Creed: Legenda je rođena – Creed 2016 Recenzija Filma

Žanr: Drama, Sportski
Redatelj: Ryan Coogler
Glavne uloge: Sylvester Stallone, Michael B. Jordan, Graham McTavish
Trajanje filma : 01:35:00
Datum izlaska : 4. Veljača 2016.

Nekadašnji svjetski šampion i prvak u boksu, Rocky Balboa, postaje trener mladom i perspektivnom Adonisu Johnosnu, čiji je otac bio Rokijev rival i kasnije prijatelj.

Prije nego što se pojavio i ugledao svjetlo dana, imao sam neki unutrašnji osjećaj, kao i većina ljubitelja starog klasika, da će bit riječ o razočaravajućom pomenu na onog ‘Rocky’a i da će biti prolazna varijanta koje se niko više neće sjećati ni mjesec poslije.

Ali stvarnost je potpuno drugačija. Film je doživio hvalu, zaradio ogromnu količinu novca i popeo sa vrh najboljih filmova ove godine. Ali pošto ja volim da gledam stvari iz svoje perspektive, jedva sam čekao da vidim da ga nisu možda precijenili. Iako nije riječ o filmu kojeg treba maksimalno zakivati međ’ zvijezde, ‘Creed’ je opet jedna sentimentalna i lijepa dramica koja je i više nego dobra i koja je uspjela da vrati, barem na kratko, sjaj nekadašnjoj boksačkoj zvijezdi. Rocky odnosno Stallone je izašao iz stereotipnih uloga poput one u ‘Plaćenicima’ i konačno još jednom pokazao svoj glumački talent pa je oduvao sve svoje mlađe kolege u filmu. On je još prije dvije godine pokušao s filmom ‘Grudge Match’ i sa Robertom De Nirom u boksačkoj komediji ‘Grudge Match’ povratiti nekadašnju reputaciju i slavu, usput nasmijavajući publiku, ali mu to nije pošlo baš od ruke. Slaba nafaka, ko što bi se reklo. ‘Creed’ je, iako predvidljiv, opet pun zlatnih trenutaka, a naglasak stavljam na kraj koji je dirljiv i emotivan, što je odrađeno jako pametno i domišljato, priznajem. Radnja se vrti, kao što se već mogli pretpostaviti, oko nekadašnje zvijezde boksa koji je sada zašao u kasnu starost ali se u njegov život vraća jedan dio njegove prošlosti – naime sin njegovog nekadašnje prvog rivala i želi da ga ovaj trenira. Tu je i romantična priča u pozadini i finalni meč, sve što ne zaobilazi ovakav tip fimova, ali neki gangsterski duh i savremenost koja je ulivena u dobro poznatu priču, daju ovom filmu poseban sjaj i čine ga itekako gledljivim. Ponavljam da nije film vrijedan zakivanja u nebo, ali možete mu dati svoja dva sata.

Ocjena na IMDb.com mu je zavidnih 8,4/10 a na Tomatoesima još boljih 93%. Ryan Coogler je reditelj filma, inače poznat po odličnom filmu iz 2013. ‘Fruitvale Station’. Film je zaradio preko 96 milion dolara na budžet od 35 i to je ono o čemu vam pričam kada govorim o popularnosti filma.

Da je onaj ‘Rocky’ iz 1976. znao kakav će film nastati četrdeset godina nakon a koji će buditi sjećanje na njega, pustio bi suzu i bio bi ponosan jer ‘Creed’ je dostojan one velemajstorske priče na kojoj se zasniva.

Previous articlePawn Sacrifice (2015) Recenzija
Next articleMost špijuna – Bridge of Spies 2015 Recenzija Filma