Christopher Robin (2018) Recenzija Filma

Christopher Robin (2018) Uživali smo i mislim da bi ovo bilo dobro iskustvo za cijelu obitelj. Ugodno je za odrasle i podsjećanje na vrijeme gledanja tih smiješnih likova iz Hundred Acre Wooda i zasigurno donosi i puno nostalgičnog osjećaja.

Pogledali smo Christopher Robin (2018) ovaj sjajan obiteljski i prijateljski filma za sve generacije. Priča i za djecu i odrasle. U nastavku mozete pogledati detalje filma i pročitati našu recenziju.

Christopher Robin (2018)

Žanr: Animirani | Avantura | Komedija | Filmovi 2018
Redatelj: Marc Forster
Producent: Tom McCarthy, A.A. Milne
Glavne uloge: Hayley Atwell, Ewan McGregor, Chris O’Dowd, Toby Jones, Jim Cummings, Peter Capaldi, Brad Garrett, Mark Gatiss, Sophie Okonedo, Adrian Scarborough, Roger Ashton-Griffiths, Paul Chahidi, Nick Mohammed, Oliver Ford Davies, Gintare Beinoraviciute
Trajanje filma: 01:44:00
Datum izlaska: 31.05.2018 (svjetska premijera)
B i H 04.10.2018.
Hrvatska 04.10.2018.
Srbija 16.08.201

Mladi Christopher Robin morao je ostaviti svoje najbolje prijatelje iz Hundred Acre Woods koji uključuju Winnie the Pooh & Tigger (oboje je izrazio Jim Cummings), Piglet (Nick Mohammed), Eeyore (Brad Garret – Everybody Loves Raymond TV serija itd.) I ostali, za internat. Odrastanje u “stvarnom svijetu” učinilo je da je odrasli Christopher (Ewan McGregor – Beauty and the Beast , trilogija prequela Star Wars itd.) se promijeni i zaboravi na svoje prijatelje iz djetinjstva. Rad na Winslowovoj prtljazi pod njegovom šefom Giles (Mark Gatiss – Our Kind of Traitor, Sherlock TV serije itd.) zasigurno nije pomoglo jer ga je učinilo pomalo depresivnim i čak se udaljio sa suprugom Evelyn (Hayley Atwell – Captain America: The First Avenger, agentica Carter TV serije itd.) i svojom mladom kćeri Madeline (Bronte Carmichael).

Kad je Giles dao upute Christopheru da radi vikend i da ne može pratiti svoju obitelj na odmor, Christopher nije imao izbora nego se pridržavati uputa. No, pri tome se nekako susreo s najboljim prijateljem iz djetinjstva Winnie Pooh koji bi mogao ugroziti njegov rad i odrasli život.

Pa što će se dogoditi s Christopherom Robinom i njegovim prijateljima? Pronađite ih sve u ovom divnom slatkom obiteljskom filmu.

Christopher Robin Filmske Recenzije 2018

Pa ovaj film me stvarno zadovoljio u vidu da su svi lijepi crtani likovi oživjeli. Specijalni efekti njihova stvaranja su bili vrlo dobri i svi su bili realni. Možete vidjeti primjer ovoga tokom scene kad je Christopher Robin zagrlio Winnie the Pooh, koji je bio stvarno živ. Ono što ih je učinilo tako nevjerojatno zabavnim za vidjeti i donese toliko sjećanja na moju djevojku (koja nije mogla zaustaviti suze kad je prvi put vidjela one likove) bio je glas Jima Cummingsa koji je također izrazio Winnie Pooh u seriji crtića koje je moja djevojka voljela gledati.

Osim onih lijepih i divnih likova, zapravo sam otkrio da je priča vrlo lagana i pomalo predvidljiva. Ne da se žalim jer je film ipak bio obiteljski i prijateljski za sve uzraste. Ako je priča prekomplicirana, ne bi bilo zabavno za djecu. Zaplet je bio lako razumljiv i također je dao moralnu poruku, osobito roditeljima o prioritetima života. Bio je to i lijep prijateljski film.

Film je imao puno lijepih i smiješnih trenutaka (naročito kada je Pooh bio nevjerojatan i nespretan što je bio vrlo lijepo). Budući da je film bio o Christopheru Robinu, očito se priča usredotočila na njega i njegovo prijateljstvo s Winniejem Poohom. Što je značilo da ostatak Poohovih prijatelja nije dijelio previše vremena na ekranu kao što je Pooh to učinio (iako je to pošteno, Pooh je ionako uvijek bio najomiljeniji lik moje djevojke). Morali smo da vidimo cijelu bandu zajedno u kasnijim fazama, ali bi fanovi možda više voljeli da ih vide većinu vremena na ekrana.

Dosta smiješnih trenutaka

Pored smiješnih trenutaka, ova vrsta filma bi definitivno imala prilično emocionalne trenutke. I mislio sam da ih ima u izobilju. Imao je prekrasan kraj. U njemu je također bilo i nekoliko pjesama, uključujući i soundtrack serije koju nisam prvi put primijetio dok mi djevojka nije rekla. Ewan McGregor se lijepo uklapa u lik odraslog Christophera Robina. Nema potrebe da govorim o Jimu Cummingsu jer sam mislio da je stvarno dobar u prikazivanju Pooh i Tigger. Eeyoreovi depresivni komentari uvijek su bili zabavni za slušanje. Dok Piglet nekako meni nije davao previše dojma (osobno sam mislio da glas nije dovoljno dječji). Oh, postojala je krajnja kreditna scena koja je bila prilično smiješna u slučaju da se pitate.

Moja djevojka i ja smo se zabavljali gledajući ovaj film. Uživali smo i mislim da bi ovo bilo dobro iskustvo za cijelu obitelj. Ugodno je za odrasle i podsjećanje na vrijeme gledanja tih smiješnih likova iz Hundred Acre Wooda i zasigurno donosi i puno nostalgičnog osjećaja. Dakle, ako volite Winnie Pooh, onda mislim da biste bili sretni što biste vidjeli ovaj. Ali ako ste fanatični navijači serije i nadate se da je fokus na svim likovima, onda vas možda to neće u potpunosti zadovoljiti. Vaš zbor.

Sretno promatranje! IMDB OCjena Filma:
 Christopher Robin (2018) on IMDb

Christopher Robin (2018) Uživali smo i mislim da bi ovo bilo dobro iskustvo za cijelu obitelj. Ugodno je za odrasle i podsjećanje na vrijeme gledanja tih smiješnih likova iz Hundred Acre Wooda i zasigurno donosi i puno nostalgičnog osjećaja.Christopher Robin (2018) Recenzija Filma