Friday, April 16, 2021

Tijekom ovog vikenda nije bilo toliko filmova / serija kojima sam se zaista radovao na raznim platformama za streaming ili kabelskoj TV. Stoga sam se odlučio za gledanje ovog filma Deadly Illusions koji je objavljen u četvrtak. Premisa je izgledala obećavajuće i glumačka postava bila mi je prilično poznata. U redu, sad ću započeti s tim.

Mary Morrison (Kristin Davis – Sex and the City TV series, Couples Retreat itd.) bila je najprodavanija spisateljica romana koja je bila u sretnom braku s Tomom (Dermot Mulroney – My Best Friend’s Wedding, Insidious: Chapter 3 itd.) I rodila blizance. Kad su njezini izdavači zatražili od Marije da napiše novi roman, oklijevala je jer će svoju djecu ostaviti same jer se tijekom pisanja mora potpuno koncentrirati.

Na prijedlog svoje najbolje prijateljice Elaine (Shanola Hampton – Besramna TV serija itd.) da zaposli njegovatelja iz ugledne tvrtke, Mary napokon dobiva onu za koju je osjetila neposrednu bliskost, mladu ženu Grace (Greer Grammer – Neugodna TV serija itd.). U početku se činilo da su stvari za Mariju bile u redu i dobre, ali kad joj je mašta počela divljati, počela je sumnjati što je stvarno, a što samo iluzija koja joj može ugroziti sretan život.

Pa kako bi se priča zaključila? Pronađite sve u ovom filmu.

Deadly Illusions Filmske Recenzije

Da, to je bilo razočaravajuće. U početku sam mislio da će ovo biti poput napetog trilera s mnogo iznenađujućih obrata, plus možda pomalo sparno poput Fatal Attraction ili The Babysitter (verzija iz 1995., ne onaj zabavni Netflixov film iz 2017.). Ali ovaj film nije pružio nikakvo uzbuđenje ili neizvjesnost, a navodni obrat nije bio iznenađujući niti logičan.

U početku se priča činila u redu s predstavljanjem obitelji Morrison, ali kretala se vrlo sporim tempom koji je za moj ukus bio pomalo dosadan. Pokušao sam biti strpljiv, ali tek na polovici filma počelo je imati nešto zanimljivo. Barem nagomilavanje do vrhunca nije bilo loše s dovoljno dobrim načinom otkrivanja određenih stvari. Međutim, kraj je bio razočaravajući i činilo se da je bila posljednja scena koja je učinjena da zbuni publiku, ali nažalost, samo me natjeralo da je proklinjem jer uopće nije bilo razloga za to.

Glumačke ekipe ovdje su svoj posao odradile adekvatno s Kristin Davis potrudila se najbolje da bude ovaj lik, dok je Dermot Mulroney bio prilično standardan. Greer Grammer zaista odgovara ulozi slatke nevine Grace, dok je Shanola Hampton općenito bila u redu. U ovom filmu nije bilo prave istaknute izvedbe. O, btw, malo je bilo ljubavnih scena, što bi objasnilo zašto film nije klasificiran kao erotski triler (unatoč tome što je najava mogla sugerirati drugačije).

Nisam imao ništa protiv spisateljice i redateljice ovog filma Anna Elizabeth James čija prethodna djela nisam vidio, ali mislio sam da je moglo biti bolje dodavanjem nekoliko scena zbog kojih bismo se pitali tijekom srednjeg dijela ili izbacivanjem te posljednje scene ili što već. Uspjela je to i sama napisati jer se nije spominjala adaptacija knjige, pa bi njezinu kreativnost trebalo barem pozdraviti. Ali svejedno ovo nije bio psihološki triler kojem sam se nadao provesti vrijeme tijekom vikenda.

Dakle, ako ste u redu s gledanjem gotovo 2 sata trilera koji zapravo nije isporučio ono što je trailer obećao, onda to možete učiniti. Međutim, ako više volite neki ugodniji ili hvaljeniji film, to ne bi odgovaralo vašoj želji. IMDB Ocjena Filma: 3.6/10

Deadly Illusions (2021)

Žanr: Drama, Triler, Filmovi 2021
Godina: 2021
Redatelj: Anna Elizabeth James
Producent: Anna Elizabeth James
Glavne Uloge Glumci: Greer Grammer, Kristin Davis, Dermot Mulroney, Shanola Hampton, Lora Martinez-Cunningham, Ellen Humphreys, Olivia Taylor, Grayson Berry, Alexandra Fabbri, Abella Bala, Shylo Molina, Marie Wagenman, Ines France Ware, Amber Pohl
Zemlja: USA
Trajanje filma: 114 min
Datum izlaska: 03.03.2021 (svjetska premijera)
U kinima od : //

Trailer Filma Deadly Illusions:

Glumačke ekipe ovdje su svoj posao odradile adekvatno. U početku se priča činila u redu s predstavljanjem obitelji Morrison, ali kretala se vrlo sporim tempom. Barem nagomilavanje do vrhunca nije bilo loše s dovoljno dobrim načinom otkrivanja određenih stvari.

Dan za DA – Yes Day (2021) RECENZIJA Filma

Allison (Jennifer Garner - Peppermint, 13 Going on 30 itd.) I njezin suprug Carlos...

Moxie (2021) RECENZIJA Filma