sam da će i mlađa publika moći uživati ​​u filmu. Kad smo ovo jučer vidjeli, kino je bilo napola puno i puno njih je bila obitelj s djecom. Film je kategoriziran za sve uzraste, ali moja djevojka pomislila je da neki od smiješnih prizora za nas možda nisu pogodni za vrlo malu djecu koja ih vjerojatno još nisu mogla razumjeti.

Ovaj je film prilagođen iz raznih dječjih knjiga

Ovaj je film prilagođen iz raznih dječjih knjiga koje je napisao Beatrix Potter početkom 1900-ih (tako da su priče bile napisane davno). Vrlo je iznenađujuće da su ove priče i likovi do sada vrlo popularni. Iako moram priznati da nisam upoznat s likovima, možda sam ih vidio negdje u glavnim knjigama. Ali moja djevojka je definitivno bila upoznata s Peterom Rabbit i oboje smo se dobro smijali dok smo ga gledali. Cijela publika, uključujući roditelje, bila je u mogućnosti uživati ​​u filmu jer je bilo poprilično zabavno, posebno glavni “prekršaj” između Petera Rabbita i Thomasa. Bilo je i kratki trenutak na kraju gdje je moja djevojka bila malo pogođena. Također znam da je doista uživala u filmu i voljela je one slatke i divne zečeve.

Kao porodični film, mislim da bi ovo bilo lijepo oduševljenje za užitak. Njezini posebni efekti (animacije) bile su vrlo dobre i žive, a zvučni efekti su bili prilično pristojni, s nekom lijepom pozadinskom muzikom. Film je imao srednju kreditnu scenu koja se ne smije propustiti. Pa ako želite to vidjeti sa svojom cijelom obitelji, to još uvijek možete učiniti do tada. No, ako niste ljubitelj takvog žanra, možda se nećete previše zabaviti ili ćete čak osjetiti da je film previše djetinjast. Tvoj izbor.

Ocjena Filma: 3.5/5

IMDB Ocjena Filma: 6.4/10