Fifty Shades Darke - Pedeset nijansi mračniji 2017 Recenzija Filma

Trajanje filma: 01:55:00
Datum izlaska:    7 February 2017
U kinima od :    10 February 2017 (USA)
B i H   08.02.2017.
Hrvatska 09.02.2017.
Srbija    09.02.2017.

Fanovi Cristain Grey, spremite se!!! Drugi dio sage El James, Pedeset nijansi tamnije nam je došao. Od Pedeset nijansi sive koji je izašao 2015 godine ljubitelji trilogije neće morati čekati predugo za konačne epizode, već su zajedno snimani 2 i 3 dio filma. Treci dio filma je vec zakazan za 2018. godinu a u međuvremenu Fifty Shades Darker nastavlja gdje smo stali.

Anastasia Steele (Dakota Johnson) je završila studije, a sada živi u Seattleu, gdje je našla posao kao pomoćnik uredniku (Eric Johnson) u velikoj izdavačkoj kući u gradu. Ona nije vidjela Christian (Jamie Dornan) od svoje posljednje borbe. Odlučila je prekinuti odnose kako bi se zaštitili od svog štetnog odnosa, ali ona je cijelo vrijeme očajna u gradu, izgubljene duše, misleći samo na njega cijelo vrijeme. Vidi ga opet jednu večer na otvaranju izložbe fotografija prijatelja Jose. Problematična ali opreznija, pristaje na veceru s njim. Christian je moli da im da drugu priliku. On se želi promijeniti za nju, cak i potpuno preispitati ugovor koji su potpisali. On je spreman za “normalniji” početak odnosa i dokazati svu ljubav koju nosi. Put do vise konvencionalne veze će biti pun zamki. Christiana još uvijek vuku njegovi stari demoni. Njegova prošlost nikada nije daleko i mogla bi ga brzo stići.

Ako je prvi film želio dati ukupan fokus na dva glavna lika i početak nekonvencionalnog odnosa, ovaj drugi dio filma se vise zanima kako se odnos razvija i potencijalne opasnosti koje se odnose na stil života ova dva protagonista. Christian vuče tešku prošlosti koje ćemo tajne otkriti. On sam kaže za sebe da on nije tipičan dominantan dio SM odnosa, ali je postao sadista od prerane smrti njegove majke i zlostavljanja kojem je bio izložen kao mlad. Iz prošlosti Christiana pojavljuje se Elena (Basinger), Christianova djevojka do petnaeste godine. Anastasia je zgrožena Christanom.To je zena koja je promijenila život Christinana na sadistički. Dobročinitelj ili boležljivi manipulator, otkrit ćete to. Tada ćemo vidjeti da Anastasia ima mnogo toga da uradi da bi se postigao ovaj odnos. Neke netrpeljivosti i ljubomore ne jenjavaju vremenom.

Obrat se dijeli jednako između prvog i drugog dijela. Christian Grey diktira njegov zakon u početku, a mi se bavimo poslušnom Anastasijom. U daljnjim avanturama, ona uzima kontrolu i odbija nastaviti ovaj nezdravi odnos. Ona ukratko govori Christianu vise o svom životu. Toplije i sjajsnije nego u prethodnoj epizodi, čini se da je to do “čovjeka”. On uspijeva da se žrtvuje za Anastaziju i pristaje na isporuku. Sa svoje strane, on se slaže da dostavi neke od svojih seksualnih navika te se cak uspijeva i zabaviti. Ovaj prijenos energije pomaze da je Christian Grey vise “normalan” s nedostatcima, slabostima, emocija. Dok je Anastazija odrasla, ona provodi status studenta dobrovoljno i ona je uvjerena žena.

Nastupi Dakota Johnson i Jamie Dornan su sasvim prihvatljivi, ako ne i iznad prosjeka. Barem u kontekstu onoga sto njihovi likovi mogu biti u glavnoj ulozi u mogućnosti. Tu su i mnogi sekundarni likovi. Film ne mogu spasiti ni nastupi Kim Basinger i Marcia Gay Harden, gdje prva neprepoznatljiva od plastičnih operacija, a druga lik se pojavljuje sporadično na ekranu kao maćeha Christiana. Iz čisto tehničke perspektive, ne očekujte previse. Direktor James Foley se oslanja na pokušaje i pravi metode koje vise podsjećaju na nijanse sive, kao tzv psihički ponor Christian Grey. Postavke, ugao kamere, rezanja – sve ove stvari koji mnogi vide podsvjesno i ne vuku u polje pažnje – u najboljem redu. Ništa posebno.

Od sada poznate knjige britanskog autora James El (Fifty Shades Of Grey, Fifty Shades Darker et Fifty Shades Lighter), film adaptacije neće ostati urezane u sjećanju svakog dobrog filmofila. Kao sto znamo, centralna tema je praksa seksualne dominacije i sadomazohizma. Cak i ako na prvi pogled, ovo izgleda provokativno i može zagolicati neke, ali onda ne postoji ništa bas ništa za reci o ovom filmu koji je razočaravajući u svakom pogledu. Čak su i scene seksa smatraju stručnjaci na tom područiju kao “diskreditirane”. Regurgitacija knjige koja ne donosi intrige napetosti, dijalozi su dosadni. Ipak, to je šteta jer Jamie Dornan i Dakota Johnson zbog toga sto su prikazali u drugim filmovima su daleko od nekompetentnih aktera.

Taylor Swift i Zayn – Muzika i Trailer za Fifty Shades Darker 2017 link Da pogledate klik ovdje

Ocjena 4,5/10

Fifty Shades Darker (2017) on IMDb