Čovjek iz sjene – Vice (2018) Recenzija Filma

Glavne uloge: Christian Bale, Amy Adams, Sam Rockwell, Alison Pill
Trajanje filma: 02:12:00
Datum izlaska: 25.12.2018 (svjetska premijera)
B i H –
Hrvatska 31.01.2019.
Srbija –

Čovjek iz sjene se fokusira na lik američkog potpredsjednika Dicka Cheneya . Njegova politička karijera, kao i osobni život, i kako je završio na poziciji moći neusporediv s pozicijom bilo kojeg potpredsjednika u povijesti . Nije pretjerano reći da je taj nepoznati političar kojeg je malo tko znao čak i kada je izabran za njegov mandat na iznenađujući način oblikovao suvremeni svijet u kojem Sjedinjene Države preživljavaju ; iako je to da: da je film sam po sebi pretjerivanje ili ne, to je druga priča.

S druge strane, čini se da se svi slažu: u ovom su filmu izvrsni nastupi kojima zapovijeda neprepoznatljivi Christian Bale koji uspijeva voditi film kao divlji i neokrnjeni film. Uz njega su Steve Carrell i Sam Rockwell s dvije predstave koje uspijevaju zasijati u svakoj sekundi kako su obje na ekranu. S druge strane novčića nalazi se drugo veliko ime plakata. Amy Adams igra vrlo sličnu ulogu kao što smo je vidjeli u prošlosti, a ovaj put se osjeća kao više razvodnjena kopija iste. Velika glumica čija je interpretacija žrtva ponavljajućeg kastinga s krivnjama koje su distribuirane i za nju i za produkciju.

Čovjek iz sjene Filmske Recenzije

Vratimo se na pitanje filma: kako na ekranu kina prikazati profil i povijest političara ličnosti tako teško i da nije bitno biti popularan? Doduše, Adam McKay mogao je biti vrlo negativan suradnik potpredsjednika – i vjerojatno će morati proći kroz težak proces.

Ono što me je pozitivno pogodilo u Viceu, bila je formula koju je redatelj upotrijebio za razbijanje sekvenci koje spadaju u područje političke teorije s istom jednostavnošću kao Big Short . Bilo je nekoliko dopuna koje su samo pojačale završno iskustvo. Vjerujem da će se ova oznaka koristiti tijekom cijele redateljske karijere, jer nema razloga protiv.

U narativnom dijelu, očito najdelikatnijem, neki problemi postaju očiti: život Dicka Cheneya (Christian Bale) ispričan je od početka njegova braka s Lynne (Amy Adams) – vrijeme stalnog pijenja i života bez smjera. Prijateljstvo s Donaldom Rumsfeldom (Steve Carell) bilo bi ulaz u život u Washingtonu, iza kulisa moći.

Malo vremena za istraživanje tako velikog broja događaja u Cheneyevom životu stvara neke poremećaje: za primjer srčanog udara potrebno je više vremena da se pokaže nego lovački događaj iz 2006. kada je potpredsjednik pucao. I, u isto vrijeme kada film naglašava Cheneyevo držanje 11. rujna, razvoj ovog dana u Viceovom životu malo je istražen.

Kako bi moglo biti drukčije, McKay nije zabrinut zbog pokušaja da napravi neutralan film: zauzima jasnu poziciju strukturirajući svoju radnju u dva trenutka: u početku, on prikazuje Cheneyevu karijeru do 1999. – svojim usponom u Washingtonu i sudjelovanjem u vladi Forda sve do razdoblja kongresmena Wyominga. U ovom trenutku, redatelj i pisac bave se samo činjenicama koje su široko istraživale historiografije, s malim baletima humora o pitanjima koja uključuju Nixona i Kissingera, na primjer.

Irak

Prijelaz na tvrdovitu poziciju – i njezina karakterizacija kao političkog filma. Odvija se na spektakularan način, kada McKay simulira sretan kraj priče, prevrće konačne zasluge i prekida ih povezivanjem Georgea W. Busha – koji je htio Cheneyja kao njegovg zamjenika na izborima 2000. godine, ovdje je političar izdvojio priliku da se povuče i ostatak svog života provede diskretno kako bi ga mrzili republikanci i demokrati i učinili povijest vicepredsjednikom.

McKay, u tom smislu, stavlja iza Cheneya i Rumsfelda neuspjeh Iraka i naknadnu destabilizaciju regije. Sve je to učinjeno brzo i bez obavještajnih izvješća koja bi potvrdila vezu između Al Kaide i Sadama Huseina. Na posredan način, McKay također stavlja sukob u Iraku kao rat interesa. Posebno velikih američkih naftnih tvrtki koje su godinama financirale Republikansku stranku. George W. Bush, u tom smislu, bio je klasificiran tijekom filma kao osoba “vrlo zelena” i “bez ikakvog iskustva”.

Slažem se s dobrim dijelom McKayove analize. Ali jedan dojam koji može uzrokovati probleme filmu jest taj da pokušava promovirati tipičnu značajku dokumentarnog filma. U okviru dugometražnog filma, usmjeravajući samo redateljsku golu, sirovu istinu. Već sam vidio kolege iz Sjedinjenih Američkih Država koji uzimaju ovaj preokret u recenzijama o ovom filmu. Što je sramota, jer previđa intelektualni i tehnički rad prve razine.

Vice ima nezaboravan posao šminke i iznimne izvedbe, osobito Adams i Carell. Kako bi moglo biti drukčije. To je film koji izaziva mnogo kontroverzi time što predlaže nastavak razgovora o zlostavljanju od strane Busheve administracije, ranu koja još nije zatvorena. IMDB Ocjena Filma: 7.1/10

Titlovan Trailer Filma Čovjek iz sjene :

PRESUDA

Čovjek iz sjene - Vice (2018) Vice ima nezaboravan posao šminke i iznimne izvedbe, osobito Adams i Carell. Film se fokusira na lik američkog potpredsjednika Dicka Cheneya . Prijelaz na tvrdovitu poziciju - i njezina karakterizacija kao političkog filma, odvija se na spektakularan način.

Najnovije

Snježno kraljevstvo 2 – Frozen 2 (2019) Recenzija Filma

Snježno kraljevstvo 2 (2019) Frozen 2 Žanr: Animacija | Avantura | Komedija...