Wednesday, March 13, 2024

Čudo – Wonder 2017 Recenzija Filma

Čudo – Wonder 2017
Žanr:  Drama
Redatelj: Stephen Chbosky
Producent: Steve Conrad, R.J. Palacio
Glavne uloge: Julia Roberts, Owen Wilson, Jacob Tremblay, Daveed Diggs, Mandy Patinkin, Sonia Braga, Izabela Vidovic, Ali Liebert, Bryce Gheisar, Millie Davis, Emma Tremblay, Nadji Jeter, Danielle Rose Russell, Kyle Breitkopf, Noah Jupe
Trajanje filma: 01:53:00
Datum izlaska:    23.11.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :    17 November 2017 (USA)
B i H   23.11.2017.
Hrvatska 23.11.2017.
Srbija    23.11.2017.

Čudo – Wonder

Čudo – Wonder je priča, koja se temelji na istoimenom dječjem romanu, usredotočuje se na desetogodišnjeg dječaka po imenu Auggie, koju igra dječačka zvijezda Jacob Tremblay, koji počinje srednju školu nakon što je čitav život bio školovan u kući. Njegovi roditelji, koje glume Julia Roberts i Owen Wilson, brinu o tome kako će djeca postupati s njim, i naravno, oni su bili loši.

Dječji nastupi uvijek su kockanje, a kad imate film ispunjen s deset i jedanaestogodišnjaka, oni neće sve biti savršeni. Jacob Tremblay je fantastičan, kao što smo i očekivali, ali neka druga djeca u filmu su ponekad stjenovita. To nije neočekivano, jer je većina njih vjerojatno prilično neiskusna, ali Tremblay ih svakako nadmašuje. Ipak, neki od pratećih dječjih glumaca su zapravo prilično dobri, i uspjeli su doista doći pod moju kožu. Auggie je zlobno i nemilosrdno zlostavljan, i to izaziva želju u vama da im svima opalite šamar. Neki od njih dobiju zagušene, zapravo, i upozorenja o spoilerima: to je doista zadovoljavajuće.

Glumci su se pokazali dobri

I Julia Roberts i Owen Wilson su također vrlo dobri u filmu. Roberts je emocionalna podrška za Auggie i za publiku, a Wilson je iznenađujuće učinkovit komični reljef. Oba njihova lika rade dobro za ono što bi trebali biti, a oni izražavaju Auggieovu obitelj kao uvjerljivu i funkcionalnu

Priča se ispričava u više poglavlja, svako poglavlje označeno je imenom drugačijeg karaktera. Ova struktura nije uvijek radila, i vjerojatno je bio moj najveći problem s filmom. Svaki odjeljak filma navodno se govori iz perspektive odgovarajućeg lika, ali uvijek se čini da vodi sve do Auggiea. To je točka priče, ja to shvaćam, ali ne razumijem razloge za označavanje različitih poglavlja nakon likova. Nisam pročitao knjigu, ali pretpostavljam da je to struktura koja se koristi pri pripovijedanju priče, a to je primjer lošeg prevođenja s knjige na film. Zapravo sam uživao u učenju o nekolicini različitih likova iz njihovih perspektiva, ali osjećam da su možda imali i bolji način da saznate o njima, jer je metoda koju film koristi pomalo nestašna.

Ipak, većina filma je vrlo čvrsta. On uspijeva donijeti emocije, ali je i srdačan i ugodan film s uglavnom dobrim izvedbama i nadahnjujućom malom pričom koja će se reći. No, opet, srce i iskrenost ovdje pobjeđuju dan, stvarajući Wonder film koji vrijedi vidjeti, samo da osvježite dušu, osvježite svoju nadu u dobro u ljudima, a možda i da vam pomogne da pogledate iznutra kako biste vidjeli dobro u sebi. Ponekad mi svi izgubimo put, gledanje života iz perspektiva drugih može biti neprocjenjivo obilježje kao roditelja, brata, djeteta ili prijatelja.

Ocjena Filma: 3,5/5

IMDB Ocjena Filma: Wonder (2017) on IMDb