303 (2018) Recenzija Filma

Producent: Hans Weingartner, Silke Eggert
Glavne uloge: Mala Emde, Anton Spieker, Arndt Schwering-Sohnrey, Thomas Schmuckert, Jörg Bundschuh, Steven Lange, Martin Neuhaus, Hannah Schröder, Sophie Tschannett
Zemlja: Njemačka
Trajanje filma: 02:25:00
Datum izlaska: 16.02.2018 (svjetska premijera)

SADRŽAJ
Jan je uvjeren da je čovjek po svojoj prirodi sebičan. Zato se i ne čudi kad se vozi u Berlinu. Jule, s druge strane, vjeruje da je čovjek u biti suosjećajan, te Janu nudi mjesto u svom kamperu. Oboje kreću prema Atlantiku. Jan želi otići u Španjolsku, Jule, svom dečku u Portugalu. Zapravo, trebala bi ići samo u Köln, ali se svaki kilometar otvara malo više od svijeta drugoga. Čini li kapitalizam čovjekom neandertalca? Da li monogamija dovodi do nesreće i može li se izabrati u koga se zaljubljujte? Putovanje kroz zapadnu Europu, gladan života i romantike, između zaljubljenosti u putovanje i želje da se stigne negdje.

303 Filmske Recenzije

Život je B-film. To je glupo i čudno. Neusmjerena priča i dijalozi su tromi, ali ponekad postoji poezija u šali i … Stani, to su samo stihovi Ani Difranco-inog “Pakla, da”. Tako je, ali to je i filmska priča Hansa Weingartnera ( Free Rainer ). Prodana kao umjetno dobro raspoloženje kao pop pjesma, koja, naravno, radi na ekranu. Potpuno meta! Kuhinjska psihologija i amaterska analiza zasitili su paternalističku sliku koju je oblikovalo gotovo pedeset godina mlađe generacije. Naslov zvuči kao pozivni broj, ali se odnosi na stari kamper. Tako su Jule ( Mala Emde) i Jan ( Anton Spieker ) na putu iz Berlina u Španjolsku.

Muškarac i žena u staroj školi – mobilni na putu prema jugu. Odmah se uzdižu slike seoskih puteva, slikovitih mjesta, turističkih uslužnih područja i slikovite prirode. A Weingartner nije bio lijen, premda je Jan jednom ljenost nazvao osnovnim ljudskim principom, te ih je sve prognao za film. Činilo se da na obližnjoj lokaciji, naizgled, najbliže jezero, rijeku ili oceansku plažu, gdje su protagonisti morali skočiti u vodu ili piknik, stalno dolazili. Uzbudljivo je to doživjeti za sebe. Manje uzbudljivo gledati. Ali priča? Princip lijenosti Vermaledeites! Umjesto da razvijate vlastite ideje, lako je podvaliti poznate. Real Road Movie negdje uzimaju svoje likove. S Janom i Juleom, cilj je od početka tako blizu da su skoro stigli.

Put

Jule je trudna i ne zna želi li dijete. Jan je imao glupo djetinjstvo jer ga je očuh odbio i želi upoznati svog biološkog tatu u Španjolskoj. Da su dva savršena para, jasno je od prvog trenutka. Osim za sebe i Weingartena, istražuje privlačnost njih dvoje u ekstravagantnim raspravama. Oni bi trebali kopati mega duboko, sve do prapovijesnih vremena, do kromanjonaca, ali isporučuju samo zajedničke grobnice i izgledaju neobično nezreli za dvoje 24-godišnjaka. Kao što je Jan jednom rekao: ” Ako želim čuti nešto takvo, kupujem sebi” Brigitte “.” Hoće li novac za ulaznicu za film radije biti uložen u obrazac za životni stil, izlazi isto na intelektualnoj i umjetničkoj razini.

Zaključak

Dijamantna filmska romansa promatra dvoje mladih ljudi koji se zaljubljuju. Beskrajni razgovori o ljubavi, seksu, neandertalcima i svijetu komplimentiraju ugodne panoramske perspektive. Ishod turneje kroz ljubavne komedije i filmske klišeje mladih je predvidljiv, ali suosjećajni glumački dvojac postavlja dodir prirodnosti. Film poput dosadnog djeteta. Teško je biti ljut na njega, ali na duge staze imat ćeš ogromne nevolje. IMDB Ocjena Filma: 7.8/10

Trailer Filma 303:

303 2018 Dijamantna filmska romansa promatra dvoje mladih ljudi koji se zaljubljuju. Beskrajni razgovori o ljubavi, seksu, neandertalcima i svijetu komplimentiraju ugodne panoramske perspektive. Neusmjerena priča i dijalozi su tromi, ali ponekad postoji poezija u šali.

Dan za DA – Yes Day (2021) RECENZIJA Filma

Allison (Jennifer Garner - Peppermint, 13 Going on 30 itd.) I njezin suprug Carlos...