Concussion (2015) Recenzija Filma

Žanr Drama, Sportski
Redatelj: Peter Landesman
Glavne uloge: Will Smith, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Alec Baldwin
Trajanje filma : 01:51:00
Datum izlaska :  25. Prosinac 2015.

U Pitsburgu, priznati patolog dr. Bennet Omalu, otkriva istinu o oštećenjima mozga kod igrača fudbala koji zauvijek ostavljaju trag na njima.

Nisam se nešto naročito zanimao oko filma i najavu sam pogledao tik prije nego što ću pogledati i sam film ali sam vidio da dobro kotira na kladionicama za jednu od Oskarovih nominacija. Zaintrigiralo me dovoljno.

Radnja film se vrti oko nigerijskog doktora, patologa, koji otkriva strašnu istinu vezanu za potres mozga kod sportaša američkog fudbala i u pokušaju razotkrivanja riskirat će vlastiti život. Nigerijskog doktora utjelovljuje Will Smith u ovoj, pomalo predvidljivoj ali zanimljivoj ‘David protiv Golijata’ priči. To znači, jedan čovjek protiv velike zvjerke, velike korporacije ili sistema. U suštini, ‘Concussion’ je jedna zanimljiva i solidna priča koja se itekako da pratiti i koja doduše, zahtjeva vašu konstantnu pažnju, ali zauzvrat će ponuditi jednu strastvenu predanost, jedan dirljiv performans i napetu atmosferu. Prvi dio ‘Potresa’ djeluje kao triler koji će vas prikovati uz sebe dok je drugi dio filma očigledno slabiji, što intezitetom što mogućnošću da ponudi nešto novo, neki neočekivan preokret, ali kada jednu osjetljivu temu, baziranu na istinitoj priči predstavite na ovaj način, onda se ne sikirajte jer ste uradili itekako dobar posao. Will Smith je do sada rijetko pronalazio uloge za sebe jer je iznova i iznova glumio jednog te istog lika tako da je ostajao bez prilike da iskoči iz zone komfora i da pokaže svoj talenat. Njegov talenat je neosporiv jer su to potvrdile uloge u filmovima tipa ‘Ali’, ‘The Pursuit of Happyness’, ili u seriji ‘Princ Bel Aira’, ali u ovoj ulozi pokazao je i više nego što treba i definitivno će to proći opaženo. Mračna biografska priča ekranizirana na pristojan način koja zaslužuje dugovječnost zbog načina izvođenja, zbog stila i zbog glavnog performansa koji je performans karijere gospodina Smitha.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 7/10 a na Tomatoesima prolaznih 62%. Peter Landesman je reditelj filma koji iza sebe ima jedan film, također biografsku dramu, ‘Parkland’. Film je zaradio preko 17 miliona dolara samo u Americi na budžet od 35 miliona.

Neće vas ostaviti ravnodušnim iako možda nije vaš tip filma, ali nudi nešto drugačije od do sada viđenog i zbog toga zaslužuje kapu dole.

Ocjena:8/10