Ant-Man i Wasp (Ant-Man and the Wasp) 2018 Recenzija

Ant-Man i Wasp (2018)
Ant-Man and the Wasp

Žanr: Akcija | Avantura | Sci-Fi | Filmovi 2018
Redatelj: Peyton Reed
Producent: Chris McKenna, Erik Sommers
Glavne uloge: Hannah John-Kamen, Walton Goggins, Evangeline Lilly, Michelle Pfeiffer, Paul Rudd, Judy Greer, Michael Peña, Michael Douglas, Abby Ryder Fortson, Laurence Fishburne, David Dastmalchian, Randall Park, Vanessa Ross, Joshua Mikel, Rob Archer
Trajanje filma: 01:58:00
Datum izlaska: 25.06.2018 (svjetska premijera)
B i H 05.07.2018.
Hrvatska 05.07.2018.
Srbija 05.07.2018.

Postavljen 2 godine nakon događaja Captain America: Civil War , Scott Lang (Paul Rudd – Role Models, I Love You Man i sl.) sada je stavljen u kućni pritvor pod stražom od strane agenta FOO-a Woo (Randall Park – Fresh Off the Boat TV serije i sl.) i morao je prestati biti Ant-Man kako bi izbjegao trajno zatvaranje. Sada je imao prilično miran život, provodio je vrijeme sa svojom kćerkom i izgradio poslove sigurnosti sa svojom suprugom Luisom (Michael Peña – 12 Strong , CHiPs i sl.). No, uskoro će biti upleten sa svojim prijašnjim životom, kada je bio na neki način povezan s Janetom van Dyne (Michelle Pfeiffer – The Fabulous Baker Boys, Batman Returns itd.) u kvantnom području.

Hank Pym (Michael Douglas – Wall Street, Basic Instinct i sl.) I njegova kći Hope (Evangeline Lilly – Real Steel, Lost TV serije i sl.) koji su preuzeli identitet Waspa također pokušavaju otkriti je li njihova supruga i majka Janet još uvijek živi u kvantnom području. Dakle, njih dvoje, zajedno s neradišnim Scottom, pokušali su pomoći Janetu. Također su tražili pomoć Hankovog starog kolege u SHIELD-u, Bill Foster (Laurence Fishburne – The Matrix trilogija, CSI TV serije i sl.).

U međuvremenu, tajanstvena osoba koja je uspjela prijeći između objekata i nazvana Ghost (Hannah John-Kamen – Killjoys TV serije i sl.) pokušavala je oduzeti Hankov laboratorij. I zločinac zvan Sonny Burch (Walter Goggins – Tomb Raider , Justified TV serije i sl.) također je pokušavao da dobije ruku na Hankovim eksperimentima.

Može li Scott, Hope i Hank spasili Janet dok pokušavaju izbjeći zarobljavanje od strane FBI-a? A tko je bio Ghost i što joj je bila namjera? Pronađite ih sve u ovom zabavnom, i laganom filmu.

Ant-Man i Wasp Filmske Recenzije

Pa, ovaj film je bio stvarno zabavan za vidjeti. Kada sam prvi put vidio film još 2015te. godine, mislio sam da je to bio lagani obiteljski film s lijepim izgledom Paul Rudd-a kao Ant-Man-a i, naravno, vrlo smiješnim likom Luis Peñe. U ovom nastavku, obojica su ponovili svoje uloge i morao sam reći da ih je najveći dio zabave uključivao. Scott je bio šarmantan, napravio je mnogo šala i njegova ponekad velika školska ljubav scene s Hope su bile zabavne za vidjeti. Plus njegov odnos sa slatkom kćeri Cassie (Abby Ryder Fortson) bio je divan. I, naravno, ponovno je prikazan Luisov način pripovijedanja (što je bilo jedno od mnogih scena koje sam uživao).

Osim tih zabavnih scena, filmska je priča zapravo bila prilično jednostavna. Bila je to spasilačka misija, dok su 2 skupine ljudi izbjegle progon. Karakter DUHA bio je, međutim, ono što sam osobno osjećao kao prilično slabu točku ovog filma. Nije bio veliki zlikovac kojem sam se nadao da bude neprijatelj Ant-man-a. I unatoč tome što je još jedan zlikovac Sonnyja Burcha, također sam mislio da on nije zastrašujući. Ali pretpostavljam da Marvel samo želi da se uvjeri da je ovaj film bio što je moguće svjetliji, zbog čega čak i zlikovci nisu bili najstrašniji i zapravo prilično sivi.

Specijalni efekti filma su bili dobri. Povećanje ili minijaturiziranje predmeta učinjeno je lijepo. To je bio i dio gdje je film postao vrlo smiješan jer bi nas zabavljao vrlo divovski Ant-man (ili Scott). Moja najdraža scena bila je u Cassijevoj školi. Zvučni efekti čudno nisu bili dobri, unatoč tome što smo film vidjeli u Dolby Atmos kinu. Nisam siguran u razlog, ali definitivno me nije impresioniralo. Ovdje su bili zabavni i posebice Randall Park kao agent Woo, a Luisov tim Dave & Kurt (koji su igrali tip TI Harris i David Dastmalchian). Iako njihovo vrijeme na ekranu nije bilo toliko, još uvijek su mogli pružiti smijeh za nas publiku. I bilo je i 1 ili 2 emocionalnih trenutaka koji su utjecali na moju djevojku.

Tempo filma jako dobar

Za gotovo 2 sata filma, film uopće nije dosadio niti je požurivao. Taj je ritam bio posve stabilan, smiješni trenuci bili su vrlo bogati. A šale se definitivno još uvijek mogu upravljati za mlađu djecu. Film je svakako siguran da ga vide djeca i cijela obitelj. U slučaju da se pitate, bilo je 1 srednjoročne kreditne scene i 1 post-kraj kreditne scene. Ne zaboravite ih, jer je jedna od njih doista bila važna.

Sve u svemu ovaj film bio je zaista porodičan. Bilo je super svjetlo, bez teških komplikacija da razumijete (osim možda kvantne stvarnosti koja je bila pomalo komplicirana) i definitivno uživati ​​u zabavnom filmu Marvel superheroja. Stoga nemojte očekivati ​​strašnu veliku borbu između Ant-Mana i Wasp-a s neprijateljima, budući da su se borbe učinile prilično lagane. Definitivno nije bio onaj koji bi vas zadivio punom akcijom, ali biste napustili kino osjećajno sretnim i integriranim u isto vrijeme posebno nakon što ste vidjeli tu krajnju kreditnu scenu. Kao i obično, film Marvel bi definitivno bio onaj kojeg publika traži, mada sumnjam da će to dovesti do toga da se ljudi vraćaju ponovo i ponovo da ga vide više puta. Ako ste u potrazi za zabavnim superheroj filmom, onda ovo definitivno odgovara vašim potrebama.

Sretno promatranje!

OCJENA FILMA: 4/5